2. Hotelbeoordelingen Slovenië
  3. Hotelbeoordelingen Kojsko
Slovenië Kojsko Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Apartmaji Aucin - Brda Beoordelingsscore: 9,7

“Vriendelijkheid van de eigenaars, uitzicht, ontbijtje”

• Kamp Brda Camping and rooms Beoordelingsscore: 9,2

“Hele leuke wijnproeverij, heel aardig personeel, mooi uitzicht”

• “Het enige wat het uitzicht vanaf het zwembad, de lekkere wijn, heerlijke borrelplank en weldadige ontbijt overtreft, is de lieve, hartelijke gastvrouw! We willen zeker nog een keer terug 🫶”

• “Fantastische host en vriendelijk ontvangst. De wijnproeverij en ontbijt waren allebei zeer uitgebreid.”

• Peterc Vineyard Estate Beoordelingsscore: 9,9

“Peterc Vineyard Estate is echt een must als je de wijnroute wilt bezoeken. Alles straalt klasse uit. Van de sfeervolle muziek tot de heerlijke geuren in het huis. Bij binnenkomst werden we heel hartelijk ontvangen met een glas bubbels uit eigen gaard. De kamer is schoon,mooi, netjes en heeft een mooi terras met uitzicht op de wijnvelden en pittoreske dorpjes in de verte. Milena doet er alles aan om er zeker van te zijn dat het je aan niets ontbreekt. Ze gaf ook royaal aanbevelingen over wat er in de buurt te bezoeken valt. Het ontbijt is fantastisch en heeft een goede selectie aan gerechten die vers en met zorg bereid worden. In de middag zet Milena een selectie aan wijnen klaar om van te kunnen genieten met uitzicht op de wijngaarden. De infinity pool is ook een lust voor het oog. Het is jammer dat het regende toen wij er waren, een goede reden om terug te komen!”

De 5 beste hotels in Kojsko