2. Hotelanmeldelser for USA

8,9

• Anmeldt: 8. november 2022

Fabelagtigt
    • Essential-værelse med kingsize-seng

Dejlig atmosphere hvor man virkelig følte sig velkommen. Værelset var i rigtig god stand, hyggeligt indrettet med grammofon og plader til og der var en steamer I stedet for et strygejern. Placeringen var fantastisk da man kunne gå til alt og specielt pier 39 med fantastisk gode fiske restauranter.

Overnattede: november 2022

• Anmeldt: 17. november 2022

6,0
    "ok ophold men heller ikke mere."
    • Premium-værelse med 2 queensize-senge

Hotelopholdet var inkl. morgenmad, men da der kun var en 50 dollar voucher pr værelse, skulle man selv betale resten. Da vi var 3 personer på værelset, var det langt fra nok mad til os. Det ville heller ikke række til 2 hvis du også ønsker kaffe/juice. Vi gjorde opmærksom på det og fik til sidst lov til at spise morgenmad på hotellets regning. Morgenmaden er Filippinsk og lidt kedelig efter min smag- lille menu, eks. ingen yoghurt med granola eller pandekager. Vi spiste derfor også ude. Fitness rum er lille og mangler vægt maskiner. Har kun nogle løbebånd og cykler og løse håndvægte. Meget dyr parkering, 65 dollar for normal bil og 85 dollar for en større bil. Vi parkerede i området. Det er gratis mellem kl 19 om aftenen og 9 om morgenen, ellers timebetaling. I området må du aldrig gå fra tøj eller genstande i din bil. Det VIL blive stålet.

Fin detalje med gratis eftermiddags vin/øl mellem kl. 17 og 18. Personalet i restauranten og på hotellet var flinke. Værelset var pænt og havde en god størrelse. Ok senge.

Overnattede: november 2022

• Anmeldt: 3. august 2022

Fabelagtigt
    • Essential Queen Room with Two Queen Beds

Overnattede: juli 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: