2. Hotelbeoordelingen Samoa
  3. Hotelbeoordelingen Samoa
  4. Hotelbeoordelingen Apia
Samoa Apia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Olivias Accommodation Beoordelingsscore: 8,1

“Kon eerder inchecken, wat wel lekker was na een lange nacht reizen. Kamer was klaar en airconditioning stond aan, na ontbijt eerst even een dutje gedaan. Vriendelijke host en personeel, ontbijt van vers fruit, toast en jam, warme pap, af en toe een eitje, gebakken of hard gekookt. Kamer schoon, goede aircon, boel wel een beetje gedateerd. Mooie tuin met hangmat en huiskatten.”

• Dave Parker Eco Lodge Hotel Beoordelingsscore: 8,6

“De vriendelijkheid van de eigenaren en het personeel. Tevens het uitzicht over de bossen naar de zee. Het is er heel rustig”

“Goede service eigenaresse”

• Tanoa Tusitala Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijk personeel, door wisselkoers €50,- meer betaald als op Booking.com aangegeven. Verder prima hotel leuke bar goed eten en midden in de stad”

• Olivias Accommodation Beoordelingsscore: 8,1

“Erg aardige gastvrouw en een goede kamer voor een prima prijs”

• The Samoan Outrigger Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Ze regelden een taxi voor ons, onze was werd gedaan en het ontbijt was heerlijk. We hadden een vlucht aan het einde van de middag en mochten lekker blijven hangen bij het hotel. Het gebouw en de tuin zijn prachtig. In de ochtend hadden wij regen maar dan kan je nog steeds lekker op het overdekte terras zitten. Toen de zon doorkwam konden wij lekker bij het zwembad liggen onder prachtige bloemen. Goede gym aan de overkant van de straat voor de liefhebbers! Maar 10 Tala voor een one time entry en als bonus voor 5 Tala een post work-out kokosnoot :)”

• Olivias Accommodation Beoordelingsscore: 8,1

“Vriendelijk ontvangst, leuke binnentuin en goede plek in de stad.”

• Tanoa Tusitala Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“het personeel bij de bar / restaurant was erg vriendelijk”

• The Samoan Outrigger Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Personeel”