2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Arizona
  4. Hotelbeoordelingen Tombstone
Verenigde Staten Tombstone Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Tombstone Motel Beoordelingsscore: 6,2

“De ligging tegen het oude centrum. Wij hadden een kamer met mountainvieuw. Dat was een gratis upgrade die we kregen. En die ik iedereen kan aanbevelen. Dan zit je namelijk aan de rustige kant van het gebouw.”

• “vriendelijk personeel, ruime kamer”

• Sagebrush Inn Beoordelingsscore: 8,2

“Omgeving”

• “Goede locatie, prima voor een nacht op doorreis. Fijn dat ontbijt inbegrepen is.”

• “Goed hotel op een paar minuten rijden van het centrum van Tombstone en het kerkhof Boot Hill. De kamers zijn voorzien van alle noden. Er is een zwembad en gratis ontbijt. Ook is er een ijsmachine, automaat met frisdranken en een wasmachine. Ook werd er op de avond dat we er waren een filmavond georganiseerd.”

• “zwembad en spa waren open en echt warm! ontbijt voor Amerikaanse begrippen echt goed! zitje buiten”

• Larian Motel Beoordelingsscore: 9

“Aardige en leuke ontvangst. We kregen uitleg over wat er te doen is in en omTombstone, onder andere waar we konden eten en drinken. Het is een motel, maar met deze persoonlijke aandacht, heb je meteen een goed gevoel over deze locatie. Voor vertrek gingen we eerst in het stadje ontbijten en daarna tanken. Bij het tankstation werden we aangesproken door een hele aardige medewerker van het motel die meldde dat we 'een momo' op de kamer hadden laten liggen. De eigenaar had ons ook proberen te bellen, maar kreeg geen contact. Zeer attent!”

• “ligging, het zag eruit zoals omschreven . goed onderhouden hotel”

De 10 beste hotels in Tombstone