3. Hotelbeoordelingen: Saarland
  4. Hotelbeoordelingen Heusweiler
Duitsland Heusweiler Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel l'adresse garni Beoordelingsscore: 8,6

“Prima ontbijt, veel variatie en ruim voldoende, Personeel was erg vriendelijk en correct. Kamer was voor een 1 persoonskamer erg ruim opgezet, keurig schoon en van alle gemakken voorzien.”

• Hotel l'adresse garni Beoordelingsscore: 8,6

“Goed hotel voor doorreis.”

• Hotel l'adresse garni Beoordelingsscore: 8,6

“Direct aan afrit van de A8. Ligt aan een drukke baan maar men kan prive parkeren acterraan het hotel. Zeer vriendelijke ontvangst, wij hadden een kamer aan de achterzijde waardoor we helemaal geen last hadden van lawaai van de drukke baan. . Nette kleine kamer met een badkamertje met inloopdouche. Meer moest het voor ons niet zijn daar we dit hotel hadden gekozen als tussenstop.”

• “Excellente locatie voor een kort verblijf. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Ruime keuken en badkamer en alles is heel netjes. Heel rustig gelegen, letterlijk het laatste huis van een doodlopende straat. Goeie bedden en zalig stil. Een kleine of grote wandeling start onmiddellijk aan het appartement. Voor een langere vakantie is de buitenruimte wel wat primitief, en ook de mogelijkheid om binnen te ontspannen wat beperkt.”

De 4 beste hotels in Heusweiler

gebaseerd op 507 hotel reviews op Booking.com