Siirry pääsisältöön
  4. Hue – hotelliarviot
Vietnam Hue Tarkistettuja hotelliarvioita todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Thanh Lich Royal Boutique Arvioiden pistemäärä: 8,8

”Perus siisti hotelli mukavalla henkilökunnalla. Aamupalalla paljon vaihtoehtoja, mutta ei niin maukasta. Sisäuima-allas jossa voi pulahtaa.”

• Orchid Riverside Villa Arvioiden pistemäärä: 8,7

”Olin kuukauden ja halusin hyvältä sijainnilta parvekkeellisen huoneen edullisesta hotellista missä voi saada aamupalankin. Lisäksi tässä hotellissa on uima-allas mitä käytin paljon. Huoneen vuode, vaatekaappi, kirjotus/peilipöytä ja piironki oli kaikki jykevää täyspuuta. Vuode miellyttävä, ilmastointi toimi hyvin, kaunis kylpyhuone ja parvekkeeltani näkyi joki. Aamiaiseksi sai valta valmiista listasta yhden ruokavaihtoehdon ja yhden juoman. Lihasuikalenuudeli oli ruokaisin vaihtoehtoista. Sain vuokrattua hotellista skootterin ajeluihin ja henkilökunta järjesti minulle myös linja-auton naapurikaupungissa käyntiin. Dangnguyen palvelualttius oli ylitsevuotavaa, hän etsi minulle skootterin minkä ostin.”

• Hotel La Perle Arvioiden pistemäärä: 9,2

”Hotellihenkilökunta oli ensiluokkainen! Me emme olleet varanneet jatkoyhteyttä Hoi Aniin, ja useat bussit olivat jo täynnä tai oli liian myöhäistä varata internetin kautta. Hotellihenkilökunta lopulta hankki meille kyydin Hoi Aniin samaan hintaan mitä internetissä oli. Lisäksi saavuimme hyvin aikaisin aamulla hotelliin, mutta aikainen sisäänkirjautuminen ei myöskään tuottanut ongelmia (ei edes lisämaksua). Söimme aamiaista sekä saimme pienen infopakkauksen Huen kaupungista, ja siinä ajassa huoneemme oli valmis. Muutenkin hotellihenkilökunta oli aina iloisella tuulella ja valmiina auttamaan miten vain. Aamiainen oli myös erittäin hyvä. Listasta saa valita mitä tahansa niin paljon kuin haluaa aamiaiseksi 80,000 dongin hintaan (taisi olla halvempi jos tilaa etukäteen).”

• KOBI Onsen Resort Hue Arvioiden pistemäärä: 8,9

”Paras ja hienoin hotelli/hotellialue tähän mennessä Vietnamissa. Todella moderni ja luksus hotelli japanilaiseen tyyliin. Kaikki oli aivan mahtavaa. Onsen alue aivan täydellinen hyvällä ohjeistuksella sen käytöstä. Henkilökunta erittäin mahtavaa ja palvelualtista sekä järjestivät minulle hieman myöhemmän uloskirjautumisen ja kyydin hotellilta Da Nang kaupunkiin. Aamiainen todella laadukas ja maittava. Kuntosali oli paras johon olen ulkomailla koskaan törmännyt ja olen käynyt monessa. Polkupyöriä saa lainata ilmaiseksi ja ne olivat todella hyvässä kunnossa. Hotelli hieman sivummalla, joten sopii pakopaikaksi kaupungin melskeestä.”

• Thai Binh II Hotel Arvioiden pistemäärä: 8,1

”Sijainti erinomainen pikkukadun varrella”

• Jade Hotel Arvioiden pistemäärä: 8,7

”Aamiainen ok”

• Thanh Lich Royal Boutique Arvioiden pistemäärä: 8,8

”Aamiainen yläkerran näköalaravintolassa oli ensiluokkainen. Majoittuminen sujui erinomaisesti ja palveluhenkisyys huokui henkilökunnasta. Huone oli tilava ja siisti. Erityisesti Hoai, P.Anh ja Thu jäivät mieliimme ystävällisestä henkilökunnasta. Rautatieasemalta oli kävelymatka hotellille.”

• Rosaleen Boutique Hotel Arvioiden pistemäärä: 8,6

”Henkilökunnat mukavia, sijainti oli hyvä.”

• MY HOME Arvioiden pistemäärä: 9,5

”Mukava ja huomaavainen henkilökunta! Hienot ja uudet huoneet. Täältä saat vuokrattua myös mopon, jolla voit kiertää ympäriinsä. Tarjoavat myös tietopaketin kaupungin nähtävyyksistä. Uima-allas oli myös kiva lisä majoitukseen!”