2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
Vestkreta Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Minos Studios Point fra anmeldelser: 10

"Minos Studios er et meget, meget hyggeligt, stille beliggende, lille hotel 2 min’s gåtur fra vandet. Jeg fik et stort værelse selvom jeg kun havde bestilt et enkeltværelse. Værelset er fuldstændig renoveret med fin altan og blev holdt SÅ fint rent. Christina er en meget hjælpsom vært, der taler godt engelsk. Dette hotel anbefaler jeg på det varmeste."

• Jechrina Point fra anmeldelser: 10

"Familien, som ejer og driver hotellet var helt enestående - søde og hjælpsomme på alle måder! Vi havde den fineste udsigt til bjerge, pool og omgivelser! Hyggelig restaurant og god græsk mad! Lejligheden levede bestemt op til vores forventninger!"

• Almyrida Sands luxury stone villa Point fra anmeldelser: 10

"Det er en virkelig virkelig skønt hus, og det mest fantastiske vejr, Janis er noget af det mest hjælpsomme og venlige, han kommer med frisk morgenbrød hver anden dag og kline poolen. Der bliver leveret friske håndklæde midt på ugen - alt det spiller bare ved det her hus 😊😊😊 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟"

• Kedrissos Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Super lækkert hotel dejligt personale og følt sig velkommen og har lyst til at komme igen"

• Crescendo City House Point fra anmeldelser: 8

"Vi havde alt hvad vi havde brug for, der var rent og pænt. Dejlig tæt på del af det gamle chania."

• Litinakis Studios Point fra anmeldelser: 10

"Fantastiske værter. Super modtagelse. Fantastisk lejlighed. Dejligt udeområde. Skøn strand."

• Arocaria Apartments Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk beliggenhed og ditto personalet: supervenligt og imødekommende."

• Casa Dasyra Point fra anmeldelser: 10

"Meget dejlig lejlighed med skøn terrasse. Venlige og hjælpsomme værter. Rigtig skøn beliggenhed midt i den gamle bydel."

• Welcome Apts Point fra anmeldelser: 10

"Der var rent og pænt og vi havde hotellet for os selv - vi var 37 fra en efterskole"

• Kosmos A.G.K Studios-Apts Point fra anmeldelser: 9

"Fred og ro, meget rent, venlige personale."

De 30 bedste ferieudlejninger i Vestkreta

baseret på 211.034 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com