2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Middellandse Zee (Turkije)
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Kaş
  5. Beoordelingen van Kaktus Suites

Beoordelingen over Kaktus Suites

No: 28 Büyük Çakıl Caddesi, 07580 Kaş, Turkije

#24 van de 134 vakantiewoningen in Kaş

• Beoordeeld op: 14 september 2023

We voelden ons thuis in een prachtig rustige omgeving met fantastisch vriendelijke mensen.
    • Suite met Uitzicht op de Bergen

Omdat het erg nieuw is, waren er kleine gebreken zoals een spiegel in de kamer, hangers in de badkamer om de handdoeken op te hangen .. voor de rest was alles prima !

Behulpzaamheid en bereidwilligheid van het staf was geweldig. Er was een storend geluid die ze heel snel opgelost hebben en hielpen ons met de was. Dichtbij het centrum en toch heel rustig. Er is een market in de buurt maar vaak niet open. Genoeg parkeerplaatsen in de buurt, maar als je zonder een auto komt raad ik aan om toch met de taxi naar het centrum te gaan want de weg naar het centrum is misschien voor sommigen op loopafstand maar die is erg heuvelachtig. Met de taxi gaan heeft ook nog een voordeel omdat je nergens parkeerplaatsen kan vinden. Laat je afzetten in Kucukcakil ter hoogte van Cinarlar Beach en van daaruit kun je alles op loopafstand doen.