2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Hotelbeoordelingen: KwaZulu-Natal
  4. Hotelbeoordelingen Margate
Zuid-Afrika Margate Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Wat een geweldige gastvrouw! Ze was zo meegaand, wist van alles iets af (ook van NL) en gaf ons allerlei tips voor de volgende plekken waar we naar toe gingen. Daarnaast vriendelijk personeel rondlopen en zeer grote kamer met uitzicht op zee. Vanuit hier konden we de walvissen ook zien.”

• Margate Beach Club Beoordelingsscore: 8,8

“Er was een vloedgolf, een ware natuurramp. ben een dag eerder weggegaan omdat het verschrikkelijk was. Geen hulp van de accommodatie.”

• “ontbijt was keuze uit vers fruit of crus lie, vruchten sap, verder keuze uit gebakken ei of gekookt ei, koffie en thee. goed vers ontbijt”

• “het uizicht, de tuin en het zwembad”

• “Het enthousiasme waarmee wij werden begroet...zo ontzettend vriendelijk en heel geïnteresseerd in de mensen. Ook de bevlogenheid om na binnenkomst direct naar de walvissen te komen kijken. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Wij hadden zeer ruime geschakelde kamers. Wij waren er maar 1 nacht maar alleen al voor de gastvrouw zou je langer willen blijven.”

• First Group La Cote D'Azur Beoordelingsscore: 8,6

“Het warm water in het buiten zwembad waren wij erg blij mee. Heerlijk zwemmen in de winter.”

• Santorini Unit R Beoordelingsscore: 8,9

“Mooi, ruim appartement. Goede ligging vlakbij strand, uitzicht op zee.”

• Margate Beach Club Beoordelingsscore: 8,8

“alleen het ontvangst”

• Dolphin View 402 Margate Beoordelingsscore: 8,1

“Het appartement ligt op een prima locatie, dicht bij strand en winkels. Het is ruim en heeft een ruime keuken. Vanaf het balkon zie je de zee. De WIFI is prima. Het is rustig en veilig. Gastvrouw Ethel is zeer hartelijk en betrokken.”

De 30 beste hotels in Margate