2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Surat Thani Province
  4. Hotelbeoordelingen Thong Nai Pan Yai
Thailand Thong Nai Pan Yai Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Thong Nai Pan Beach Residence Beoordelingsscore: 8,9

“Prachtige locatie, mooie baai met zacht zand, traag aflopend strand Verschillende bars op het strand, vlakbij langs de weg ook leuke koffie zaken en eetgelegenheden Degelijke kamers Dame aan receptie heel vriendelijk”

• Longtail Beach Resort Beoordelingsscore: 8,9

“Accommodatie was schoon en netjes. Goed verzorgd en gezellig ingericht. Een plek waar je heerlijk kunt wegdromen op het strand, wat een geweldige locatie en wat een lieve zorgzame medewerkers.”

• T villas Beoordelingsscore: 9,3

“Eigen zwembad en privacy Wij hadden de bovenste met uitzicht op zee dat hebben de andere huisjes niet”

• The Great Escape Chalets Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige chalets, precies zoals op de foto. Je voelt je net royalty als je hier verblijft. De badkamer is ruim, de douche is heerlijk en heeft goede waterdruk, en warm/koud water is afstelbaar. Het buitenzwembad is geweldig. Elke dag gratis drinkwater, de minibar is gevuld met gratis drankjes bij aankomst. Er zijn strandhanddoeken aanwezig, een strandtas en een strandmat. Strand is op loopafstand. Je kunt hier de was laten doen, een motor huren en vervoer naar de pier bestellen voor zeer schappelijke prijzen. De eigenaar geeft je het gevoel dat alles mogelijk is en hij regelt alles wat je vraagt. De prijzen van het verblijf zijn zeer goed voor wat je krijgt. Normaal gesproken ben ik kritisch op de plekken waar ik verblijf maar ik heb op deze plek gewoon echt niets aan te merken.”

• Nice Beach Resort Koh Pha-ngan Beoordelingsscore: 8,7

“Een heerlijk klein resort direct aan het strand. Fantastisch als je een vakantie met je voeten in het zand wil hebben. Vriendelijke staf die behulpzaam is en die je al snel leuk begroeten. Dat geeft een prima sfeer. Het restaurant heeft een ruime keuze, is betaalbaar en het smaakt allemaal goed. Maar ook elders op het strand zijn leuke restaurantjes te vinden. Het is een rustige baai waar veel gezinnen met kinderen zijn.”

• “De kamer”

• Longtail Beach Resort Beoordelingsscore: 8,9

“Alles wat je nodig hebt en meer. Heerlijk zwembad aan het strand, fijne huisjes en lief personeel. Veel kinderen, dus als je hier geen behoefte aan hebt dan zou ik het niet aanraden. Al met al een heel fijn verblijf!”

• Thong Nai Pan Beach Resort Beoordelingsscore: 8,4

“Mooie locatie, leuk restaurant erbij met vriendelijke mensen. Er word in de beoordelingen veel geklaagd over de douche, maar die is juist erg fijn (warm en veel water) tsja en de wc wordt wel nat maar dat is niet zo erg.”

• “Locatie was top. Heerlijk rustig, veel privacy. Hele fijne en ruime huisjes. Alles was schoon en netjes. Zorg dat je een scooter huurt en je kunt alle kanten op.”

• Thong Nai Pan Beach Resort Beoordelingsscore: 8,4

“De ligging aan het mooie strand en het fijne restaurantje wat erbij hoort.”

De 10 beste hotels in Thong Nai Pan Yai