Italië Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Italië

• Hotel Villa Sonia

Castelmola, Italië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Vanaf ons (ruime) balkon prachtig uitzicht op de Etna. We hadden ook nog eens geluk dat die actief was toen wij hier verbleven, dus 's avonds zagen we de lavafontein, vanaf het balkon en vanuit ons bed. Het zwembad en restaurant hebben trouwens ook mooi uitzicht op de Etna. Castelmola zelf is erg klein, maar vooral 's avonds gezellig om er te eten.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Weinig op aan te merken. Er zaten helaas nogal wat wespen bij het restaurant-terras, waardoor ontbijten op het terras eigenlijk niet te doen was. Er werd wel geprobeerd ze te weren, maar helaas werkte dat niet goed genoeg. Misschien een tip: met iets comfortabelere stoelen op het ruime balkon is het nóg meer genieten van het uitzicht.

AvD Nederland
  • Sunflower Garden

Palermo, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

Locatie pal in het centrum, super

• Negatief onderdeel van beoordeling

Heel slecht ontbijt !!!! Personeel spreekt slecht Engels.

Rob Nederland
  • Capo Dei Greci Taormina Coast Hotel & SPA

Santa Margherita-Sant'Alessio Siculo, Italië

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooi aangelegd en mooi uitzicht.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Hotel is gedateerd. Personeel niet erg vriendelijk of behulpzaam. In het restaurant alleen buffet aanwezig voor EUR. 35. Hoewel gevraagd, stond er geen ontbijtbox klaar op dag van vertrek naar vliegveld. Dit werd ook niet opgelost.

Willem Nederland
  • Villa Maria Cristina Brando

Rome, Italië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

De vriendelijkheid van het personeel Dat ik eigen sanitair had

• Negatief onderdeel van beoordeling

-Het ontbijt viel tegen -Je moest steeds op de bel drukken om binnen te komen -dat bij het hotelpersoneel alleen het gezicht onbedekt was

Jouke Nederland

• Stadio Hotel

Piacenza, Italië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ideale ligging voor tussenstop. Uitgebreid ontbijt.

Neyens België
  • Le Camp Suite & Spa

Padua, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

kregen een upgrade waardoor we in een grote en mooie suite belandden. Lag op een uitstekende locatie voor bezoek aan Padua. Goed ontbijt met zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De douche was niet voorzien van handdouche. Zou erg praktisch zijn! hadden wat problemen met instellen van Airco. Niet iedereen receptiepersoneel was op de hoogte van de instelling. Werd uiteindelijk goed opgelost.

P.T.H. Nederland
  • La Canàoula

Bobbio Pellice, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

Een fantastische ervaring om een heel huis voor je alleen te hebben in een piepklein Waldenzisch dorpje. Schitterende wandelmogelijkheden, prachtige uitzichten.

Rende Nederland
  • Casa del Pari

Calci, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

Prachtig authentiek Italiaaans huisje, heel rustig! Mooie ligging! Hele vriendelijke eigenaar die ons enthousiast verwelkomde met een mand met lekkernijen en veel vertelde.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het weggetje er naar toe is wat onhandig, maar dat kan de eigenaar uiteraard niet helpen.

OBBE Nederland
  • Casa Alina

Foligno, Italië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Alles was prima. Eigenaresse was zeer gastvrij en behulpzaam. Mooi en schoon appartement (halve etage). Op loopafstand van het centrum. Goed werkende wifi. Privé parkeren voor de deur op eigen terrein.

Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Italië volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• B&B Dimora dell'Etna

Milo, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

Giovanni en zijn familie waren fantastisch! Het was als logeren bij goede vrienden. Blijf 's avonds lekker eten, Siciliaanse producten en veel aandacht van de gastheer. De tuin gevuld met fruitbomen is prachtig. De nieuwe kamers in het bijgebouw zijn van alle gemakken voorzien en hebben een kleine keuken, niet dat je die nodig heb met het uitgebreide ontbijt en diner. Vanaf Milo is een bezoek aan zowel de Etna als Taormina en Catania eenvoudig.

Beoordeeld op: 25 september 2016 Verbleven in september 2016
    Floor Nederland
  • Corte Olea Resort

Paceco, Italië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Super verblijf mooie locatie zeker de moeite waard. Bedankt voor de goede zorgen.

