2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen: Kronoberg
  4. Hotelbeoordelingen Markaryd
Zweden Markaryd Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Den Sovande Älgen Beoordelingsscore: 9,2

“Faciliteiten perfect , geweldig uitzicht , vriendelijke eigenaren, ontbijt .”

• Björkbacken Stuga Beoordelingsscore: 9,2

“Wat een prachtige locatie, midden in de natuur. Huisje van alle gemakken voorzien, 1 2-persoonsbed en 2 slaapbanken. Gevraagd om bedlinnen en hoewel het niet aangeboden werd heeft Johanna dit toch voor ons geregeld, top! Leuk feitje, de sleutel werd ons door Johanna en haar dochter te paard aangeboden🐎. Supermarkt op 10 min rijafstand van het huisje. Aanrader: de elandsafari per treintje in Markaryd. Wij hebben genoten 😃”

• Björkbacken Stuga Beoordelingsscore: 9,2

“We hadden zin in een aantal dagen logeren in een typisch Zweeds huisje in de natuur en dat is hier helemaal gelukt! Zo authentiek, gezellig, midden in de bossen, tussen de schapen, in de stilte... Zalig gewoon! De eigenaar is heel vriendelijk, legde alles goed uit, er waren welkomstsnoepjes en -drankjes. Je kan rond het huisje wandelen, in de buurt naar de waterval gaan (Flammafallet, een korte, maar mooie wandeling), we zijn met de kinderen naar de elanden geweest, ... Het huisje is van alles voorzien en je kan de barbecue aansteken ;-) Het ligt afgelegen, maar toch dicht bij de winkels (per auto). Kortom, even echt leven als een Zweed ;-)”

• Den Sovande Älgen Beoordelingsscore: 9,2

“Prima verblijf in prachtige omgeving”

• Den Sovande Älgen Beoordelingsscore: 9,2

“Complete studio met uitzicht op het meer op een zeer goed onderhouden terrein. Aardige Nederlandse eigenaar die elke ochtend een compleet ontbijt verzorgde en rekening houdt met voorkeuren. Honden zijn welkom en er is zelfs een speciaal honden uitlaatveld.”

De 5 beste hotels in Markaryd

gebaseerd op 873 hotel reviews op Booking.com