Beoordelingen over Boat Hotel De Barge 3-sterren

Bargeweg 15, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#62 van de 101 hotels in Brugge

Genoten van het Boat hotel.
    • Superior Cabine op Boot

Parkeergelegenheid, drie plaatsen voor elektrische auto's en 3 vrije plaatsen. Dus je moet geluk hebben als er plaats is. Met name omdat er naast een leeg terrein is, jammer dat ze hier geen parkeerplaatsen voor het hotel van kunnen maken. Betaald parkeren daarentegen is wel goedkoop.

Het eten zowel diner als ontbijt goed verzorgd. Diner prijzig maar wel echt de moeite, je kreeg waar voor je geld! Knusse ambiance, zowel de kamer als de ruimte waar het diner en tevens het ontbijt werd geserveerd. Prettige locatie, dichtbij park/centrum/station/betaald parkeren, tevens makkelijk bereikbaar met de auto.

Mooi hotel en fijne locatie.

Hotelkamer was redelijk klein.

Mooie locatie en een unieke hotelkamer. Personeel was vriendelijk. Ontbijt was ruim en lekker. Mooi uitzicht vanuit de hotelkamer. 20min naar het centrum lopen.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het ontbijt was fantastisch.

Wat ons een beetje tegen viel was dat de kamer een beetje muf rook. .In de douche liep het water niet goed weg.

Het ontbijt was fantastisch. En de rust.

Leuk voor max 2 dagen..
    • Hut op een Boot

De grote van de kamer was erg klein. We konden net rondom het bed lopen. Het ontbijt was redelijk maar elke dag excact hetzelfde. De koffie was vreselijk helaas.

De ontvangst was zeer vriendelijk, de lokatie was goed alleen jammer van het grote parkeerterein met touringcar bussen die best lang stationeer bleven draaien ivm de airco’s.

Overtrof mijn verwachtingen.

Het personeel was geweldig ,zeer vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. De kamer was top, proper en van alle gemakken voorzien. Wij zaten in hut nr 8 en dat was met zicht op het water .Zeer rustig en dicht bij het historische centrum .Zeer goed ontbijt en ook het restaurant was top. Pluim voor de kok ! Voor herhaling vatbaar.

Een aanrader, want zoiets bijzonders maak je zelden mee, een hotel op een 'boot'.

De kleine kamer werd wat warm, omdat de zon er op scheen. Men was ook vergeten de hor tegen de muggen in de kamer te zetten. Dat werd ons helaas pas bij uitchecken duidelijk... De laatste nacht dus last van muggen gehad, wat onnodig was geweest. Toilet en doucheruimte kan wat onaangenaam ruiken, omdat de enige ventilatie het raam in de kamer zelf is.

We hebben genoten van een prima ontbijt van een ontbijtbuffet in een knusse restaurantruimte, terwijl buiten het open raam de eendjes zwemmen en schepen langs komen! Dit vonden wij ook een geweldig leuke ervaring in de hotelkamer aan het water trouwens... wat een prachtig en bijzonder gezicht! En het zachte kabbelen van het water buiten je raam is heerlijk rustgevend...

Zeker geslaagd, maar niet als het warm is

Te warme kamer. Het was dan ook in een hittegolfperiode. Maar airco is tegenwoordig geen luxe meer.

De originaliteit. De ligging is fantastisch. Ontbijten doe je tussen de eendjes.

Leuk verblijf. Oude centrum van Brugge zeer gezellig.

Kamers waren erg klein. Voor grote mensen weinig ruimte. Badkamer ook zeer klein. Geen airco, wel ventilator. Zeer warm in de kamer.

Het ontbijt was zeer goed. Veel keus. De locatie was goed. Binnen 10 minuten lopen in het oude centrum. Personeel was zeer vriendelijk. Lekker gegeten in een zeer goed Thais restaurant, Narai Thai.

Het is een unieke locatie om een keer te slapen.

Het was zeer gehorig. Helaas besloot de bovenbuurvrouw om 06.00 te vertrekken. Het ontbijt was niet ons ding.

Het is een unieke locatie om een keer te slapen. Erg leuk!

Aanrader in brugge

Het was er erg warm, sliepen onder plat dak! Maar er stond een ventilator, die het houdbaar maakte!

De locatie en het aardige personeel! Top! Met 15min.lopen in het oude centrum!

Prima locatie!

Kamer klein, maar comfortabel. Douche prima. Ontbijt OK. Geen airco helaas. Prijs/kwaliteit is prima als je niet te hoge verwachtingen hebt van de kamer. Ligging prima.

