2. Hotelbeoordelingen Slovenië
  3. Hotelbeoordelingen: Posavje
  4. Hotelbeoordelingen Bizeljsko
Slovenië Bizeljsko Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Merkež Guest House Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig pension met aardige gastvrouw. Wij hebben een zeer goede Sloveense maaltijd bij haar gegeten, zij is een goede kok. Het ontbijt is voortreffelijk. Wij zijn gaan wandelen in de omgeving.”

• Villa Istenič Beoordelingsscore: 9

“Gastvrije mensen, mooie grote kamers. Vlak erachter (1 minuutje lopen) kan je (overdag) hun wijnen bij de wijngaard drinken. In de regio lijkt niet heel veel te doen. Ligt dicht tegen de kroatische grens en Zagreb aan.”

• Villa Istenič Beoordelingsscore: 9

“De grote slaapkamer”

• Brunarica Lorentia Beoordelingsscore: 9,5

“Echt een fantastisch leuk huisje, veel hout, daar houden wij van. Heel ruime tuin. In eerste instantie waren de ligbedden niet aanwezig, maar de dag erna, stonden die op ons te wachten, nadat we erom gevraagd hadden. De overdekte veranda heeft een grote, stevige tafel om heerlijk te zitten. Binnen is het compact, maar wel volledig. De bedden liggen prima. Ik zou hier best nog een keer heen kunnen :) . Er is heel veel ruimte, een zwembad in de tuin zou het nog idealer maken, maar verder: top!”

• “Wat een prachtig huis, van alle gemakken voorzien! Overdag lekker afkoelen in het zwembad(met buitendouche) in de tuin en ‘s avonds nog even fijn met een glaasje heerlijke lokale wijn in de jacuzzi op de patio. Grote gasbarbecue aanwezig. Bij minder mooi weer vermaak je je ook binnen prima; in de sauna, de gameroom of met een van de vele gezelschapsspellen of boeken die aanwezig zijn in het huis. De ligging van het huis is perfect; rustig gelegen bovenop de berg tussen de wijnvelden maar met 15 minuten rijden sta je in Brezice waar voldoende gezelligheid en restaurants zijn. Meer dan voldoende privacy in de beschutte tuin, waar je de reeën tussen de bomen ziet scharrelen of een wild zwijn ziet. De host is ontzettend vriendelijk en gastvrij, ze staat klaar voor tips om de omgeving te verkennen.”

De 5 beste hotels in Bizeljsko

gebaseerd op 245 hotel reviews op Booking.com