3. Beoordelingen vakantiewoningen: Rijnland-Palts
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Mayen
Duitsland Mayen Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Appartement Elzerland Beoordelingsscore: 9,6

“De ruimte, rust, fasciliteiten, en hartelijk ontvangst met de gastheer en gastvrouw die boven wonen.”

• Megina Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“Een heel mooi, schoon en stijlvol ingericht huis met 2 verdiepingen. Aan alles was gedacht: douche en badgel, föhn en alles wat je maar kunt bedenken in de keuken: kruiden, olie, koffie en alle apparatuur. Zeer compleet. Een heerlijk bed en luxe badkamer. En dan het warme welkom van de gastvrouw met een flesje wijn, fruitmand en andere lekkere dingen, helemaal top! We voelden ons erg welkom en helemaal thuis.”

• Appartement Elzerland Beoordelingsscore: 9,6

“Het was een ruim en net appartement. Alle elementen waren aanwezig voor een fantastisch weekend. De keuken was uitgerust met verschillende toestellen zoals een koffiezetapparaat, een Nespresso-machine met gratis cups, een ijskast, kookvuur, oven, microgolfoven, ... We werden zelfs verwend met een gratis fles cava. De hosts waren supervriendelijk. Ze gaven ons op voorhand extra informatie over activiteiten in de buurt om ons weekend goed te kunnen plannen. Ook tijdens het verblijf konden we via Booking communiceren met elkaar. Het appartement is op de begane grond en heeft een ruime, mooi onderhouden tuin. Alles was erg proper en goed geëquipeerd. De badkamer had een wasmachine die je kon gebruiken.”

De 5 beste vakantiewoningen in Mayen

gebaseerd op 639 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com