Allotjament Vols Vol + Hotel Lloguer de cotxes Taxis a l'aeroport

Espanya Opinions d'hotels de clients reals

Opinions d'hotels recents a Espanya

• Casa Valentí

Taüll, Espanya

Puntuació mitjana: 8,4
    • Part positiva del comentari

Tamany ideal per families, ben equipat. Ubicacio ideal i vistes magnifiques. Té parquing tancat inclos al preu. Dues habitacions amplies perfectes per 4 persones. Molt recomenable!

• Part negativa del comentari

Falta actualitzar algunes coses, com la tele, la il·luminació de la cuina i la pintura de les parets, faria l'estada una mica mes confortable.

Ampi79 Espanya
  • Ca L'Isidret

Lles de Cerdanya, Espanya

Puntuació mitjana: 9,4
    • Part positiva del comentari

Ens ha agradat l,apartament i l,amabilitat del propietari, l,ultim dia com q no el tenia reservat hem pogut deixar el pis per la tarda, ens ha anat de perles! La ubicacio esta be, es un bon punt per a fer sortides pero cal tenir en compte q no hi ha serveis

Ha anat tot molt be!

su Espanya
  • Hostal El Quintà

Espinavell, Espanya

Puntuació mitjana: 8,7
    • Part positiva del comentari

La neteja, l'esmorzar, el sopar . La veritat és que tot estava bé.

MARIA Espanya
  • 1935 Hotel Boutique by Terraza

Roses, Espanya

Puntuació mitjana: 9,5
    • Part positiva del comentari

L'habitacio molt neta, comoda, agradable. El personal molt atent i amable.

• Part negativa del comentari

L'espai comu. Vestibul, cafeteria, esta ben decorat, net i polit, pero es molt petit i pel vestibul es una mica dificultos bellugar-se

Teresa Espanya
  • El Nou Roquet

Tavernoles, Espanya

Puntuació mitjana: 7,8
    • Part positiva del comentari

El personal molt amable. Tenia l’esmorzar inclòs i com que marxava molt d’hora me’l van preparar per endur.

• Part negativa del comentari

Falta una mica més d’insonorització a les habitacions.

Aida Espanya
  • Camping Riba-roja

Riba-roja d'Ebre, Espanya

Puntuació mitjana: 6,1

Res de res

• Part negativa del comentari

Tot està brut, la cuina horrible. Hem sento enganyada. Fan una publicitat a la web absolutament falsa. Quina pena haver gastat diners allà

Ines Espanya
  • RVHotels Ses Arrels

Vall-llobrega, Espanya

Puntuació mitjana: 8,4
    • Part positiva del comentari

Bàsicament l’entorn. Està situat endinsat en un camí. És molt tranquil i ideal per descansar i desconnectar. L’habitació era gran, tenia un llit molt gran i una saleta d’estar amb un sofà. La televisió era gran igual que la cambra de bany. Nosaltres estàvem a la casa antiga, ben arreglada, restaurada amb sales comunes ben cuidades però poc aprofitades pels clients. A banda, hi ha una zona com d’apartaments tipus bungalows. Hi ha la piscina exterior que encara la vam poder aprofitar i relaxar-nos-hi. L’esmorzar també va ser correcta.

• Part negativa del comentari

Que no ens arribés el wifi. No pot ser que perquè ens posessin a l’habitació més llunyana (com en una ala afegida de la casa principal) l’excusa fos que allà no els arribava. Un hotel com aquest no s’ho pot permetre! Hi ha maneres de fer arribar el wifi a tot arreu. L’habitació ja he dit que era molt gran, però el terra no estava net del tot, era fosc i costava, però si t’hi fixaves bé, es veien pèls. Sentíem un soroll de motor que pensàvem que venia de fora i tota la nit ens va molestar força. Al matí, vam descobrir que era la nevereta que hi havia! D’haver-ho sabut, l’hauríem desconnectat... realment una llàstima.

Escrit el 14 de octubre de 2018 S'hi va allotjar el Setembre de 2018
    Mireia Espanya
  • Silken Gran Teatro

Burgos, Espanya

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

Llit còmode, ubicació, personal, decoració, els esmorçars molt complers.

