2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Hotelbeoordelingen: Westkaap
  4. Hotelbeoordelingen Riviersdaal
Zuid-Afrika Riviersdaal Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Oudebosch Guest Farm Beoordelingsscore: 9,4

“Wat een prachtige plek om te overnachten. We waren hier slechts 1 nacht maar........ Wil je echt even rust, midden in de natuur dan is dit een fantastische plek. Neem genoeg eten eb drinken mee en je kunt heerlijk ontspannen.”

• Kweekkraal Guest Farm Beoordelingsscore: 9

“Het uitzicht was mooi en de locatie was prima voor op door reis.”

• De Doornkraal Vinotel Beoordelingsscore: 8,3

“Personeel heel vriendelijk, grote kamer, restaurant is echt goed, zwembad, en de stilte”

• Oudebosch Guest Farm Beoordelingsscore: 9,4

“De accommodatie ligt echt op een prachtige plek en vanuit het huis heb je een heel mooi uitzicht. De eigenaren zijn erg vriendelijk, ik had niet goed gelezen en dacht dat er een restaurant bij zat dus we hadden niet veel boodschappen bij ons. Linda was zo vriendelijk om een heerlijke lasagne met salade voor ons klaar te maken en de volgende ochtend een heerlijk ontbijt. Piet heeft ons ‘s avonds nog meegenomen op een game drive over hun land en we konden de springbokken, reeën, bontebokken en zebra van heel dicht bij zien, heel bijzonder! Samen met mijn dochter van 9 een mooie paardrijd tocht gemaakt door de prachtige bossen. Hele fijne en brave paarden! We gaan hier zeker nog een keer terugkomen!”

• Oudebosch Guest Farm Beoordelingsscore: 9,4

“Uitzicht op de bergen Rustige omgeving Groot zwembad”

De 5 beste hotels in Riviersdaal