2. Hotelanmeldelser for Tanzania
  3. Hotelanmeldelser for Tanzania
  4. Hotelanmeldelser for Matemwe
Tanzania Matemwe Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Marafiki Beach Hotel & SPA Point fra anmeldelser: 9,6

"Den her lille perle, var helt klart vores bedste oplevelse på vores tur. Personalet var fantastisk 👌Super lækker morgenmad og aftensmad. Var vild med hvordan hotellet involveret sig i lokalsamfundet. Hver dag var der en gratis aktivitet, byvandring med guide, snorkeltur, yoga, madlavning osv."

• Zanziblue Point fra anmeldelser: 9,5

"Alt var topklasse. Personalet var enestående og det samme var selve hotellet. Maden var fremragende. Der blev gjort rent på omkringliggende arealer. Diskretion i forhold til gæsterne var 5 stjerner. Nej eller det kan vi ikke var ikke en del af deres ordforråd."

• Tamani Villas - Annex Point fra anmeldelser: 8,9

"Rigtig venligt personale, en stor og god morgenmadsbuffet og så havde vi næsten swimmingpoolen for os selv de dage vi var der. Hotellet har egen udgang til stranden med 4 solsenge."

• Isla Bonita Zanzibar Beach Resort Point fra anmeldelser: 8,5

"Beliggenheden var spot on. Rene værelser. Hjælpsomt rengøringspersonale."

• The Seles Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 8,2

"Ligger ved stranden og der er hyggeligt i restauranten med musik om aftenen. Værelserne er store og pæne, der er hvad man har brug for."

• Zanziblue Point fra anmeldelser: 9,5

"Skønt lille hotel med fantastisk udsigt og beliggenhed. Fredelig og man har næsten stranden for sig selv. God restaurant og virkelig et dejligt sted som lever op til stjernerne."

• "Leigh og hendes personalet var yderst smilende og behjælpelige døgnet rundt, en hjerte varme vi aldrig har set før. Dejlig pool, resturanten havde en dejlig afvekslende menu, Tusind tak for et dejlig ophold og kommer gerne igen."

• Zanzibar House Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 9,2

"Beliggenheden ved en lækker, bred og ikke mindst fredelig strand. Hotellet er charmerende indrettet, og der er forskellige terrasser, hvor man kan slappe af. Aftensmaden var også en god oplevelse. Værterne var generelt meget hjælpsomme. I øvrigt var værelset fint med en stor altan/terrasse, hvor man kunne nyde udsigten over havet."

• Utupoa Point fra anmeldelser: 8,8

"Meget tæt på stranden."