2. Hotelbeoordelingen Slovenië
  3. Hotelbeoordelingen: Posavje
  4. Hotelbeoordelingen Krška Vas
Slovenië Krška Vas Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Vineyard Čatež haus Beoordelingsscore: 7,7

“Geweldige plek. We werden hartelijk ontvangen.”

• Sleme house Beoordelingsscore: 9,5

“De plek, de rust!”

• Tourist Farm Pri Martinovih Beoordelingsscore: 9,3

“De kamer is basic, maar alles wat je nodig hebt, is ter beschikking. Wij hebben 2 nachten heerlijk geslapen!!! De matrassen zijn in prima staat, en het is er stil en rustig. De gastvrijheid is uitmuntend...een aangename verwelkoming van de gastvrouw, je mag en kan de boerderij verkennen zoals je zelf wilt, iedereen van de familie is vriendelijk en behulpzaam...hun werk gaat verder, maar ondanks de drukte maken ze tijd vrij om het naar je zin te maken. We hebben genoten van het ontbijt : eigen, verse producten, ruime keuze, lekker!”

• Apartments Stankovo Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi appartement, van alle gemakken voorzien. We genoten van de veranda en de mooie tuin (een oase van rust) met leuke zitjes en een prachtig uitzicht . De gastheer maakte een kampvuur op onze laatste avond en we kregen groente uit eigen tuin en wijn uit de streek. Onze dochter had een ongeluk gehad met de mountainbike en had een gat in haar kin. De gastvrouw heeft geen moment geaarzeld en is meteen in de auto gestapt om ons de weg te wijzen naar de eerste hulp. Onwijs lieve mensen met een hart voor hun gasten. Tip: Neem wel iets mee tegen de muggen en een kaasschaaf zullen wij in de toekomst niet meer vergeten. Er lag overigens wel een rasp. Ik kan deze accommodatie ten zeerste aanbevelen.”

• Tourist Farm Pri Martinovih Beoordelingsscore: 9,3

“De gastvrijheid en mooie omgeving.”

De 5 beste hotels in Krška Vas

gebaseerd op 211 hotel reviews op Booking.com