Eenvoudig, kleinschalig boothotel op superlocatie
    • Superior Cabine op Boot

We komen er al jaren. De eigenaar moet er nu voor gaan zorgen dat het hotel niet gaat vervallen; losse vloerbedekking op het trapje, douchewater wisselend van temperatuur.

Locatie en kleinschaligheid.

Voor een kort verblijf tijdens activiteiten in het Minnewater, de ideale plek om te overnachten.

Deurklinken vallen spontaan op de grond, de hor was stuk en de douche had zijn gebreken.

Deze boot ligt een minuut van het door ons bezochte festivalterrein af. Jij rolt zo het bed in. Ideaal.

goed maar duur voor hond
    • Superior Cabine op Boot met Bubbelbad

de kosten voor hond waren duur mocht niet mee naar gezammelijke ruimtes en kreeg geen eten of drinken ontbijt moesten we zelf onze plan trekken om het buffet te vinden

.ontbijt was goed kamer was ook inorde

Rustige, romantische ligging, een echte bootservaring, vlakbij het centrum van Brugge.

Je zit natuurlijk niet in het centrum, maar dat vonden wij eerder een voordeel. Parkeren voor de deur kan niet, maar het is maar een klein eindje lopen. Uiteindelijk viel er niets tegen.

Gezellig hotel, je bent echt op een boot (dus vrij kleine kamers en gangen), de kamers aan de waterkant zijn duurder, maar hebben een mooier zicht. Naar Brugge te voet is geen probleem, een korte wandeling door een mooi park en plots zit je midden in het gewoel van Brugge. Ontbijt volledig in orde, restaurant gezellig en goed. Een aanrader.

Leuke verblijfplaats
    • Superior Cabine op Boot met Bubbelbad

Het ontbijt viel tegen. Alles was wel aanwezig maar de kwaliteit voldeed echt wel niet. Ontbijtkoeken waren niet vers, eerder plat, uit een pakje. Het geklutst ei had een vreemde smaak, je moest je eitje zelf koken in een warmwaterbak dat niet werkte.

We logeerden in de kapiteinskajuit. Kamer zeker oké, ruim, met jacuzzi en douche, en ventilator . Personeel wel vriendelijk en behulpzaam. Goeie tip om je auto 24u voor 3.50 euro aan het station te parkeren.

prettig aangenaam verblijf, aanrader!!!
    • Hut op een Boot

-de prijs voor 1 persoon -geen airco , maar wel een blazer waardoor je 's nachts wat wakker gehouden word

kamers waren mooi ingericht en zeer proper. mooi uitzicht op het water rustige ligging kortbij het centrum Brugge 10 minuutjes wandelen van station Brugge vriendelijk personeel

Top weekend gehad en we hadden geluk met de temperaturen. Top locatie van ons hotel

Niks aan te merken

Ik lees vrij veel reviews over het ontbijt dat het zo goed is. Natuurlijk was dit goed maar als ik eerlijk ben was het niets beter dan in andere hotels. Ik wil hierbij liever het personeel in het zonnetje zetten. Al direct bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en kregen we direct een platte grond van Brugge met vele bezienswaardigheden. En werden er nog plekjes aangeduid die niet op de kaart stonden vermeld. TOP. Mijn vrouw is rolstoel gebonden maar toen ik van tevoren een mail stuurde werd er direct een kamer op de begane grond gereserveerd voor ons. TOP. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk en ik vond het eten en drinken zeker niet duur of zo. En het eten op de boot was ook heerlijk. Jammer dat er in de avonduren weinig te doen was, want dan was je eigenlijk verplicht om naar het centrum te wandelen. Maar alles was op loopafstand. Wij hebben een TOPweekend gehad op de boot. Nogmaals dank voor alles en we komen zeker een keertje terug.

Prima hotel op loopafstand van centrum
    • Hut op een Boot

Kamer en badkamer zijn niet heel ruim. Tegenover een busstation.

Leuke locatie, snel in het centrum. Gratis parkeren. Bij inchecken werd ruim de tijd genomen om een mooie route uit te leggen en alle vragen te beantwoorden. Lekker en compleet ontbijt.

De locatie is echt geweldig.
    • Hut op een Boot

Wat niet meer van deze tijd is dat er geen thermostaatkraan in de douche aanwezig is. Tijdens het douchen kan je de kraan onbedoeld heet zetten dit kan gevaarlijk zijn.

De locatie is echt geweldig. Je wandeld zo naar de binnen stad.

