Portugal Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Portugal

• Residencial FAROL

Ponta do Pargo, Portugal

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooie locatie, erg aardige mensen en lekker eten voor lage prijzen

• Negatief onderdeel van beoordeling

Stank in badkamer en zwembad heeft wel een opknapbeurt nodig

I Nederland
  • Almada Domus

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Super ontvangst, met ook tips voor in de omgeving! Heel proper, elke dag gekuist en bedden opgemaakt. Leuk dat er ook al zout suiker olijfolie vaatwastabletten waspoeder aanwezig zijn. Super ligging! Prachtige accommodatie

veerle België
  • Altis Grand Hotel – Luxury Collection Hotels

Lissabon, Portugal

• Positief onderdeel van beoordeling

Locatie was erg goed. Uitgebreid ontbijt. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. We hebben gebruik gemaakt van de AirPort shuttle alles prima georganiseerd.

Ranu Nederland
  • Porto Coliseum Hotel

• Positief onderdeel van beoordeling

De ligging was super! Proper hotel met basic ontbijt

• Negatief onderdeel van beoordeling

Jammer dat de douche niet afgescheiden was van de kamer. Er was geen badkamer apart. Als koppel heeft dit misschien geen problemen maar als vrienden is dit soms wat vervelend...Dit is ook het enige minpuntje

Mieke België
  • Entrecolinas

Paderne, Portugal

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Maarten en Ellen zijn zeer behulpzaam.

Rudolph Nederland
  • Casa Oliver Boutique B&B - Principe Real

Lissabon, Portugal

• Positief onderdeel van beoordeling

Perfecte ligging in het centrum. Personeel was vriendelijk en competent. Kamers zijn met liefde voor detail ingericht.

Maria Nederland
  • HM - Loios Trendy Apartment

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Efficiënt en stijlvol ingericht. Op loopafstand van bezienswaardigheden.

Beoordeeld op: 15 augustus 2018 Verbleven in juli 2018
    Peter Nederland
  • Tennis Park

Carvoeiro, Portugal

Nog geen beoordelingen
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ruime accommodatie, gunstige ligging .

• Negatief onderdeel van beoordeling

Stoeltjes op terras niet comfortabel om langere tijd op te zitten

Peter Nederland
  • Herdade da Matinha Country House & Restaurant

Cercal, Portugal

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Goede ligging, heel mooi zwembad. 30 min rijden naar de mooiste stranden van de westkust. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Ook geschrikt voor families met kinderen.

Maria Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Portugal volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Entrecolinas

Paderne, Portugal

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wat een geweldige plek met twee fantastische hosts die geïnteresseerd zijn en goede tips hebben. We hebben genoten van de omgeving en de rust en werden heerlijk verwend met ontbijt en drankjes.

Helemaal niets!

Beoordeeld op: 7 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Myrthe Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Portugal volgens alle beoordelaars

• Funchal Carvalhal Old Town

Funchal, Portugal

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooi en ruim appartement. Goede bedden. Interieur netjes en zag er nieuw uit. Keuken voorzien van alles wat je nodig hebt. Er lag zelfs fruit en wat lekkers. Fijn warm zwembad. Wij hadden gereserveerd voor 4 dagen maar wij zijn later aangekomen door de bosbranden. Beatriz en Miguel letten heel erg op de veiligheid. Voor onze aankomst hadden we geregeld contact over hoe de situatie ervoor stond. Zelfs toen ik snachts contact zocht vanuit de luchthaven. Voelde heel prettig. Tijdens ons verblijf heeft beatriz veel uitleg gegeven over wat we konden doen. Tips voor leuke restaurantjes en waar op te letten bij wandelingen. Onze zoon werd ziek en beatriz vertelde waar we met hem naar de dokter konden. Beatriz en miquel waren heel goed bereikbaar en reageerden snel op berichtjes. We hebben meerdere overnachtingen over het eiland geboekt maar dit was echt de allerbeste !!! Wij komen zeker graag een keer terug

Beoordeeld op: 4 september 2016 Verbleven in augustus 2016
    Milena Nederland
  • Casa do Padreiro

Paredes de Coura, Portugal

• Positief onderdeel van beoordeling

Heerlijke kamer, buitengewoon goed ontbijt.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geen mogelijkheid om bij de kamer buiten te zitten, alleen bij bewoners. Schatten van mensen, verstaan bijna geen Engels maar te nadrukkelijk aanwezig.

