2. anmeldelser av hoteller i Storbritannia
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Wiltshire
Wiltshire Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• The Old House Guest House Omtalescore: 10

«Fin innredet gammelt hus med komfortable rom. Gjesteparkering.»

• Helen Browning's Royal Oak Omtalescore: 10

«Fantastisk flott plass,personalet var veldig vennlige og serviceinnstilte . Omgivelsene var nydelige,herlig liten landsby med fine hus. Rommet var veldig bra,rent,kjempegod seng og veldig god dusj..Spiste middag der to ganger,og maten var fantastisk.Stedet har egen butikk med diverse lokale gårdsprodukter og andre lokaproduserte ting. Vil absolutt anbefale dette stedet.,og kommer gjerne tilbake hit.»

• The Red Lion Omtalescore: 10

«Nydelig og autentisk sted !»

• «Positivt overasket over stedet og lokasjon, rent, behagelig og hyggelig opphold.»

• Widbrook Barns Omtalescore: 10

«Utrolig koselig og velholdt sted. Herlig seng, og nydelig frokost.Fantastiske omgivelser, fine turmuligheter. Meget hyggelig vertskap !»

• Huntsman Tavern Omtalescore: 5

«Jeg likte at det var ikke langt unna sentrum. Hyggelig dame som møtte meg ved innsjekking. Kaffe, te og vannkoker på rommet.»

• Cricket Field House Omtalescore: 9

«Veldig trivelig betjening og god service God frokost God seng og bra størrelse på rom Fin hage som kunne benyttes Rolige omgivelser Sentralt i forhold til besøk i f.eks. Stonehenge»

• Sign of the Angel Omtalescore: 10

«Personalet var trivelig og imøtekommende. Stedet var som å komme tilbake til middelalderen. Landsbyen var utrolig vakker. Rommene var komfortable og sjarmerende»

• Caboose Omtalescore: 8

«Interiør, bar og gjester.»

• SW Bed & Breakfast Omtalescore: 9

«Stille og rolig. Utmerket vertinne som gav oss 1.klasses informasjon og veiledning til å finne fram og gjøre oss kjent med Cotswold!»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Wiltshire

basert på 57 085 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com