Beoordelingen over Hotel Astoria Gent 3-sterren

#18 van de 44 hotels in Gent

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

De locatie, dicht bij het station
    • Bellevue Kamer

We vroegen een dubbel bed maar kregen 2 enkele, (die tegen elkaar geschoven waren... Het ontbijt is ook geen 12 euro waard

De locatie, dicht bij het station

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Fijn, gezellig hotel met vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer te warm en dekbed te dik.

Fijne kamer, ruim. Omdat we de hond bij ons hadden was het erg fijn dat de kamer op de begaande grond was en dat we direct vanuit de kamer naar buiten konden. Het ontbijt was erg uitgebreid en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mijn kamer lag aan de kant van de spoorweg en dat geeft best wel wat hinder wanneer het treinverkeer op gang komt. Ook geluiden van de andere hotelbezoekers zijn goed hoorbaar in de kamer.

Vriendelijk personeel. Heel menselijke ontvangst alsof je bij hen thuis ontvangen werd. Sanitaire voorzieningen zijn heel proper en praktisch. Lekker en verzorgd ontbijt.

Voor een kort stadsbezoek, prima
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

De grootte van de kamer , de faciliteiten in de badkamer, de grootte van het bed ...... De foto’s die ik zag op de booking.com site waren absoluut niet van de kamer die ik had gereserveerd , dus de volgende keer veel beter kijken heb ik geleerd . Ook waren de prijzen die ik via booking moest betalen anders dan bij het hotel zelf , beetje teleurstellend .

Hartelijk , behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goede ligging ten op zichte van de stad.
    • Bellevue Kamer

Bij een dergelijk hotel betalen voor parkeren is naar mijn idee wel uit de tijd.

Goede ligging ten op zichte van de stad. Goed bereikbaar met eigen vervoer. Vriendelijk en flexibel personeel.

Ok
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Wat verouderde kamerd mag wat gerenoveerd worden Veel geluidsoverlast van mensen in de gang en pratende mensen in de kamer naast mij

Goed ontbijt Goede ligging

De jacuzzi was lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is pal naast het spoor gelegen en de treinen rijden echt de hele nacht door. De bijgeleverde oordoppen zijn een leuk gebaar maar helpen amper. Grappig dat werd gevraagd de jacuzzi niet na 23.00 u te gebruiken i.v.m. geluidoverlast... Het is ca. 10 min. lopen naar de tram, ca. 30 min. naar het centrum

De jacuzzi was lekker. Het personeel bijzonder vriendelijk. De bedden lagen goed.

Zeker een pluspunt dat we onze 7 maanden old english bulldog...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vloer leek me niet echt geschikt voor huisdieren . Maar dat was ook het enige negatief punt

Zeker een pluspunt dat we onze 7 maanden old english bulldog mochten meenemen . Problemen met boeking werd er samen gekeken hoe we het konden oplossen. Duidelijke uitleg over hoe je in het stadsdeel kon raken leek me zeker nuttig als je nog niet dikwijls in Gent bent geweest. Kamer heel proper en fijn dat er degelijke verzorgingsproducten voor handen waren. Parking was zeker een pluspunt!

Ontspannen
    • Relax Tweepersoonskamer

Met het warme weer had een airco niet misstaan. Ook koelde de koelkast niet zo goed.

De entourage was erg mooi afgewerkt. Aardig personeel en het ontbrak aan bijna niets.

Prima gelegen stadshotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

inrichting van de kamer was wat gedateerd, er was geen lobby waar je nog kon zitten en er was ook geen bar om nog wat te drinken.

er was een uitstekend bed, een TV met veel (ook internationale) kanalen en een heel plezierig ontbijt.

Leuken, prettig hotel, aanrader

Niets, goed verzorgd.

Gastvrij ontvangen, mooie ruime kamer en ruime badkamer. Ontvankelijk voor vragen, goede service. Geweldig goed en vers ontbijt, ruime keuze. Zeker een hotel om terug te gaan en te melden bij vrienden en kennissen. Groot voordeel ligt buiten de drukte van de stad en binnen 20 min ben je in het centrum, je kan een leuke wandeling via de oude Bijloke en leuke winkels richting het centrum lopen. Gewoon een aanrader. Bedankt voor de service en gastvrijheid.

prettig verblijf in familie gedreven hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de trein loopt naast het hotel, we wenden er snel aan en we sliepen goed

het ontbijt was heerlijk, met heel veel keus van zelfgemaakte dingejtes. De kamer was ruim en de badkamer helemaal wit, erg mooi. de eigenaar helpt je op weg in Gent, geeft kaartje en uitleg.

