2. Hotellrecensioner Slovenien
  3. Hotellrecensioner Dobrovo
Slovenien Dobrovo Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Larya House Gästbetyg: 9,8

”Vi gillade allt. Ett av de bästa boenden vi bott på med en fantastisk värdinna. Ligger i ett lugnt område inbäddat bland vinodlingar. Perfekt med möjlighet att ladda elbil. Rymlig modern lägenhet och en mycket inbjudande infinity pool. Vi skulle inte tveka att boka detta boende igen om/när vi kommer tillbaka till Slovenien.”

• House Iaquin Gästbetyg: 9,4

”Vi fick en fantastisk frukost med lokala råvaror, jättegott o jättefräscht! Jättefint rum med sköna sängar och fräscht badrum. Härligt poolområde och en jättetrevlig hotellägare som hjälpte till att guida oss i området.”

• Larya House Gästbetyg: 9,8

”Underbart på alla sätt och vis. Huset och lägenheterna är toppmoderna och är fullt utrustade. Infinity-poolen delas mellan de båda lägenheterna. Kyl med olika sorters vin finns tillgänglig utanför i entrén, annars finns det såväl Gostilna som affär i närheten.”

• Hotel Gredič Gästbetyg: 9

”Vackra vyer mitt bland vingårdarna. Bra frukost.”

• Farm stay Šibav B&B Gästbetyg: 9,7

”Otroligt läge, fina omgivningar, god frukost och bra rum. Vi fick också vara med om en härlig vinprovning. Toppenupplevelse!”

• Hotel Gredič Gästbetyg: 9

”Utmärkt frukost, rent och fräscht rum, vacker utsikt, bra pool, restaurangen av mycket hög kvalité som serverade mat som var god och innovativt, bra hovmästare, fantastisk vinkällare, restaurangen värd sin stjärna. Hela stället lugnt och skönt, verkligen en plats att för att koppla av.”

• House Iaquin Gästbetyg: 9,4

”Vackert område. Modernt boende. God frukost och väldigt trevlig personal.”

De 15 bästa hotellen i Dobrovo