Prettig hotel met kleine minpuntjes
    • Hut op een Boot

Wat mij en mijn vrouw niet beviel was de stortput van de sceptische tanks voor de tourbussen kort op het hotel, als men buiten op het terras zat kwamen er regelmatig erg kwalijke geuren voorbij

Erg vriendelijk personeel en dat het hotel op 5 minuten lopen van het wereldberoemde Minnewater park ligt en dus ook hartje Brugge, de hutten zijn klein maar erg comfortabel met goede bedden.

Perfecte ligging en vriendelijk personeel.

Kleine kamers. Niet erg schoon met matig onderhoud, lampen stuk, bed doorgezakt, slechte kussens en tot 24 uur draait er een aggregaat. Gehorig.

Perfecte ligging en vriendelijk personeel. Erg goed ontbijt.

Goed verblijf op goede plek.

Geen Koffie en thee facitliteit op de kamer. Op aantal dagen in de week is restaurant en de bar niet open. Kamers zijn erg gehorig.

Erg goed ontbijt. Goede kamer en schoon. 10 minuutjes naar centrum.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Leuk verblijf gehad, is niet de eerste keer dat we gaan en zeker niet de laatste keer.

Misschien een kleinigheidje is de tv op de kamer, het scherm is naar boven gericht, zodat je bijna het beeld niet ziet, is maar detail, want je gaat precies niet naar Brugge om tv te kijken !!!

Uitgebreid ontbijt, propere kamers. Vriendelijk, tof, sympathiek personeel. Gezellige, leuke inrichting van het hotel. De ( gezellige ) bar is iets heringericht sedert ons voorgaande bezoek, wat zeker een meerwaarde is. Hebben er 's avonds ter plaatse gedineerd, was uitstekend. Ideaal gelegen, dichtbij centrum en station.

Originele plek, dichtbij centrum

De hotelboot ligt op een leuke, rustige plek en toch dichtbij het centrum. Het ontbijt was voortreffelijk. Het eten in het restaurant ook uitstekend.

Super rustig en goed gelegen zaak

Het lawaai van de andere hotelgasten in de gangen van het hotel veroorzaakt door de dunne muur. Maar geen lawaai van de naast gelegen kamers

De rust van de omgeving. De natuur. En vooral vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Gewoon klasse - perfecte en zeer vriendelijke bediening. Bedankt.
    • Hut op een Boot

Doordat wij niet in de gelegenheid waren alles uit te proberen, komen wij graag terug om het wel te doen. Door ziekte van mijn vrouw ,hebben wij helaas onze reis moeten afbreken/ Uw aanbod om in de loop van dit jaar , in gezamelijk overleg ,het verblijf bij u af te maken ,heeft ons werkelijk verrast. Gaarne nemen wij dit aanbod aan.

Door prive omstandigheden is mijn vrouw niet in staat geweest om van het ontbijt te genieten.Mijn ervaring hier was klasse ,menig hotel kan hier een voorbeeld aan nemen.

Prima als uitvalsbasis om het centrum van Brugge te bezoeken.

De kamers zijn niet heel groot en het is behoorlijk gehorig. Daarnaast moet je er wel rekening mee houden dat het ong. 20 minuten lopen is naar het centrum van Brugge.

Prima ontbijt, leuke locatie en vriendelijk personeel.

Is voor herhaling vatbaar, want het was Top

Niets eigenlijk .

Het ontbijt was gewoon Top , niets op aan te merken . Vriendelijk onthaal , en super gezellig . De Barge ligt op een rustige locatie , is ook al leuk en op een 10tal minuten wandelen ben je al in het centrum . Is voor herhaling vatbaar .

tegenvaller
    • Hut op een Boot

grote van de kamer,tv werkte niet(enkel een paar duitse posten en personeel kon ons niet helpen), s'avonds bar niet open,konden enkel een tas koffie krijgen,nou krijgen 3eur per tas en was gewoon licht gekleurd warm water

ontbijt was heerlijk

Echt boothotel dicht bij de historische kern van Brugge.
    • Hut op een Boot

Vroeger kon je aan het hotel parkeren, nu zijn er nog maar enkele (erkende) parkeerplaatsen, je moet de auto dus aan het station parkeren (3.5 EUR voor 24 uur). Eventueel dus eerst passagiers en bagage afzetten en dan auto gaan parkeren. Is ongeveer 15 min te voet.