Onbijt, uitstraling hotel,personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had comfort kamer geboekt en alle foto's van de comfortkamer gaven een bepaalde ruime en lichte indruk. We kregen kamer 30 en deze kwam op geen enkele wijze overeen met de foto's van de comfort kamers op de site.

Onbijt, uitstraling hotel,personeel.

De hogere prijs niet waard
    • Relax Tweepersoonskamer

De kamer was ontzettend donker, ook overdag, en het is er minder luxe dan het lijkt. Ook het ontbijt is heel erg karig, al helemaal voor die prijs. Gemiddeld Ibis Hotel is luxer en goedkoper.

De kamer was erg schoon en het bubbelbad was heerlijk en ruim.

Alles netjes en schoon. Stukje lopen naar centrum.
    • Relax Tweepersoonskamer

Het was iets verder naar het centrum lopen dan we gehoopt hadden. Er loopt een spoorlijn langs het hotel. Persoonlijk geen last van gehad (we sliepen aan de achterzijde), maar dit kan wellicht een probleem zijn voor anderen.

Mooie kamer, comfortabele badkamer en alles super schoon! Personeel was erg vriendelijk en we werden goed geholpen.

Heel prettig en mooie locatie en fijne bediening en directie
    • Prestige Tweepersoonskamer

jammergenoeg ben ik bij het uitstappen gevallen en heb nog steeds pijnlijke gekneusde ribben....dus een aandenken met een verhaal. Een wandrail bij het uitstappen zou handig geweest zijn.

HEerlijk ontbijt en jacuzzi, en

👍🏽

Parking betalend zou als gast in de prijs moeten zitten voor 140 euro per nacht

Kamers waren geweldig, leuk om jacuzzi te hebben. Aangename lichtsterkte op de kamer, zenn sfeer , vriendelijke en gastvrijheid.

Fijn hotel aan de rand van het centrum van Gent en op...
    • Prestige Tweepersoonskamer

Fijn hotel aan de rand van het centrum van Gent en op loopafstand van het station. Vriendelijke ontvangst. We hadden een kamer aan de voorkant (aan het spoor). De oordopjes die er lagen hebben we niet hoeven te gebruiken, de trein amper gehoord. Een aanrader voor een weekend Gent.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Plezierig.
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Regeling van de temperatuur. De kamers waren te warm en dat kon je niet bijstellen. Vooral 's nachts is dat niet fijn.

Mooi, nieuwe kamers. Wel erg klassiek.

Niet voor herhaling deze prijs voor 2 personen.
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Kamer zeer gedateerd en klein. te warm en bed was te smal, koffie en thee gratis maar flesje water om thee te zetten kost 2 euro. Prijs kwaliteit is niet in orde betere hotels voor minder geld in Gent gehad

Dichtbij het ICC wel verder van centrum. vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Aangenaam verblijf in gezellig hotel

Niks :)

- super ontbijt, vers en zo goed als alles zelf gemaakt. Meer dan je verwachten - locatie toch wel vrij dichtbij het centrum (met de tram +/- 20min) - checkin en uitleg over locatie en openbaar vervoer - proper en gezellig hotel - ondanks het feit dat onze kamer aan de kant van het spoor leg, ondervonden wij geen hinder - leuk bubbelbad - comfortabel bed - ruime kamer - voldoende parkeergelegenheid

leuke badkamer in een verouderde kamer
    • Bellevue Kamer

Kamers zijn verouderd. Nog overal tapijt. Prijs nogal aan de hoge kant voor deze kamer. Ontbijt € 12,- extra opleg, maar zeer weinig keuze. Geen eitjes, geen spek, wel verse yoghurt.

De jacuzzi in de badkamer

Eigen ingang
    • Prestige Tweepersoonskamer

Matrassen lagen veel te zacht. Had graag vooraf geweten dat het bad na een bepaalde tijd niet meer gebruikt mag worden omdat de kamers niet geluiddicht zijn.

Eigen ingang

Fijn verblijf in een ruime kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het matras van ons bed was naar onze normen erg zacht.

