2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet

8,9

8,7

8,1

• Anmeldt: 18. november 2023

"Udmærket ophold til pengene. Value for money."
    • Superior-dobbeltværelse

Morgenmaden var trist, og det var ikke altid, den så lige frisk ud. Og det kan ikke være ret dyrt at diske op med lidt bedre brød. Det varme i lågfadet var til tider en lidt mystisk sammenblanding.

Hotellet ligger meget centralt i den gamle bydel, Bazaren, omgivet af restauranter og (nogle) natclubber. Visse værelser kunne nye godt af musikken derfra, til langt ud på natten. Vores bl.a.. Men vi var klar over det, og havde taget ørepropper med, fordi vi gerne ville have det pågældende værelse. Det er meget nemt at komme til havnen, Strandpromenaden, hovedgaden ud af byen (dolmusser) og diverse shoppinggader.

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 18. oktober 2023

7,0
    "Udmærket byhotel med visse begrænsninger, men OK."
    • Superior-dobbeltværelse

Morgenmaden, se ovenfor. Ofte larm (tung musik) til langt ud på natten fra diskotek(er) på vores side af hotellet. Ingen elevator ( men det vidste vi). Mange blade og fugleklatter i pool-området, det meget rene hotel taget i betragtning.

Det var sidst på sæsonen, og der var ikke så mange gæster, så det var nok derfor morgenmaden var kedelig, uinspireret og temmelig enkel. Mange restaurationer og caféer lige i nærheden. Samt masser af forretninger (bazarområde). Flink, høflig og smilende personale. Udmærket og velfungerende Air-con.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 28. juli 2023

"Centralt, vedligeholdt og rent."
    • Standard-dobbeltværelse

Servicen kunne være bedre, vores værelse startede med te-poser, kaffe poser samt rene kopper- der blev hverken genopfyldt ny kaffe eller te efter rengøring af vores værelser. Dette var vi utilfredse med. Poolen blev ikke gjort ordenligt rent, vi sov 6 nætter i hotellet, vi brugte poolen hver dag og poolen blev kun gjort rent for blade, insekter og snavs 1 gang løbet af ugen hvilket vi var skuffede over. Personalet på 5-6 mand sad og røg hele dagen i stedet for at sørge for at værelserne var pæne, fyldt op med te og kaffe og måske sørget for at poolen var gjort rent. Det kunne gøres meget bedre.

Hotellet var meget rent og pænt, lobbyen var ren, gangene og trapperne var også- alt var passet godt på. Værelserne levede også godt op til forventningerne, i begge vores værelser var der god plads, god opbevaringsplads til tøj- samt andet, rigtig gode senge og flotte toiletter. Hygiejnen var meget god. Beliggenheden for hotellet var fantastisk- restauranter, kaffesteder, smukkeforretninger og shoppingcenter (AVM) var meget tæt. Beliggenheden gjorde vores ophold i Kusadasi meget mere interesant, da vi kunne nå at se meget mere af byen fordi vi var i gå-distance til alt. Hotellets tagterrasse var også fantastisk hvor man kunne se udover hele Kusadasi fra morgen til solnedgang. På terrassen kunne man, træne, drikke te og kaffe eller bare slappe af og nyde den gode udsigt. Hotellets café var også hyggeligt placeret ude foran hotellet med udsigt over gågaden, vi nød en kop kaffe med maden hver morgen. Super dejlig café med små katte man kunne fodre hvis man er til sådan noget.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 25. april 2023

Fabelagtigt
    • 1 overnatning

Super beliggenhed, venligt og hjælpsom personale. Meget rent.

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 14. august 2022

Meget godt
    • Standard-dobbeltværelse

Wifi på værelset fungerede desværre ikke så man skulle ned i restauranten eller op på taget, men bortset fra det var hotellet i top

Det var et skønt lille hotel med det sødeste og meget imødekommende og hjælpsomme personale. Det lå dejligt centralt og havde en fantastisk tagterrasse hvor man kunne sidde i skygge om aftenen og kigge ud over byens lys . Hotellet havde stort fokus på rengøring og var meget nydeligt istandsat.

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 8. september 2023

6,0
    "Super beliggenhed, men meget musik larm fra gaden hele natten"
    • Standard-dobbeltværelse

Virkelig meget strøg fra byen i 24 timer høj musik. Vi fik ikke sovet i flere nættet 😢

Beliggenheden

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 7. august 2022

3,0
    "rent hotel, men kommer du med bil, er det ikke egnet til dig. der er ingen parkeringspladser som der står i beskrivelser"

nedladende personale.

rene værelser.