2. Hotelbeoordelingen India
  3. Hotelbeoordelingen India
West Zone Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Henmil Anjuna Beoordelingsscore: 10

“Zeer vriendelijke bescheiden eigenaren. Grote lichte kamer met goede douche, grote goede bedden en een fijn balkon om te zitten. Henri regelde een scooter en een goedkope lift naar onze volgende bestemming. Midden in centrum. Lekker gegeten bij Luna een Artjuna.”

• Bentleys Hotel Beoordelingsscore: 9

“De bijzonderekamer met balkonde rustige locatie”

• Hotel Linkway Beoordelingsscore: 7

“Mooie wijk in Mumbai”

• Tanshikar Spice Farm, Sanguem Beoordelingsscore: 10

“De ligging en zeer vriendelijk personeel en uitzicht van je veranda.”

• Royal Phoenix Inn Beoordelingsscore: 10

“De kamer was ruimer dan gedacht met een goed werkende airco, douche voorzien van warm water en voortreffelijke WIFI. Goede prijs/kwaliteitverhouding Op loopafstand van het centrum van Fontainhas.”

• Villa Khatun Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Zeer mooie plek! Ik had veel ruimte, een moderne badkamer, genoeg ventilatoren... Het guesthouse ligt iets verder van het centrum, maar de wandeling ernaartoe is wel leuk.”

• “De eigenaren waren heel lief en behulpzaam. Ik had de grootste kamer. Water was wel een probleem was bruin en roestig maar even laten lopen dan was het ok. Dit komt door de lage waterstand en droogte. Het is rustig gelegen en weinig te doen dus wil je rust dan zit je wel goed. Eten was perfect. Strand is ongeveer 20 minuten lopen maar niet de moeite waard. Ik heb het wel naar mijn zin gehad.”

• GERANIUM HAVEN Beoordelingsscore: 9

“Heerlijk bed, flessen schoon filter water mee, fruit stond klaar, kamer rook heerlijk. Fijne airco, goede douche en strijkbout met strijkplank ook aanwezig 👍🌟”

• Monsoon Beoordelingsscore: 7

“De ligging direct aan het strand”

• Aaria Hills Beoordelingsscore: 8

“Comfortabel bed. Rustig gelegen”

De 29 beste B&B's en herbergen in: West Zone

gebaseerd op 37.228 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com