Personeel wat meedenkt daarnaast was de kamer zeer ruim en ook erg schoon. Als bonus was er parkeerplek naast onze kamer. Echt ideaal.

Echt geweldig, we voelden ons helemaal thuis
    • Prestige Tweepersoonskamer

het enige dat ontbrak was een plat kussen met minder vulling, maar dat is persoonlijk

de rust, het comfort en je merkte dat het hotel met liefde wordt gerund, ontbijt was fantastisch!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Qua geluidsisolatie is er nog wat werk. Voor mij persoonlijk ontbrak er nog een grote spiegel in de kamer. Ontbijt wel wat krap indien het hotel vol is.

Supervriendelijke ontvangst. Kamers in orde en proper.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Vriendelijke ontvangst;
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Iets te ver van het station voor avondeten. Misschien de mogelijkheid voorzien van een snack op de kamer ?

Vriendelijke ontvangst; lekker en gevarieerd ontbijt

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Leuk hotel, prima kamers, aardig personeel. Alleen het ontbijt was zeer matig
    • Bellevue Kamer

Het ontbijt was zeer matig als je kijkt wat je er voor moet betalen. Bij andere hotelketens heb je voor hetzelfde geld een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Hier was het heel basic, en heel matig qua keuze. Vandaar dat we ook maar één keer een ontbijt genomen hebben.

De kamer

relaxed
    • Prestige Tweepersoonskamer

Wifi werkte niet altijd, viel de hele tijd uit.

de locatie was heel goed, dichtbij station Gent Sint Pieters. + punt is de bubbelbad en het voorzien van oordoppen voor de klanten

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Opzich een prima verblijf, maar niet voor om nog eens terug te komen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ver van centrum om te lopen. (30 min als je echt in centrum zit) De kamer was opzich netjes, maar een beetje een kille kamer, was ook in bijgebouw, maar was heel schoon. Niet de kamer volgens de foto’s van booking.com, die zagen er wat mooier uit. Hoorde s mo vroeg al de jacuzzi van de buren om 7.00 uur. Hoop herrie.

Personeel was heel vriendelijk, mochten zelfs nog ontbijten toen we ons verslapen hadden. Alles was heel schoon. Auto naast kamer op parkeerterrein

Lekker
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tegenover trein spoor(hadden we natuurlijk kunnen weten als we de kaart hadden bekeken) de ventilatie maakte de hele nacht geluid

De verzorgde kamer, de kwalitatief goede en zachte bedden, het beddengoed was niet hard van de stijfsel maar lekker zacht

• Beoordeeld op: 10 november 2017

mooie herinnering
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

de kamer en het bed waren wel kleiner dan op de foto van booking.com. Ik heb al gemerkt dat het altijd zo is bij die internet foto's, dus dat moet de klant op voorhand inschatten we vonden de kamer 's nachts ook iets te warm, maar dat is natuurlijk een heel persoonlijk aanvoelen...

alles was tiptop. Het ontbijt inderdaad overdadig divers en origineel de tuin prachtig en stil ( jammer van de maand november) ontvangst heel hartelijk

Prima verblijf gehad in dit hotel. Goede service en fijne sfeer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het matras wat op het bed lag was erg zacht en daardoor lagen we in een kuil. Dit zorgde wel voor wat rugpijn.

Kamer was netjes, ontbijt was prima. Locatie is perfect. Fietsen gehuurd om naar de stad te fietsen.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Gent was heel mooi,wij hebben het er goed gehad en in het hotel verblijf je toch niet veel.
    • Prestige Tweepersoonskamer

We hadden een beter kamer gereserveerd maar de kamer was heel kaal en ongezellig, het bed en de matras waren super.

Op de vraag over het spek,er was geen spek ,bonen en eieren. Het ontbijt was beperkt maar heel mooi gepresenteerd.

Goed hotel, vriendelijk personeel, standaard kamer sober, mag iets schoner zijn.
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Jammer dat extra voor het parkeren berekend werd. De prijs van € 6,00 ligt hoger als er direct aan de straat geparkeerd wordt. Moet standaard service zijn van een hotel (als deze parkeergelegenheid hebben).

