2. Opinions d'hotels de Bèlgica
  3. Opinions d'hotels de Bèlgica
Wallonia Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "M'ha agradat la localització i l'amabilitat."

• "L’han remodelat força des que hi vaig estar uns anys enrere. La recepció i bar es veuen moderns. L’esmorzar està bé. L’aparcament al darrera està bé, i davant hi ha places amb carregadors per vehicles elèctrics."

• L'ARTiste Puntuació: 10

"L'hotel és encantador"

• ibis Dinant Centre Puntuació: 9

"La ubicació i l' aparcament"

• Novotel Charleroi Centre Puntuació: 7

"Hotel situat al centre de la ciutat de Charleroi, al costat del centre comercial i prop de l'estació de tren. Personal de recepció amable. Habitacions no molt grans, llit còmode. A la nevera de l'habitació, hi deixen una ampolla d'aigua de franc cada dia. Bany correcte."

• "Ubicacio prop aeroport Chaleroi, personal molt atent."

• Liège Youth Hostel Puntuació: 10

"Les instalacions i el silenci i tranquilitat a l’habitació"

• "Personal, molt atent, esmorzar complert."

• B&B HOTEL Namur Puntuació: 9

"Hotel nou i ben situat per veure la ciutat de Namur. Personal de recepció molt amable. Hotel molt net, bonica decoració de la recepció i de la sala. Hi ha disponible aigua, cafès i tès durant tot el dia. Bon cafè i bon esmorzar. L'hotel fa servir un codi pin per accedir a les habitacions que ens va semblar un molt bon sistema per deixar de fer servir les targetes de plàstic. Habitació a 3ª planta, força gran, silenciosa, amb un bany molt nou, dutxa gran i tot molt net."

• pentahotel Liège Puntuació: 10

"Servei molt amable, situació excel-lent, esmorzar molt bo i variat, habitacions cómodes. Jo he fet us del gimnàs que està molt be."