2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Stockholm
  4. Hotelbeoordelingen Lidingö
Zweden Lidingö Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Het appartement zelf en de locatie zijn zeer goed. De toegang tot appartement met toegangscode is zeer gebruiksvriendelijk. De parking is gratis en zeer vaak plaats beschikbaar.”

• LA Hotel Beoordelingsscore: 7,6

“de hotel eigenaar en receptioniste was erg aardig. tevens was ik mijn sleutel kwijt geraakt en heb direct en nieuwe gekregen, hier werd niet moeilijk over gedaan. er was ook een enorme fijne en grote sportschool naast, waar je kosteloos gebruik van kon maken. ook de kosten waren voor Zweedse begrippen erg goed.”

• Houses by the sea near the city Beoordelingsscore: 7,9

“De omgeving alleen al is uniek en adembenemend! Prachtige ligging aan het water, en met een kano erbij kan je ook even naar een eilandje voor de kust. Ook het eiland zelf is voorzien van verschillende wandel- en fietspaden, met een mooie afwisseling tussen bos, strandjes en speeltuinen. Via de ferry kan je ook vlot en op een leuke manier naar de metro (Ropsten) en het centrum van Stockholm. Het huis zelf is ruim genoeg, en wij hadden het geluk dat we vaak buiten konden zitten op terras of in de ruime tuin. Voor de rest is er basiscomfort en is er ook voldoende bestek en uitgeruste keuken voor dagdagelijkse bereidingen (oven, microgolf, koelkast en vriesgedeelte).”

• Bosön Hotell & Konferens Beoordelingsscore: 8,3

“Super ontbijt, mooie setting, chille sfeer, sportfaciliteiten, gratis parking, basic kamers maar met alles erop en eraan, goede bedden. gemakkelijke check-in, zelfs buiten de openingsuren”

• LA Hotel Beoordelingsscore: 7,6

“Ontbijt was goed, kamer was ook compleet.”

De 5 beste hotels in Lidingö