2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Egeïsche Zee (Turkije)
  4. Hotelbeoordelingen Gundogan
  5. Beoordelingen van Hotel Vita Bella Resort & Spa

Beoordelingen over Hotel Vita Bella Resort & Spa 4 sterren

Asagi Mah. Sahil Yolu No:3 Bodrum, 48900 Gundogan, Turkije

#7 van de 15 hotels in Gundogan

7,3

• Beoordeeld op: 22 september 2023

geen

Een goede prijs-kwaliteit verhouding voor een hotel in Bodrum. Gündogan heeft superschone zeewater. Personeel is erg behulpzaam. Avondeten van het hotel is erg lekker. Het is op 15 min van Yalikavak Marina. Het hotel heeft alles wat je nodig hebt. Kortom, een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 april 2023

Genoten van de rust en de luxe in dit mooie boutique hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeeltelijk Uitzicht op de Zee

De communicatie in het Engels aan de receptie verloopt niet altijd vlotjes.

Fantastische locatie nabij een kleine haven en veel mogelijkheden om te eten in de buurt. Prachtige ruime kamer(104) en luxueuze badkamer met zicht op zee en het zwembad die heel mooi geïntegreerd is. Het personeel is echt vriendelijk en attent. Ook de beach bar - Iskele Kebap- van het hotel is echt een aanrader met zicht op de baai en de zee.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2022

Ondanks bovenstaande een heerlijke relaix vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Je hebt geen laken op je , maar een soort wafel deken die te kort is, zodat continu je voeten bloot liggen. Als je een beetje groter uitgevallen bent, is het bes te kort. Wat ik echt jammer vind is dat het bedrag van Booking.com incl toeslagen e.d niet klopte met wat ze van mijn creditcard afhaalde. Met best wel veel moeite is het verrekend met andere dingen die ik gebruikt heb. Plus dat wij aankwamen de receptie die totaal geen Engels sprak. Er waren eigenlijk te weinig mensen aanwezig die het Engels redelijk onder de knie hadden om je duidelijk te maken wat je wou hebben enz.

locatie, ontbijt en aan zee en zwembad

• Beoordeeld op: 28 september 2022

grandioos
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

de mooie ruime kamer met een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

good

ontbijt kan beter

locatie is top!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Fantastisch.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Het personeel zou meer Engels moeten spreken. In de badkamer misten we wat extra ophang haken. Een 2e fauiteul met klein tafeltje zou een aanrader zijn.

Wij waren er al een aantal malen eerder geweest. In 2016 was dit voor het laatst. De accommodatie is mooi verbouwd. En compleet nieuw ingericht. Dit was eerlijk gezegd ook wel nodig. De locatie is echt een 10 waard.!! De kleinschaligheid ( weinig kamers ) spreekt ons het meest aan . Het is niet massaal zoals veel grote all inclusief hotels. Hier betaal je ook een vrij hoge prijs voor als je dit vergelijkt met de grote hotels. Kamers waren mooi en functioneel ingericht. De beach club is prachtig. Als ik toch een min puntje zou moeten noemen, is het dat het personeel veelal slecht tot nagenoeg geen Engels spreekt. ( of andere taal ).

• Beoordeeld op: 13 juli 2021

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Topper op matras, Extra hoofdkussen Meer hang, leg ruimte voor kleding. Als je twee weken verblijft is de ruimte nogal beperkt Cursus Engels voor het personeel Meer Europese tv zenders

Mooi, schoon modern hotel aan de baai van Gundogan. Ruime kamers met prima badkamer met inloop douche. Prima bedden, wel wat hard en ook maar 1 dik hoofdkussen, een “topper” op de matras zou het slapen comfortabeler maken, (zeker als je dun bent) een “slap dun” kussen als extra hoofdkussen zou ook fijn zijn. Helaas maar 1 Engels sprekende zender op de tv dit viel tegen daar wij uit ervaring weten dat er veel buitenlandse zenders te ontvangen zijn. Zeer vriendelijk personeel wat gebrekkig Engels spreekt (cursus geven in de winter) Prima ontbijt wat bij mooi weer op het terras gegeten kan worden. Alle gerechten bij ontbijt en in Restaurant goed van smaak en vers. Een fijn hotel met parkeerplaats op een mooie plek in Gundogan. Wij komen zeker terug!

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 23 september 2022