2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
Yala National Park Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Rice Rice Villas Beoordelingsscore: 8

“Het ligt prachtig tussen de rijstvelden! Schitterend! Wat gedateerde accommodatie. Mensen zijn zeer behulpzaam. Qua eten verzorgd men een heerlijke maaltijd en daar hoef je de deur niet voor uit.”

• Elegant Lake House Beoordelingsscore: 10

“Alles, ècht alles was heerlijk hier! Wat is Randy een ontzettend lieve vriendelijke en attente eigenaar, en heel zorgzaam. Het voelde alsof we bij familie op bezoek gingen. We konden zelfs onze was laten wassen daar. Op de eerst namiddag hebben we met hem een wandeling bij het meer en door het dorp gemaakt. Randy gaf een enthousiaste uitleg over bomen, planten, dieren en over Boeddhisme. De dag erna zijn we op bezoek geweest bij een boeren familie die van koemelk de beste Curd uit de omgeving maakt, gevolgt door een bezoek aan een stof (weef) fabriek, en een rijst fabriek. Het was fantastisch!! Tijdens het relaxen hebben we genoten van de vogels die komen eten van het fruit en rijst op de voederschaal. Het eten, zowel ontbijt, snack als diner is afwisselend en zeer smaakvol! We hebben Randy en z'n familie voor altijd in ons hart gesloten! Niet twijfelen, gewoon gelijk reserveren!!!”

• Tara Watergate Beoordelingsscore: 5

“De vriendelijkheid”

• Hotel River Front Beoordelingsscore: 10

“Luxe hotel, heerlijk zwembad en personeel zorgde er constant voor om het de gasten naar de zin te maken!”

• Yala Oga Reach Hotel Beoordelingsscore: 10

“Ik vond de host en hostess erg behulpzaam. Ze stonden altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden. Ze gaven veel tips wat ik kpn doen in de omgeving. Het uitzicht vanaf het hotel was prachtig op het meer. Ook hadden ze een taxi geregeld naar ella voor een nette prijs. Het eten was ook erg smaakvol. Een srilankaanse smaakervaring. En met de hitte is een zwembad natuurlijk een must. Fijn dat dat hier ook was. Het hotel had nette schone kamers met goede bedden. Ik ben zeer positief over dit hotel, het eten en de host en hostess . Makkelijk om van hieruit naar yala te gaan.”

• Livinya Holiday Resort Beoordelingsscore: 4

“De locatie en vriendelijk personeel.”

• “Fijn zwembad, mooi verblijf, heerlijke warme douche en via dit hotel de Safari gedaan. Als enige die dag de luipaard gezien. Tevens zonder dat we het hadden verwacht een beer gezien wat zeer uitzonderlijk is. Nermal was onze tourgide en was echt geweldig! Tour via het hotel boeken is zeker aan te raden. (Eigenaar heeft zelf ook veel ervaring met safari tours).”

• Traveller's Home Hotel Beoordelingsscore: 9

“Het zwembad is leuk om af te koelen en een groot ontbijt voor de juiste prijs. Ook 2 restaurants op wandelafstand. Op 5 minuten wandelen van de slaapplaatsen van de vleermuizen.”

• Ariya Tissa Beoordelingsscore: 10

“Modern, schoon en super aardige host die kookt als een chef kok!!! Meest lieve man ooit.”

• Mahoora - Yala by Eco Team Beoordelingsscore: 10

“Unieke ervaring met geweldig personeel en leuke safari! We werden hartelijk ontvangen en alles was perfect geregeld. Mooi ingerichte safaritent (houd er rekening mee dat het in de middag erg warm is, maar je hebt ventilatoren). Geweldig dat ze ook eco-minded zijn met focus op behoud van de natuur.”

De 30 beste hotels in: Yala National Park