Norge Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Norge

Hoteller i Norge anbefalt av gjester som snakker norsk

• Thon Hotel Stavanger

Stavanger, Norge

• Positive gjesteomtaler

Nyoppussede og moderne rom. Etter en lang arbeidsdag er det et stort pluss med kveldsmat inkludert. Meget god frokost.

• Negative gjesteomtaler

Standard rom og bad er veldig små, og det kan føles trangt ved opphold med mer enn en overnatting.

Vurdert: 17. mai 2017 Gjennomførte opphold i mai 2017
    Gunnar Norge
  • Vikinghaug

Odda, Norge

• Positive gjesteomtaler

Store, fine leiligheter for pengene. Veldig hyggelig personale. Vi fikk en større leilighet en den vi egentlig hadde bestilt pga av at den var ledig. Veldig fornøyd med det. Fin utsikt ikke så langt å kjøre til Røldal skisenter fra der vi overnattet.

Kunne ikke røyke på verandaen

Vurdert: 26. mars 2017 Gjennomførte opphold i mars 2017
    Anders Norge
  • Hesla Gaard Apartments

Gol, Norge

• Positive gjesteomtaler

Lite og koselig. Hyggelig betjening.

• Negative gjesteomtaler

Noe mangler i kjøkkenutstyr i leiligheten. Hadde sikkert fått om vi hadde spurt.

Vurdert: 25. august 2017 Gjennomførte opphold i juli 2017
    Geir Norge
  • Lofoten Basecamp

Leknes, Norge

• Positive gjesteomtaler

Super betjening, kom uoppfordret med leker og krabbeteiner til barna. Rent og pent i nybyggde rorbuer, og fantastiske senger. Utearet var ikke helt ferdigstillt, men det ser ut til å bli veldig bra. De har også en liten strand på området. Vi blir definitivt å bo der flere ganger.

Vurdert: 18. august 2017 Gjennomførte opphold i august 2017
    Stian Norge

Hoteller i Norge anbefalt av alle gjester

• GotoKirkenes

Kirkenes, Norge

• Positive gjesteomtaler

Rolig og rent. Mulighet å lage sin egen mat. Hyggelig vert. Fikk all den informasjonrn jeg trengte.

Vurdert: 31. august 2017 Gjennomførte opphold i august 2017

Anders Norge
  • Hesla Gaard Apartments

Gol, Norge

• Positive gjesteomtaler

Lite og koselig. Hyggelig betjening.

Vurdert: 25. august 2017 Gjennomførte opphold i juli 2017
    Geir Norge
  • Ekkerøy Feriehus

Vadsø, Norge

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,8
    • Positive gjesteomtaler

Hyggelig retro stue. Velstelt og koselig. Utsikt til Barentshavet både fra stue og kjøkken. Vedfyrt badstue med kort vei til en dukkert i havet.

Vurdert: 25. september 2016 Gjennomførte opphold i september 2016
    Torhild Norge
  • Jostedal Camping

Jostedal, Norge

• Positive gjesteomtaler

Veldig blid, imøtekommende og serviceinnstilt dame som drev campingen. Vi ble møtt av en dame som vinket oss velkommen inn på campingen, og et stort hyggelig smil :)

Vurdert: 18. mai 2017 Gjennomførte opphold i mai 2017
    Morten Norge
  • City Center Opera Sørenga Sea Side Apartment

Oslo, Norge

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,4
    • Positive gjesteomtaler

Fin leilighet. Rent og ryddig. Gå avstand til sentrum. Fint uteområdet med badestrand. Nærbutikk osv. Hyggelig vert. Er virkelig på. 😀

• Negative gjesteomtaler

Lav garasje. Maks 2.10 m høyde.

Vurdert: 27. juni 2017 Gjennomførte opphold i juni 2017
    K Norge
  • Superior Cottage with Sea View in Senja

Senjehesten, Norge

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,9
    • Positive gjesteomtaler

Hytta ligger meget flott til, og stua (inkl. spisestua) som vender mot sjøen er bare helt fantastisk å sitte i, og se utover havet med skiftende vær og vind. Det er nydelig strand og svaberg rett nedenfor hytta, de minste barna må nok ha litt oppsyn/følge der, men det var ikke noe problem å slippe vår 8-åring alene ned dit. Hytta var meget velutstyrt, ren og pen, og sengene gode å sove i. Det var også fint med mørke rullgardiner mot den lyse nordnorske natten. Det var en stort pluss å bli satt i kontakt med en lokal dame som kunne forsyne oss med hjembakt brød, ferske egg, fisk og mye annet godt. Og verten vår, Bjørn, var meget hyggelig, imøtekommende og hjelpsom.

Alt var bra.

• Holiday Home Kvernesfjorden

Averøy, Norge

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,9
    • Positive gjesteomtaler

Flott sted, vakker utsikt og veldig trivelig eier som både hadde gratis te og twist 👍 Gode senger og flott beliggenhet.

• Negative gjesteomtaler

Liten lekkasje av vann fra vasken på badet.

Vurdert: 19. august 2017 Gjennomførte opphold i august 2017
    Mettus Norge
  • Tromsø City Apartments

Tromsø, Norge

• Positive gjesteomtaler

Trivelige verter og skikkelig flott leilighet, relativt sentral beliggenhet

Vurdert: 24. august 2017 Gjennomførte opphold i august 2017
    Daniel Norge
  • Olden Camping Gytri

Olden, Norge

• Positive gjesteomtaler

Beliggenheten, renheten og hyggelig personale

• Negative gjesteomtaler

Fikk hytte med alt på ett tom , men trodde jeg hadde bestilt hytte med 1 soverom i tillegg til oppholdsrom(noe som hadde vært praktisk ift at vi hadde med oss en ettåring. Var ellers veldig fornøyd !

Vurdert: 3. juli 2017 Gjennomførte opphold i juli 2017
    Anonym Norge