2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Westkaap
  4. Beoordelingen B&B en herberg Melkbosstrand
Zuid-Afrika Melkbosstrand Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• C' la Vie Luxury Accommodation Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk lopen naar het strand.”

• C' la Vie Luxury Accommodation Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer lluxe verblijf. Ligging vlakbij het stand waar je prachtig kan wandelen en naar de surfers kan kijken. Aanrader om te gaan eten : Orca restaurant (Melkbosstrand) - zeer goed visrestaurant.”

• C' la Vie Luxury Accommodation Beoordelingsscore: 9,6

“Een prachtig groot en modern huis. Zeer schoon, heerlijke bedden, prachtig uitzicht op zee. De kamer die wij hadden was niet heel groot en heeft een open badkamer, maar dat was voor ons geen probleem. Stijlvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Bovendien kun je gebruik maken van een grote keuken , woonkamer en terras met uitzicht op de zee en de tafelberg. Zie foto. Heerlijke thee, nespresso en gekoeld water faciliteiten. Wij hebben buiten de deur ontbeten bij Ou Meul wat erg lekker was (6min rijden en ook vegan opties). Aanrader!”

• C' la Vie Luxury Accommodation Beoordelingsscore: 9,6

“Bed was heerlijk, ontbijt was goed en leuk vrouwtje”

• C' la Vie Luxury Accommodation Beoordelingsscore: 9,6

“De ligging, baie rustig, woonstel van baie hoe gehalte, ons het baie lekker gebly Irma die eienaar is baie behulpsaam en vriendelik. Pragtig uitsig en goeie wifi. As ons planne het om terug te kom, bespreek ons beslis hierdie woonstel.”

De 5 beste B&B's en herbergen in Melkbosstrand

gebaseerd op 804 beoordelingen van B&B's en herbergen op Booking.com