2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
Kusadasi-kysten Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Sezgin Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Jeg kan godt lide denne type hotel og rummet var nyistandsat og pænt. Morgenmaden var glimrende."

• Batıhan Beach Resort & Spa Point fra anmeldelser: 10

"Alt"

• MONALİSA HOTELS Point fra anmeldelser: 10

"Udsigten og hotellets nærhed til alt er rigtig god."

• Altinsaray Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Der kunne godt være lidt mere at vælge imellem og især deres brød og der burde være youghurt hver morgen og noget til at komme ovenpå feks rosiner"

• MONALİSA HOTELS Point fra anmeldelser: 10

"Jeg boede der en nat, et meget sødt og hyggeligt boutiquehotel. Beliggenheden er tæt på marinaen og seværdighederne, lidt langt fra strandene, men hvis du kommer i bil, er det ikke noget problem."

• Derici Hotel Point fra anmeldelser: 1

"Receptionen og pool området var OK. Værelser var med gamle gulvtæpper. Vi havde booket et standard værelse, med udsigt til byen…. Vi fik et værelse på 1 sal uden udsigt til byen, og med udsugning fra køkkenet, det var umuligt at bruge den lille balcon. Vi måtte betale ekstra for et andet værelse. Da vi sagde i reception, at vi ville give dem en dårlig anmeldelse, sagde receptionisten. “ I dont care” alt i alt en rigtig dårlig oplevelse… der annonceres med fire stjerner, vi vil give hotellet Max to stjerner"

• Akman Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Meget god beliggenhed i centrum af Kusadasi hotel. Prisbalancen er meget god, værelset er rummeligt og komfortabelt"

• Seven For Life Thermal Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Et meget flot hotel med venligt personale. Maden var god og varieret. Super badefaciliteter."

• Marti Prime Beach Hotel Point fra anmeldelser: 5

"God beliggenhed ved vandet"

• Marti Prime Beach Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Fantastisk beliggenhed og pæne renoverede værelser - dog lidt små til 2 Pers."

De 30 bedste hoteller i Kusadasi-kysten