Leuk verblijf in Gent
    • Relax Tweepersoonskamer

Tof onthaal. Grote kamer.Badkamer met jacuzzi..Lekker ontbijt met veel eigen bereide producten .'T was fijn 👌 Een goede bagage opslag Goede ligging op 5min.naar station en op 6min. naar tram voor centrum

SUPER!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren niet groot, maar voor 1 nacht groot genoeg, bedden lagen lekker, badkamer was heerlijk schoon, het ontbijt was voortreffelijk, vooral de huisgemaakte lekkernijen, het personeel was heel vriendelijk en wij kregen goede uitleg over het openbaar vervoer en andere belangrijke zaken.

UItstekende locatie, alles draait om comfort en een aangenaam verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

De douchekop lekte en was 'lam', waardoor deze naar beneden viel. Maar ik weet zeker dat de eigenaars dit meteen gaan repareren als ze dit lezen, want het comfort van de gast staat bij hun voorop.

Alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf was aanwezig. Het zit 'm vaak in details: stopcontact naast bed, lampje bij bed, goede verduistering, etc. Dit was allemaal aanwezig. Ook locatie is uitstekend. Vlak bij station en trams richting het centrum.

Het ontbijt was prima.

Geen voorbeeld

Het ontbijt was prima. Ik had een rustige kamer aan de achterkant. Er lagen oordopjes in verband met de nabij gelegen spoorbaan, maar had ze niet nodig. Ligging in een mooie rustige buurt. Heel vriendelijke bediening. Het Centrum is lopend te bereiken binnen een half uur. Je kunt ook tramlijn 1 nemen vanaf het station. Met de auto is het hotel gemakkelijk bereikbaar. Goede parkeergelegenheid bij het hotel voor € 6,00 per dag.

Weekendje Gent
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

klein bed in de slaapkamer

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ambachtelijk ontbijt! propere kamers. Openbaar vervoer dichtbij. Ook op wandelafstand van centrum (+/- 25 min)

Prima hotel met zeer vriendelijk peraoneel en zeer schoon
    • Prestige Tweepersoonskamer

De afstand tot het oude centrum is een half uurtje lopen langs een park wat 's avonds minder veilig is. Of je moet met de tram maar dat was al een onderneming op zich om die te vinden.

Zeer nette kamer. Erg vriendelijk personeel en een meer dan prima ontbijtje

Ideaal hotel, wij komen zeker terug!
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Perfect verblijf! Hartelijke ontvangst, nette en praktische kamer en badkamer en heerlijk bed. Rustige kamer aan de tuinzijde, geen oordopjes nodig gehad (hoewel het hotel er wel in had voorzien).. Lekker en uitgebreid ontbijt met huisbereide producten en veel keuze! Parkeerplaats op eigen terrein, tramhalte op loopafstand richting stadscentrum.

Prima, schoon en gastvrije mensen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was nieuw en prachtig maar om in het bad te komen moet je knap lenig zijn.

Prima, en het ontbijt was goed. Geen goede restaurants op looptijd.

Aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vroeg in Gent, maar we konden al eerder dan gepland inchecken : kamer was al gereed. Zeer prettige en behulpzame ontvangst bij de receptie. Kregen meteen kaarten en informatie over Gent. Fijne ruime kamer met alle faciliteiten en fijne functionele badkamer. Aanrader om terug te komen.

Het ontbijt was goed!
    • Prestige Tweepersoonskamer

Het is niet de bedoeling dat je de ramen op de kamers open doet, want dan hoor je de treinen voor bij komen, je hoort ze trouwens ook als de ramen dicht zijn. Dat is jammer, want wij houden van frisse lucht. Prijs/kwaliteit viel tegen!

Het ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Een teleurstellend eind van de vakantie
    • Relax Tweepersoonskamer

De communicatie van het personeel viel tegen, de locatie en de warmte in de kamer. Bij aankomst werd vertelt dat wij later konden uitchecken voor 15 euro. Toen wij die ochtend wakker werden gebeld en uit onze kamer moesten bleek het 15 euro per uur te zijn. Wij waren hier nogal van ontdaan, vooral omdat de kamer voor de locatie al duur is.

De kamer was mooi en schoon. Het bad was ook erg comfortabel, wel mag je die na 22.00 niet meer gebruiken ( zou eigenlijk moeten worden vermeld op de website). De kamer was erg warm en is lastig te ventileren.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Ontgoocheld in de Classic-kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Classic-kamer echt klein en dringend aan vernieuwing toe. Veel te klein dubbel bed. Hopeloos verouderde badkamer. Ik was misleid door de foto's van de andere type kamers. Prijs van 6€ voor een staanplaats buiten is redelijk duur.