Het hotel is inderdaad een boot en heeft er alle karakteristieken van. De ligging is zeer gunstig, je kan vlot stappen naar het station (en de parking) en naar de stad. Het is er zeer rustig en de atmosfeer is echt gezellig, ook vriendelijk personeel. De kamer is klein maar goed ingericht, er ontbrak niets. De kamers met zicht op het kanaal zijn duurder, maar het zicht is veel mooier dan aan de 'tuinkant'. Het ontbijt is uitstekend.

Een zeer leuke rvaring.

TV op de kamer had een oude satelliet ontvanger, waardoor geen |Nederlandse zender te ontvangen waren.

Leuke kamer. Je waant je op in een boot hut. Smal maar gezellig. Goede indruk en een warm welkom. Ligt op loop afstand van het centrum.

Toe aan onderhoud

Onderhoud faciliteiten, douche water liep niet weg. Tv nogal krakkemikkig vastgezet. Erg oude muziek in restaurant/bar. Slechte bedden, erg zacht waardoor je op harde ondergrond stuitte. Terwijl ik 63 kg weeg en mijn man 72. Niet comfortabel als je ook nog eens 34 weken zwanger bent. Douche werd elke keer warm en dan weer koud.

De rust, locatie was super. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

over het algemeen heel tevreden
    • Superior Cabine op Boot met Bubbelbad

De plaats van de tv viel tegen, stond te hoog en geen Belgische posten te nemen.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, de kamers waren proper. Het personeel was vriendelijk, en de locatie was fantastisch.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

echt een aanrader voor weekendje bruggen
    • Hut op een Boot

de douche kraan viel me tegen die was niet goed afgesteld waardoor je of in de kou stond te douchen of je had het veels te warm

de ligging aan het water, perfect te lopen naar centrum bruggen 15 min lopen

Wij vonden de sfeer en de kamers tof , kort bij het station...

Op de kamer lag stof op de vloer (dat zagen we aan ons sloffen) in de badkamer lag in de hoeken achter de wc stof en op de rand van de douche ook om er een handdoek over te hangen, de veiligheidsplaket van het stopcontact ontbrak , er liep water uit de spoelbak midden aan de wc.

Wij vonden de sfeer en de kamers tof , kort bij het station en bussen , de uitstap naar zeebrugge , de uitstap naar het Zwin.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Om een keer te doen , maar daar blijft het dan ook ...:)

Alles viel een beetje tegen .Geluidsoverlast van de buren , gesnurk kwam tot in de kamer , zelfs zijn nachtelijke gepraat in zijn droom maakten ons wakker . M.a.w. superdunne wandjes. Verwarming in de kamer ook defect , op geen enkele manier af te zetten . op bepaald moment zo'n 35 ° . Douche zelfde verhaal . Echtgenote bijna verbrand door warme water. Geen koud water te krijgen . Netheid ..te wensen over , precies zandbak in de kamer ...

Kijken door het raam van de kamer en het kabbelende water zien .

Prima accommodatie en ligging, maar te duur voor kwaliteit.
    • Hut op een Boot

Veel geluidsoverlast van touringcars voor de deur en douche was of ijskoud of gloeiend heet.

Ligging tov centrum is top, alles op loopafstand. Boot geeft mooie sfeer.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Heel leuk ingericht boothotel
    • Hut op een Boot

De kamer is wat klein, begrijpelijk voor een boothotel

Heel leuk en sfeervol ingericht boothotel. Uitstekend ontbijt. 20 min lopen naar het centrum langs pittoreske wegen

Fijn verblijf op loopafstand van het centrum van Brugge.

De parkeergelegenheid is minimaal. Er kunnen ongeveer 6 of 7 auto,s staan. Anders moet je parkeren bij het station en dat is toch wel een stukje lopen (en niet gratis)

Vriendelijk ontvangst,prima bedden en een heerlijk ontbijt. Leuk uitzicht op het water,incl eendjes die gezellig voorbij zwemmen onder het raam.

Super👍🏻Een aanrader!
    • Hut op een Boot

Douche had wat kuren, mede door gelijktijdig gebruik maar daar word aan gewerkt!

Bedden waren goed, het ontbijt was super! Ligging perfect, personeel erg aardig en bereidwillig.

