2. Hotelbeoordelingen Bosnië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen Višegrad
Bosnië en Herzegovina Višegrad Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Vila Leolaz Beoordelingsscore: 9,7

“Ligging aan de rivier, op wandelafstand van het centrum (10 minuutjes). Vriendelijke ontvangst. Het appartement was zeker ruim genoeg voor ons twee en was ultraproper. Bed was misschien wat smal maar wel ok. Prijs-kwaliteit dik in orde!”

• Apartmani Višegradski pogled Beoordelingsscore: 9,9

“Alles klopte aan het verblijf”

• Apartman Minja Beoordelingsscore: 9,9

“Uitstekend schoon, mooie ingerichte accommodatie, gezellig host, direct in het centrum maar toch rustig . Bedden waren comfortabel Alles ruim en uitstekend verzorgd.”

• Ive Andrica 3 Beoordelingsscore: 9,8

“Uitzicht”

• Apartment M Beoordelingsscore: 9,5

“Prima apartement vlak bij centrum. Badkamer heel compact maar compleet.”

• Agape apartman Beoordelingsscore: 9,9

“De lokatie is perfect, vijf minuten lopen naar Andrićgrad en een kwartiertje naar de oude brug over Drina. De appartement is zeer ruim, comfortabel, keuken is overcompleet en de bed is uitstekend. Onze host was vriendelijk en behulpzaam. Parkeren is openbaar, gratis, in de straat van het gebouw. De appartement is ook geschikt voor een langer verblijf. Beslist om aan te bevelen.”

• Villa Drinski biser sa bazenom Beoordelingsscore: 9,9

“Geweldige locatie! Het huis is erg mooi en van alle gemakken voorzien. Het privé zwembad is heerlijk en daarnaast kan er gezwommen worden in de Drina rivier vanuit de tuin. De gastheer is heel erg gastvrij en vriendelijk en heeft gezorgd dat wij een super vakantie hadden. Wij komen zeker weer terug!”

De 30 beste vakantiewoningen in Višegrad

gebaseerd op 7.690 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com