Mooie tuin. Wifi ok.

Een ideale verblijfsplaats in een fascinerende stad.

Eigenlijk niets

Inderdaad een goed ontbijt met ook eigen gemaakte producten . De ontspannen huiselijke sfeer. De kleine, maar fijne tuin met zitjes. De goede service. De rustige kamer.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Rustig, aangenaam en makkelijk bereikbaar hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Hartelijk en hulpvaardig onthaal. Uitgebreid en lekker ontbijtassortiment met lokale en huisbereide producten . Nette kamers. Zeer rustige ligging op 5 min. van Gent Sint-Pieters en tramhalte.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Pijs-kwaliteit was niet optimaal, mede door ontvangst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel wordt door een familie gerund. Dat vinden we vaak veel leuker, om het kleinschalige en persoonlijkere benadering. Maar in dit geval was het niet geheel een bonus. We werden ontvangen door de broer, die was erg stug. Toen we aangaven dat we er onze anniversary kwamen vieren reageerde hij niet. Hij reageerde defensief of afwijzend op de vragen die we stelden. Zoals toen we vroegen of hij ons een leuk restaurantje kon aanraden. Dat was een hele moeilijke vraag, er waren wel 300 restaurantjes. Vervolgens werden we geholpen door de zus, wat een verschil in gesprek en ontvangst. Heel vrolijk, open, vertelde leuke weetjes over het hotel. Een verademing na dat stugge en onvriendelijke van de broer. Bij de boeking kon je kiezen tussen verschillende soorten kamers en bedden. We hadden bij de boeking aangegeven dat we een tweepersoonsbed wilden. We kregen te horen dat die op het moment niet beschikbaar was, maar we tegen een meer betaling wel een kamer met tweepersoonsbed en een jacuzzi konden krijgen. Dat hebben we gedaan. Maar op de kamer kwamen we erachter dat het twee eenpersoonsbedden zijn die aan elkaar zijn vastgezet. Het bed ligt voor de rest heel comfortabel, je kunt alleen niet in het midden samen liggen. Daarnaast is het aan een spoorweg, maar er worden oordopjes in de kamer aangeboden. De kamer had wel iets benauwends, waarschijnlijk door de dichte ramen die je maar beter niet open kunt doen vanwege het geluid. We hebben het erbij gelaten. De serre is klein en mooi, en er is parkeergelegenheid voor 6 euro per dag.

Goede keus geweest om hier te logeren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We zijn tevreden mensen !!!

Het ontbijt was zeer uitgebreid, de kamers groot genoeg en schoon. Op loopafstand van de tramhalte zodat je zo in de stad was om daar rond te lopen/varen en opzien tijd een lekker hapje en drankje.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Het meest beviel mij de sfeer die de mensen van het hotel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het meest beviel mij de sfeer die de mensen van het hotel neergezet hebben. De familie is zeer attent en doen er alles aan om de mensen naar hun zin te maken.

Vriendelijk en relaxed
    • Prestige Tweepersoonskamer

Schoon, goed onderhouden, goede badkamer (met jacuzzi!), prima ontbijt met lekkere huisgemaakte speciaalkes. Leuk terras in de tuin. Rustig, ondanks het dichtbijgelegen spoor. Super vriendelijk personeel. Mooi park om doorheen te wandelen op weg naar de terrasjes in het centrum.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

De locatie is lekker stil.

Het bed was doorgezakt .

De locatie is lekker stil. Het ontbijt was prima, Het privé parkeer terrein alhoewel er ook op straat kan worden gepareerd . Kamer was eenvoudig ingericht maar wel netjes

Genoten van de stad, het eten en de belgische bieren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

een extra stoel zou fijn zijn i.p.v poef.

