2. anmeldelser av hoteller i Italia
Valtenesi del Garda Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Francesco Omtalescore: 8

«Rent, pent....»

• Villa Martina Omtalescore: 7

«Kort veg til til mat og bading, stor hage.»

• West Garda Hotel Omtalescore: 3

«Frokosten var grei, men rommet var bra. Svømmebassenget med tilhørende område var bra.»

• Weekend Glamping Resort Omtalescore: 10

«Det var veldig godt tilrettelagt. Rent og ryddig. Personalet var veldig hjelpsomme. Vi følte oss veldig velkomne. Atmosfæren og utsikten var nydelig.»

• Hotel Villa Garuti Omtalescore: 10

«Renhold, frokost, frokost personale, og beligenhet.»

• Hotel San Filis Omtalescore: 10

«Utrulig koselig, god frokost, uteområdet, bassengområdet, beliggenhet, rent»

• «Vi følte oss som hjemme i leiligheten. Stor veranda med tak over. Et stort pluss med selv inn/utsjekk og garasje i kjelleren. Det var veldig rent i leiligheten. Francesca var tilgjengelig hele tiden og var svært behjelpelig ved spørsmål. Veldig sentralt i forhold til piazzaen i Moniga og ca 10 min gangavstand til havna og stranda. Anbefaler å ha bil om man vil reise rundt i Gardasjøen. Vi håper å komme tilbake til leiligheten neste år.»

• Villa Schindler Omtalescore: 9

«Veldig fin utsikt ut over Gardasjøen. Hotell med historisk sus. Kort vei ned til strand. God frokost, og veldig hyggelig personale.»

• Camping Village Riva Blu Omtalescore: 7

«Hadde luxtelt med nydelig utsikt til sjøen. De er primitive men koselige. Bassengområdet er flott for familier med barn og har restaurant og minimarked rett ved siden av. Hjelpsomt personell som kjørte bagasjen til og fra teltet. Senere utsjekk enn standard var heller ikke noe problem.»

• Park Hotel Casimiro Omtalescore: 8

«Rent og pent.hadde alt»