2. Hotelbeoordelingen Taiwan
  3. Hotelbeoordelingen: Chiayi
  4. Hotelbeoordelingen Fenchihu
Taiwan Fenchihu Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Alishan Tea Garden B&B Beoordelingsscore: 9

“Uitzicht & ontzettend vriendelijk personeel!”

• Chia Yuen Homestay Beoordelingsscore: 8,9

“Geweldig vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Grote kamer en fijne douche. Verlichting kan beter. Bedlampjes graag! Koffie is een aanrader!”

• Tianyi Homestay Beoordelingsscore: 8,8

“Heel fijn verblijf met een mooi terras gelegen aan een theeplantage. Zeer vriendelijke behulpzame mensen. Uitje in de avond naar de vuurvliegjes was fantastisch. Neem rijksweg 18 er naar toe.”

• Zhongshan Hostel Beoordelingsscore: 8,7

“Homestay feel met geweldig behulpzame gastvrouw. Gezellige en heel propere kamer. Goede ligging om Fenqihu en omgeving (Fenrui historic trail) te verkennen.”

• Drizzle Tea House Beoordelingsscore: 9,4

“Een van de hoogtepunten van ons verblijf in Taiwan. De kamers zijn schoon en goed onderhouden. Geweldige locatie tussen de theevelden en dichtbij verschillende wandelpaden. De homestay is kleinschalig en de familie is super vriendelijk. De theeceremonie die bij het verblijf was inbegrepen was heel bijzonder. En het ontbijt en avondeten waren heerlijk! (ook in het dorp kan je heel lekker eten)”

• Zhongshan Hostel Beoordelingsscore: 8,7

“Supervriendelijke eigenaresse welke een lekker ontbijtje voor je maakt. Ook de kamer was fijn.”

• Alishan Mao Hsin Beoordelingsscore: 8

“Erg vriendelijke eigenaresse. Ligging de bergen zorgt voor een schitterend uitzicht. Vanuit het dorp nauwelijks te voet te bereiken omdat het ver en de weg steil is. In het dorp gevraagd of er een taxi was maar toen men hoorde waar ik verbleef, werd de eigenaresse gebeld die mij (tegen betaling) met haar auto op kwam halen.”

• SunRise 23.5N B&B Beoordelingsscore: 8,6

“Heerlijk ontbijt en diner. Kamer is schoon.”

• Alishan Mao Hsin Beoordelingsscore: 8

“Prachtig uitzicht. Mooie omgeving. Veel waterkoelers. De gratis oolong thee is erg lekker!”

• Tianyi Homestay Beoordelingsscore: 8,8

“Schitterende locatie met zeer vriendelijke eigenaren. De dochter spreekt goed Engels en is ontzettend behulpzaam. We werden welkom geheten met traditionele thee die in de tuin is geplukt.”

De 10 beste hotels in Fenchihu