• Part negativa del comentari

Habitacións interiors, no tenen intimitat dons les vistes son al pati interior que dona a las salas d'espera dels pìsos i als ascensors de vidre.

Francesc Espanya
  • Hotel Alcarria

Guadalajara, Espanya

Puntuació mitjana: 6,7
    • Part positiva del comentari

La situació es ideal si ets de pas per Guadalajara ja que esta al costat de la A2, amb parking exterior gratuït al costat de l'hotel.

• Part negativa del comentari

El mobiliari un tant antiquat i els ascensors una mica estrets.

Jaume Espanya

Els millors hotels de Espanya segons els clients que parlen català

• Apartaments Cal Xic

Bellver de Cerdanya, Espanya

Puntuació mitjana: 9,7
    • Part positiva del comentari

Apartament nou i molt confortable al centre del poble. Inclou tota mena de detalls (cafetera nespresso, secador, etc...) tot molt cuidat i amb molt bon gust. Perfecte per 4 persones.

Escrit el 27 de desembre de 2016 S'hi va allotjar el Desembre de 2016
    ANNA Espanya
  • Masia Can Canyes & Spa

San Lorenzo de Hortóns, Espanya

Puntuació mitjana: 9,5
    • Part positiva del comentari

Tot, molt be. Ells ens van posar en contacte amb nosaltres per veure quina hora arribariem i quan vam arribar ja teniem la llar de foc encesa. El sopar perfecte i l'esmorzar també. Ens van explicar que podiem visitar l'endemà i s'en van cuidar de les reserves, ens van aconsellar molt be. Vem passar un dia perfecte. Todo, muy bien. Ellos se pusieron en contacto con nosotros para ver a qué hora llegaríamos y cuando llegamos ya teníamos la chimenea encendida. La cena perfecta y el desayuno también. Nos explicaron que podíamos visitar al día siguiente y nos hicieron las reservas, nos aconsejaron muy bien. Pasamos un día perfecto.

Res

Escrit el 15 de gener de 2017 S'hi va allotjar el Gener de 2017
    Josep Espanya
  • Set Terres - La Villa de Llívia - Adults only

Llívia, Espanya

Puntuació mitjana: 9,6
    • Part positiva del comentari

fantàstic. Propietaris amabilíssims. A gust com a casa.Esmorzar fabulós: Tot de molta qualitat. Allotjament nou, net, ecològic.

Escrit el 26 de gener de 2017 S'hi va allotjar el Gener de 2017
    Laia França
  • Hotel Casa Peya - Adults Only

Palafrugell, Espanya

Puntuació mitjana: 9,7
    • Part positiva del comentari

Ha estat un cap de setmana fantàstic. L'Hotel és una casa antiga reformada per complert extremadament confortable. Les habitacions són àmplies i cuidant tots els detalls. L'esmorzar de gran qualitat i els productes autòctons i adequats a la necessitat de cadascú. Una de les millors estances pel relax és el seu pati interior amb piscina. Donem les gràcies a Carles i el seu equip per fer-nos l'estada tant agradable. Fins aviat.

Escrit el 3 de maig de 2017 S'hi va allotjar el Maig de 2017
    Anna Espanya

Els millors hotels a Espanya segons els clients

• Hotel Ca S'arader

Ciutadella, Espanya

Puntuació mitjana: 9,9
    • Part positiva del comentari

L'esmorzar acabat de fer. El llit comodissim Tranquilitat i silenci Extres com la nevera, el menjar a qualsevol hora a la cuina...

• Part negativa del comentari

Tenir una banyera, per dir algo

Escrit el 18 de abril de 2017 S'hi va allotjar el Abril de 2017
    Maria_Menorca Espanya
  • Kasa Kata

Granada, Espanya

Puntuació mitjana: 9,8
    • Part positiva del comentari

La noia que porta l'allotjament va estar tota l'estona disponible. ens va facilitar deixar les maletes i recollir-les més tard. Ens va indicar llocs per anar a dinar i sopar.

res

Escrit el 3 de juny de 2017 S'hi va allotjar el Maig de 2017