Beoordeeld op: 26 september 2017 Verbleven in september 2017
    R Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Italië volgens alle beoordelaars

• B&B Dimora dell'Etna

Milo, Italië

Beoordeeld op: 25 september 2016 Verbleven in september 2016
    Floor Nederland
  • Sotto Il Vulcano

Nicolosi, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

Je kan beter aan ons vragen wat vonden we niet leuk! Schoon, goed te bereiken en parkeren, veilig parkeren door een hek dat de accomodatie afsluit en je zelf toegang tot hebt. Een heerlijk ontbijt met zelfgebakken cakes en je mag overal gebruik van maken onder het mom jouw huis is mijn huis. Er wordt heel goed Engels gesproken en de etna kun je goed bereiken. Je krijgt goede uitleg en excursies kunnen voor je geboekt worden of je krijgt een kortings coupon. Het dorpje is op loopafstand waar je heerlijk kan dineren. Kortom een geweldig gastvrije accomodatie waar je je gelijk thuis voelt en waar je zeker nog eens terug wil komen

Niets op aan te merken

Beoordeeld op: 13 oktober 2016 Verbleven in oktober 2016
    Nadine Nederland
  • B&B La Maison de Jo

Rome, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

Alles! Echt een aanrader. De kamer was ruim en erg schoon. Heerlijke bedden. Ook de locatie is prima. Tram 8 brengt je tot het centrum van het oude Rome. Maar vooral het enthousiasme waarmee Jo en Antonio het B&B leiden is hartverwarmend. Nogmaals bedankt voor alle hulp en liefde die we van jullie mochten ontvangen.

Beoordeeld op: 30 december 2016 Verbleven in december 2016
    Caroline Nederland
  • PaneAmore

Matera, Italië

Gemiddelde beoordelingsscore: 10
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wat een geweldige ervaring. We werden hartelijk verwelkomd door vader en zoon ( de hele familie doet mee, de andere zoon en moeder hebben we de volgende dag ontmoet). De bruschetta's stonden klaar, evenals de huisgemaakt fruittaart. Als we hadden gewild, hadden ze er ook nog een rondleiding door de Sassi aan vast geplakt. Ondanks dat het een appartement was, was het ontbijt goed verzorgd. Vers brood lag klaar, er was ook vers fruit, de taart natuurlijk en een keuze uit yoghurtjes, sapjes etc. Het appartement is modern (gloednieuw) en smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. wifi werkte goed. Wij konden voor de deur (gratis) parkeren. Binnen drie minuten lopen zit je in het oude centrum.

Helemaal niets.

Beoordeeld op: 1 november 2016 Verbleven in oktober 2016
    Geraldine Nederland
  • Atrium

Castellammare del Golfo, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

Goede ontvangst, uitstekend ontbijt, goede tips van de eigenaars die ons bezoek aan de streek heel aangenaam maakte

Beoordeeld op: 17 december 2016 Verbleven in december 2016
    Jeroen België
  • Casa Maria

Assisi, Italië

Gemiddelde beoordelingsscore: 10
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige locatie. Erg mooi oud stadje. Vriendelijke eigenaren. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Beoordeeld op: 24 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Henk-Jan Nederland
  • Il Geco

Matera, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

De locatie en het contact met de eigenaar. En een ontzettend lekker bed!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het was moeilijk te vinden.

Beoordeeld op: 5 juni 2017 Verbleven in mei 2017
    Marianne Italië
  • B&B A Piazza del Gesù

Viterbo, Italië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige locatie met mooi uitzicht Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer, die klaar stonden om al onze vragen te beantwoorden Moderne inloopdouche Auto kon veilig achter slot geparkeerd worden

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het Italiaanse ontbijt ligt ons wat minder. Het brood was de eerste dag niet vers, de dagen daarna was dat beter. Wat moeilijk manoeuvreren om in en uit de parkeerplaats te geraken

Beoordeeld op: 4 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Anoniem België
  • Loft Piazza Università

Catania, Italië

• Positief onderdeel van beoordeling

Groot, uitstekende locatie, super vriendelijke eigenaars die ons persoonlijk ontvingen en heel veel tips hebbben gegeven over Catania.

Beoordeeld op: 12 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Anoniem Nederland