2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner GRE
Västra Kreta Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Folia Apartments Chania Gästbetyg: 8

”Supersköna sängar! Trevlig personal, bra städning”

• ”Bra område lugnt men centralt. Hjälpsamma värdar, i vått och torrt!”

• Kastren Rooms Gästbetyg: 8

”Läget läget läget och platserna på ”balkongen””

• Blue Port in Chania Gästbetyg: 10

”Denna lägenhet är fantastisk. Allt finns. Rikligt med porslin. Diskmaskin och tvättmaskin med disk- och tvättmedel. Kaffe till kapselmaskinen. Många balkonger i alla väderstreck. Egen parkering. Bekväma sängar och många garderober. Stort vardagsrum. Kan inte önska mer. Synd att vi bara behövde lägenheten två nätter.”

• Oreia Gästbetyg: 8

”Fina rymliga rum. Bra läge. Jättetrevlig personal i receptionen.”

• ”Den som är lätt störd av trafik bör välja något annat hotell, för mig som inte är det är läget perfekt. Plus att personalen är vänliga och hjälpsamma.”

• Villa Niki Gästbetyg: 9

”Läget läget läget! Helst på 3e våningen. Magisk utsikt. Härlig balkong. Trevligt värdskap av Andreas o hans fru. Vänliga omtänksamma. Rekommenderar verkligen detta boende”

• Zinovia Gästbetyg: 9

”Fantastiskt bemötande, vatten i kylen och apelsiner vid ankomsten. Hämtning från chania flygplats. Lugnt och skönt boende i samma hus som familjen. Fick också tips om matställen och frisör.”

• Aurora apartments Gästbetyg: 10

”Fantastiskt ställe. Stora rymliga och mycket bekväma lägenheter.. Lyxigt var det. Polen var härlig och vacker. Mycket trevlig personal. Det kunde inte varit bättre. Rekommenderas verkligen.”

• Anniko Gästbetyg: 10

”Litet, enkelt hotell med bra läge. Stor balkong med sköna stolar. Ägarinnan gör allt för att man ska trivas. Andra gången jag bodde där och jag kommer tillbaka.”

De 30 bästa semesterboendena i Västra Kreta

baserat på 215 058 recensioner för semesterboenden på Booking.com