2. Hotelbeoordelingen België
  3. Hotelbeoordelingen België
Vlaamse Ardennen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel De Pupiter Beoordelingsscore: 9

“Lekker en uitgebreid ontbijt met verschillende soorten broodjes, kazen, charcuterie, fruit, confituren, choco, ... Elke morgen een glas vers geperst fruitsap of smoothie, voorstel voor een spiegelei. Lekkere koffie. Alle comfort aanwezig in de kamer en badkamer. Pluspunten: kamer bevat een frigo (geen minibar) om iets koel te zetten, goed werkende airco, grote kast, plooibaar bankje om valies op te plaatsen. Ruime privéparking. Uitstekende, rustige locatie in Kwaremont. Mooie streek om te wandelen of fietsen.”

• Travel Hotel Kruisem Beoordelingsscore: 5

“de locatie en bereikbaarheid”

• Leopold Hotel Oudenaarde Beoordelingsscore: 7

“De kamers”

• Hotel Restaurant Steenhuyse Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt kon beter. Hadden graag keuze gehad van eitjes en mijn chocolade koffiekoek was niet genoeg gebakken. Fruitsalade voor bij yoghurt had ook leuk geweest. Keuze vlees heel beperkt.”

• Hotond Sporthotel Beoordelingsscore: 8

“Toplocatie”

• Hotel De Zalm Beoordelingsscore: 10

“Gastvrijheid”

• Fiertelmeers Boutique Glamping Beoordelingsscore: 7

“De locatie is geweldig, erg mooi pand met een erg mooie tuin met prachtige bomen eraan. We mochten het terras van de B&B met jacuzzi gebruiken en we konden ook de BBQ gebruiken. Voldoende privacy, er waren op het moment dat we er waren niet veel andere reizigers. Zeer lieve en behulpzame gastvrouw. Fijne wakker worden met de vogels. Gratis lekkere koffietjes. Fijne wellness.”

• Country Lodge Hotel Moriaanshoofd Beoordelingsscore: 8

“Restaurant is top”

• Hotel Mezza Notte Beoordelingsscore: 10

“Kortom alles beviel ons,mooie propere kamer,we waren uiteindelijk ipv met 2 met 4,totaal geen probleem over gemaakt,de slaapbank stond mooi voor ons klaar.Ook checkten we later in,super ontvangen door een zeer lieve dame,ontbijt was ook zeker in orde.Als we hier nog eens een feestje hebben,komen we zoizo terug!!!”

• Ayuryoga Wellnesshotel Beoordelingsscore: 9

“Plezant plaats”