Leuke ervaring, Brugge is top maar de prijs is te hoog
    • Hut op een Boot

De prijs was hoog voor het comfort dat je ervoor terugkrijgt. Slechte douche, niet hele schone kamers, en weinig extra voorzieningen op de boot

De locatie lag dicht bij het stadscentrum en het personeel hadden veel informatie over brugge

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Niet wat we ervan verwacht hadden
    • Hut op een Boot

De kamers waren niet stofvrij, op de kaders, in de kast, en rondom waar er stof zich kan winden, was er stof aanwezig. Ook het personeel .. Vooral de eigenaar, kwam brut over .. Niet vriendelijk. Wij hadden op een bepaald moment zin om te zeggen " bekijk het maar " Geen aanrader om nogmaals over te doen.

Het ontbijt was goed, maar niet veel keuze

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

Prima hotel en bijzonder om op een boot te slapen, al heb je dat niet door. Wel een flinke prijs voor wat je krijgt.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Verse zalm! Voor ons doel van bezoek in Brugge een perfect gelegen locatie. Naar het centrum is iets langer lopen, maar heel goed te doen.

Perfect voor het doel van ons verblijf.
    • Hut op een Boot

Uitzicht, omdat we een kamer hadden met zicht op ... de kade, niks dus. Volgende keer zullen we dat vermelden (kamer aan de waterzijde). TV werkte niet (geen kanalen geprogrammeerd). Was in ons geval niet zo erg, maar zou toch in orde moeten zijn.

Ontbijt meer dan OK; Ligging voor ons doel fantastisch! Ondanks slapen op een boot, goed tot zeer goed qua geluidsdemping. Weinig tot geen "last" van andere gasten.

Warm onthaal en heerlijk ontbijt.

Douche was stuk, TV werkte niet, isolatie tussen de kamers is nihil. Het lijkt of de buren op de rand van je bed zitten.

Warm onthaal en heerlijk ontbijt. De boot zelf is iets apart, heel leuk, maar te duur voor wat het is

Prima voor een kort verblijf: eenvoudig, qua prijs kwaliteit klopt het.

Wij hadden een kamer boven de kombuis en hierdoor rook je de baklucht op de kamer, waarschijnlijk zijn de kamers in de zomer erg warm. Ontbijt is wat beperkt maar sluit aan bij de prijs/kwaliteit verhouding. Bij uitcheck was geen personeel aanwezig, dus de sleutel maar op de balie achtergelaten. Het bad was niet ok, je kon er niet goed in liggen en het water liep weg.

Goede ligging op wandelafstand van Brugge Centrum, hartelijke ontvangst, vriendelijk personeel. Het interieur van de kamers sluit aan bij het scheepsthema. Je slaapt op een boot en we hadden uitzicht op het kanaal. Prima voor een kort verblijf. Wij verbleven er 1 nacht.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Tof, maar niet voor herhaling vatbaar.

De kamers zijn piepklein en er is geen airco en ook geen ijskastje op de kamer. Bij temperaturen van om en bij de 30° geen aanrader.

Het ontbijt was wel oke. Uitbater zeer gedienstig.

De rustige ligging.
    • Hut op een Boot

Als meerdere mensen tegelijk douchen dat het water in de douches ofwel ijskoud ofwel mega heet was.

De rustige ligging. Dichtbij het centrum maar toch niet het hectische van Brugge centrum. Geweldig restaurant aan boord met geweldige obers. De bedden aan boord waren super.

Douche had geen constante temperatuur. Eerst koud en met een klein tikje werd het meteen bloedheet.

Zeer gastvrij ontvangen. Eigenaar neemt de tijd om je te ontvangen. Zo zie je dat nog maar zelden! Super locatie, je loopt zo het centrum in. Lekker ontbijt en schone kamers.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima locatie, je bent zo in het mooie centrum.
    • Hut op een Boot

Prima locatie, je bent zo in het mooie centrum. Heel vriendelijk personeel en ze zijn meedenkend. Kamers zijn prima (voor een of enkele nachtjes) ze zien er goed uit en het is een leuke ervaring om op een boot te verblijven.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Leuk, maar te duur
    • Hut op een Boot

We hadden een tweepersoons bed geboekt, helaas waren deze niet beschikbaar en waren er dus 2 eenpersoonbeden tegen elkaar aangeschoven. We hebben ze 's nachts meerdere keren opnieuw tegen elkaar aan moeten schuiven. De kamer was tevens heel erg klein. Voor dit bedrag kan je centraler en ruimer verblijven!

Leuk type accomodatie, weer eens wat anders dan een regulier hotel. Zeer vriendelijk personeel en schone badkamer.