Beoordeeld op: 1 september 2016 Verbleven in augustus 2016
    M Nederland
  • Fonte Da Foz

Figueira da Foz, Portugal

• Positief onderdeel van beoordeling

Wij hebben hier het meest gastvrije ontvangst gehad van onze gehele vakantie in Portugal. De gastheer en gastvrouw hebben ons volledig thuis laten voelen. De B&B heeft prachtig ingerichte kamers met veel zorg uitgekozen inrichting en prachtige kunst. Iedere dag ontbijt met eigen vers gebakken taart. Zeer persoonlijk en gastvrij. Kortom een dikke 10 voor deze B&B Fonte Da Foz....!

Beoordeeld op: 7 september 2016 Verbleven in september 2016
    Bram Nederland
  • Door 12, Sintra Guest House

Sintra, Portugal

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer vriendelijke eigenaars die her ontbijt serveerden aan tafel en iedere dag was het ontbijt anders en super lekker!

Niks negatiefs te melden

Beoordeeld op: 15 september 2016 Verbleven in september 2016
    benny België
  • Quinta Vale da Roca

Azoia, Portugal

• Positief onderdeel van beoordeling

Ontbijt uitstekend, gastheer/vrouw zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitzicht is fantastisch en kamer top.

Beoordeeld op: 10 oktober 2016 Verbleven in oktober 2016
    Wouter Nederland
  • Casa da Praça

Funchal, Portugal

• Positief onderdeel van beoordeling

Schitterend appartement en ook heel erg schoon. Alles op loopafstand en geen lawaai op kamer. Isabel heeft ons zeer gastvrij ontvangen. Als welkom stond er water en heerlijk fruit en wij konden direct al een kopje koffie en thee maken. Fruit was zalig. Onder appartement is een bakkerij waar je heerlijk kunt ontbijten of lunchen.

Beoordeeld op: 21 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    yvonne Nederland
  • SerraVale

Manteigas, Portugal

• Positief onderdeel van beoordeling

Zeer goede ontvangst, veel informatie over de omgeving en te maken wandelingen. Goede ruime zeer schone kamer, heerlijk ontbijt.

Beoordeeld op: 5 april 2017 Verbleven in april 2017
    Koos Nederland
  • PicPorto Apartment

Gemiddelde beoordelingsscore: 10
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heerlijk ruim appartement. Zeer modern en van alle gemakken voorzien. Hele vriendelijke eigenaren die ruimschoots de tijd nemen om Porto beter te leren kennen.

Beoordeeld op: 28 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Jannette Nederland
  • Porto Music Guest House

• Positief onderdeel van beoordeling

Locatie is heel goed, vlakbij metro en centrum. Mooi gedecoreerde kamers, heel schoon, heerlijke bedden , alle faciliteiten, modern in oud pand. Eigenaren zijn geweldig aardig en enthouisiast. Hartelijke ontvangst. Ontbijt elke morgen met Portugese verrassing . Aanrader!

Beoordeeld op: 7 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Mirian Nederland
  • Quinta de VillaSete

Alpendurada, Portugal

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Cidália and Pedro hebben alles over voor hun gasten en zijn zeer gastvrij. Hun Quinta is prachtig. Mooie kamers, mooi zwembad en een mooie tuin die prachtig wordt onderhouden door Cidália's vader. Het ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid. We hebben ook héérlijk gegeten in de Quinta. Cidália en haar moeder bereiden een zeer goed verzorgd diner en Pedro zorgt ervoor dat er port, wijn en likeurtjes geproefd kunnen worden. We kregen goede tips om de omgeving te verkennen. We hebben ons zeer welkom gevoeld en willen graag nog eens hun gasten zijn! De familie zit in ons hart!

Beoordeeld op: 28 september 2017 Verbleven in september 2017
    Anoniem Nederland
  • Ericeira Soul Guesthouse

Ericeira, Portugal

• Positief onderdeel van beoordeling

Fantastische gastheer en gastvrouw (André & Filipa) die altijd klaarstaan om je te helpen met tips, reserveringen of andere vragen. Unieke persoonlijke aandacht op een prachtige locatie vlakbij het strand, met mooie en schone kamers. Als voornamelijk hotelgasten waren we onzeker of deze accommodatie geschikt was, maar André & Filipa hebben ons vanaf de binnenkomst fantastisch geholpen, tips gegeven voor bezichtigingen & restaurants in de omgeving, en verrast met hun behulpzaamheid. Iets dat ook volgens andere gasten exceptioneel goed is voor een Guesthouse. De Soul Guesthouse is ook een aanrader voor surf-liefhebbers, door de uitstekende stranden & golven.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Dezelfde vraag werd gesteld door André & Filipa, maar kon niks negatiefs bedenken..

Beoordeeld op: 19 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Anoniem Nederland