2. Hotelbeoordelingen El Salvador
  3. Hotelbeoordelingen La Libertad
El Salvador La Libertad Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Eco del Mar Beoordelingsscore: 8,7

“De ligging, de ruime kamers, de kleinschaligheid.”

• Konchamar Beoordelingsscore: 9,1

“Ruime kamer met mooi uitzicht over de zee. Fijn zwembad om heerlijk in af te koelen. Tuin is mooi aangelegd, klein paradijsje je komt hier fijn tot rust. 15 minuten lopen naar tunco beach. 5 minuten met bus of auto. Wifi werkt het best onder de gezamenlijke overkapping. We hebben genoten”

• Lagarza Hostel Beoordelingsscore: 9,3

“Infinity pool, tweepersoonsbed, heerlijk ontbijt elke ochtend (grote porties), hele rustige maar wel gezellige sfeer hing er. Echt een geweldig hostel wat aanvoelt als een resort!”

• Lagarza Hostel Beoordelingsscore: 9,3

“Prachtige locatie, geweldig voor paar dagen rust. Heerlijk eten Schoon verblijf Aardige mensen”

• Lagarza Hostel Beoordelingsscore: 9,3

“De plek is geweldig, prachtig gelegen tegen een heuvel en heel rustig. Mooi zwembad en privé strand waar maar weinig andere mensen zijn. Het eten is verrukkelijk en het personeel is zeer behulpzaam. De hotelmanager heeft ons geduldig geholpen met het invullen van het immigration form voor Nicaragua en een dubbele boeking in ons volgende hotel.”

• Lagarza Hostel Beoordelingsscore: 9,3

“Het lijkt wel een resort! Het is echt prachtig hier. Het uitzicht, het restaurant, de zwembaden en het strand op 2 minuten lopen zijn fantastisch. Dit is de beste dormroom waar ik ooit in ben verbleven. Een dubbelbed voor jezelf, gordijnen, airco, lockers, echt top.”

De 10 beste hotels in La Libertad