Kamer met goede bedden. Goed ontbijt Parkeren op eigen terrein van hotel. afstand naar centrum net iets te ver , maar met tram lijn 1 goede verbinding. Ook volgende dag fietsen gehuurd van het hotel. Hadden prachtig zonnig weer en we vonden Gent een mooie en gezellige stad.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

De dame ad receptie kon onze boeking niet terugvinden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De dame ad receptie kon onze boeking niet terugvinden.Kamer op gellijksvloers, terwijl uitdrukkelijk gevraagd geen gelijkvloerse kamer. Konden pas vanaf 7u 30het ontbijt nemen, zij kon daarvoor navraag doen of het mogelijk was om 7u te ontbijten of ze stelde voor de avond voordien het ontbijt a 12€ p/p op onze kamer te zetten !!! Daar wij om 7u45 wilden uitchecken stelde ze voor om reeds de kamer en priveparking te betalen bij het inchecken. De factuur uitprinten lukte haar ook al niet. Indien wij nogmaals op consultatie moeten in het UZ Gent, gaan wij zeker boeken in een ander hotel.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Geen goede prijs-kwaliteitverhouding hotel, verouderde kamer (tweepersoons met tuinzicht)
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

- tweepersoons bed was erg smal en matras was te zacht - badkamer mag gemoderniseerd worden en weinig waterdruk in douche - kamer oogt klein/oud door groen geverfde muren - in zijn algemeenheid van binnen verouderd - net iets te ver uit het centrum

- vriendelijk personeel, goede service - schone kamer - acceptabele parkeerkosten (5 euro/dag)

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is vlakbij het spoor, de treinen zijn goed te horen. Ondanks dat de kamers zelf niet heel gehorig zijn..

Hartelijke ontvangst en service door de gastvrouw, kleinschalig, fijne sfeer en goede faciliteiten. Ideale locatie, het centrum is goed te bereiken.

prettig hotel om Gent beter te leren kennen in een paar dagen
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

hadden liever een wat grotere kamer gehad bij een verblijf van 4 nachten maar dat lag niet aan de omschrijving. Ontbijt was niet super uitgebreid maar zeker voldoende.

goede verbinding met centrum Gent, rustig hotel, zeer plezierige ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Het ontbijt was echt fenomenaal!
    • Relax Tweepersoonskamer

Dichtbij is een treinspoor die ook snachts te horen was.

Het ontbijt was echt fenomenaal! Heerlijk assortiment broodjes en beleg en zelfgemaakte yoghurtjes.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

prima, voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bediening nogal gestresseerd bij het ontbijt, (was ook druk moment)

Rustige grote nette kamer, parkeermogelijkheid, lekker ontbijt, vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Zalig bed, grote jacuzzi en zeer vriendelijke mensen.
    • Relax Tweepersoonskamer

De kamers lijken op foto groter dan ze zijn. Parking is vijf euro terwijl er voor de deur gratis parking is.

Zalig bed, grote jacuzzi en zeer vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

De uitbaters van dit hotel zijn super !
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

De uitbaters van dit hotel zijn super !!! Ze kennen hun job, kunnen echt om met hun klanten. De vrouw des huizes zorgt steeds voor een super ontbijt met veel zelfgemaakte producten zoals de confituur, ... Iedere keer opnieuw is het echt een zaligheid om in het hotel van deze mensen te kunnen verblijven!!!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Matig verblijf. Alleen perfect voor locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

Het comfort (doorgezakt bed, raam kon maar heel klein stukje open) van de kamer en geluidsoverlast van overige gasten (hoorden ze op de trap lopen, de voordeur dichtslaan)

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de receptioniste

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Een heerlijk verblijf in een sfeervol en gastvrij hotel met hele gezellige kamers. En schoon!
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

De kamer was enig met een prima bed. Heerlijk ontbijt en een hele sfeervolle locatie. Ontzettend vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De gastvrijheid en locatie

Prima geregeld
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

De persoonlijke benadering van eigenaren en medewerkers .

• Beoordeeld op: 14 september 2018

het ontbijt

het ontbijt

Matras, faciliteiten, ontbijt

Matras, faciliteiten, ontbijt

Fijn en verzorgd en leuke mensen eigenaar

Ligging zeer centraal en station 5 minuten lopen

het comfort van het bed
    • Classic Tweepersoonskamer met Tuinzicht

de locatie was wat ver van het centrum, er is fietsverhuur, maar dat heb je ook echt nodig

het comfort van het bed

Fantastisch ontbijt;
    • Bellevue Kamer

Fantastisch ontbijt; vriendelijk onthaal; goed bed.

Aanrader

Trein hoorbaar