Leuke accommodatie, alleen erg gehorig en kleine kamer.
    • Hut op een Boot

Kamers zijn erg gehorig en kamer was erg klein. Als je dan luidruchtige mensen in de hotelkamer langs je liggen (hadden wij) is dat erg storend. Er staat ook in de advertentie dat men gratis kan parkeren, maar er zijn maar enkele parkeerplaatsen voor de deur waar je mag parkeren en die waren allen bezet!

De ligging ten opzicht van het centrum.

De kamers zijn heel klein - te vergelijken met de hut op een Ferry - maar alles was er wel en door
    • Hut op een Boot

De douchekraan ging pas met kracht open, mogelijk door verkalking. Verder hing er in de kamer geen frisse lucht (een chemisch luchtje, mogelijk van schoonmaak middelen).

Heel goed verzorgd ontbijt.

Ideale uitvalbasis
    • Hut op een Boot

In de winter mag er overal iets meer verwarming aanstaan.

Het restaurant biedt heerlijke Vlaamse keuken! Er is ook een lounge voor rokers, ideaal in de winter.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Echt iets om te doen, we gaan zeker terug voor een langere periode
    • Hut op een Boot

Een te verwaarlozen detail: misschien een handleiding voor het gebruik van de TV zou aan te raden zijn.

Kamers waren aan de kleine kant is dan ook een hut op een boot, zeer gezellig een echte belevenis alles was er aanwezig tot zelfs washandjes in de badkamer. Personeel was zeeeer vriendelijk en sympathiek. Ontbijtbuffet was uitgebreid en alles regelmatig aangevuld. De locatie van het ontbijt was al iets bijzonder op zich, we zaten op het niveau van het wateroppervlak, zodat de eendjes langs het raam zwommen.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Het ontbijt was prima.
    • Hut op een Boot

De eerste kamer was ronduit vies. Muf, bedompt en een beschimmelde kletsnatte badkamer. Na klagen kregen we een andere kamer. Deze was beter. Maar voor het geld echt te weinig kwaliteit

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

een prachtig verzorgd ontbijt
    • Hut op een Boot

Personeel zijn vriendelijk maar niet professioneel. Vonden onze reservering niet terug Sanitair op de boot zelf niet proper. Op de kamer een muffe geur.

een prachtig verzorgd ontbijt

voor herhaling vatbaar

Lijkt helemaal niet op de foto’s.
    • Superior Cabine op Boot met Bubbelbad

Lijkt helemaal niet op de foto’s. Het hotel is oud een aan renovatie toe. Prijs/kwaliteit komt absoluut niet overeen. Niet aan te raden!

super

‘t was helemaal ok

De bijzondere ligging

Ligging en apart kader

Motorgeluiden aanpalend schip

Ligging en apart kader

Rust en toch vlakbij het centrum

Ligging is ideaal, je loopt in 5 minuten naar het historische centrum. Goed restaurant (heb zelden zo lekker kreeft gegeten).

Prima locatie aan de rand van de stad

Er weinig stopcontacten, rook een beetje muf en het douchewater liep niet lekker weg.

Fantastische locatie en vriendelijk ontvangst. Heerlijke bedden.

De Barge Hotelboot

Ontbijt was uitstekend !

Buiten de stad maar toch vlak tegen het oud centrum...
    • Hut op een Boot

Buiten de stad maar toch vlak tegen het oud centrum (Minnewater)

De plaats.

De kamer zijn klein. Ze moeten ook meer vleesbeleg hebben voor de degenen die geen rund/varken eten.

De plaats.

De ligging en de sfeer

De ligging en de sfeer

Bijzondere locatie, kamer een beetje aan de kleine kant maar...
    • Hut op een Boot

Bijzondere locatie, kamer een beetje aan de kleine kant maar je zit dan ook op een boot. Het ontbijt en het kader super.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ons verblijf was prima en voor herhaling vatbaar.Een absolute aanrader !!!

Niets te zeggen

Ontbijt was heerlijk, kamers zeer proper en personeel vriendelijk en uitstekende ligging en uitstekende keuken

Bootig tof

Warm in kamer

prima locatie voor een paar dagen brugge

sluiting bar en restaurant

uitgebreid en goed ontbijt

tevreden

hinderlijke stationair draaiende tourbussen

gast vrijheid

Een keer wat anders. Goede locatie

Kleine kamer en badkamer en temperatuur van de douche schommelde steeds

Unieke uitstraling, vriendelijk personeel.

Super verblijf, goede service en lekker ontbijt alles was aanwezig
    • Superior Cabine op Boot

Alles was aanwezig voor het ontbijt,de kamer was mooi en hygienisch, zeer vlotte enpen vriendelijke service