3. Hotelbeoordelingen: Baden-Württemberg

7,4

7,4

• Beoordeeld op: 8 september 2024

• Eenpersoonscapsule - Vooringang

De receptioniste was meer bezig met haar telefoon dan hulp te bieden en antwoord te geven op mijn vragen. Het was enorm warm waardoor ik niet echt goed heb kunnen slapen. Ontbijt was uit een machine en die werkte niet, dus heb niet kunnen ontbijten. Nu afwachten om m'n ontbijt te vergoeden.

Het was schoon en een uniek concept.

Verbleven in september 2024

• Beoordeeld op: 7 juni 2024

Goede optie voor privacy en centrale ligging
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Het zijn vrij veel pods die hetzelfde sanitair gebruiken, en ondanks dat ik meerdere keren schoonmakers heb zien werken bleef het er helaas wat onfris ruiken. De tegenhanger van de privacy die je krijgt is dat er niet een hele gezellige sfeer hangt, hoewel trouwens ook hier het personeel wel z'n best voor doet door vriendelijkheid en het maken van een praatje.

De capsules geven veel privacy, en hebben veel instellingen die je zelf kan bepalen, zoals bv verschillende soorten licht, en de stand van de ventilatie. Locatie was heel centraal, en het inchecken/uitchecken ging makkelijk. De keuken was super goed voorzien van alles wat je nodig hebt (puntje op de i is een waterkoker, water koken in een pannetje is een beetje omslachtig, zeker als het voor een kopje thee of koffie is).

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Schoon hostel met veel privacy op prima locatie.
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Het was wat warm, en de capsules hebben wel airco maar ventileren niet heel fantastisch, dus ik heb het af en toe best warm gehad in de avond. Ook is het matras aan de dunne kant, dus als je niet een heel goede slaper bent heb je daar misschien last van.

Capsules zijn erg fijn, geeft veel privacy. Nog nooit in zo'n schoon hostel verbleven, alles heel goed geregeld, met lekkere douches en schoon sanitair. Locatie kan niet beter, is op een knooppunt van treinlijnen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

Het leuke ervaring als je alleen reisd
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Dat er geen handdoeken daar waren.

Het ervaring was wat nieuws, en eenmaal in je ruimte dan ga je wel relaxen. Ik kom vrijdag weer voor een weekend.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Prima
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen parkeermogelijkheid bij het hotel, gelukkig zijn er parkeergarages dichtbij maar hier moet je natuurlijk wel flink voor betalen. Er stond dat we alleen een gedeelde badkamer, maar ook de keuken was gedeeld. Daarnaast moest je heel veel trappen op lopen om bij de kamers te komen, voor ons gelukkig geen probleem maar voor mensen die slecht te been zijn wel lastig. Let dus goed op!

Top locatie in het centrum van Karlsruhe. Bed sliep goed en het ontbijt dat we kregen was ook prima!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Prima als overnachting op doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

We misten contact tijdens het inchecken, dat doe je zelf namelijk met een aantal codes die je toegestuurd krijgt. En let op: voor deze stad heb je een vignet nodig!

Het was een ruime accommodatie. Wij hadden een appartement met eigen badkamer en er zat een keuken in. Als we belden met de eigenaar over een vraag kregen we een duidelijk antwoord.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Anders, bijzonder leuk!
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Miste wat uitleg en waar de capsule stond was eerst een beetje onduidelijk

Bijzondere manier van overnachten

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

Geinig
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Sommige elektronica in de cabines deden het niet en het was enorm heet.

Douches

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Prima voor op doorreis
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Beetje rumoerige buurt (in het weekend gaan hier veel mensen uit). Vrij luide muziek op de achtergrond daardoor

De pods waren prima voor een nachtje (of meer). Voor doortrek was het ideaal.

• Beoordeeld op: 21 juni 2022

Toilet/verhouding was te klein

Dat het dichtbij winkels en restaurants was

• Beoordeeld op: 11 april 2022

bijzonder
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Het idee dat je in een gesloten cabine sliep

goede instructie

• Beoordeeld op: 5 december 2021

goedkoop hotel voor een nacht in het centrum van Karlsruhe

ontbreken brandtrap, lawaaierig

vriendelijk personeel

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 13 oktober 2021

• Tweepersoonskamer met Balkon

Meer een hostel dan een hotel. Dat is ons van tevoren onvoldoende duidelijk geworden. De (gedeelde) wc bleek na eerste gebruik (16.00) kapot. Reparatie bleek pas de volgende dag mogelijk. Daardoor werd de (gedeelde) badkamer (douche/bad/wastafel/wc) afgesloten. We konden het gemeenschappelijke sanitair een verdieping lager gebruiken. De aangekondigde flatscreen-tv was er niet cq was niet aangesloten

Een bijzonder vriendelijke, communicatieve, snel reagerende medewerker. De bedden waren echt goed. De locatie prima. De kamer rustig.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Teleurstellend
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Het bed was doorgezakt en lag erg oncomfortabel.

Hotel lag midden in t centrum waardoor alles goed te wandelen was.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Goede capsules, enorme herrie van nachtclub.
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Bij aankomst was mijn kamer nog niet klaar. Er was blijkbaar een storing maar daar moest ik zelf achteraan gaan... Uiteindelijk 1,5 uur moeten wachten. De indeling met capsules en lockers is niet ideaal. Ze zitten door elkaar dus je hoort veel geluiden als iemand anders iets uit de locker pakt. Verder weinig geluid gehoord van de buren... Want... Blijkbaar is dit hotel boven/naast een nachtclub. Met goede oordoppen in was de muziek nog steeds hoorbaar én de bas voelbaar tot 2/3 uur 's nachts. Ik heb dus waardeloos geslapen. Echt een groot minpunt. Dus meer geschikt als je uit wilt gaan dan als je gewoon op vakantie bent.

Capsules waren zeer comfortabel. Beter ook dan die in Berlijn. Sanitair was schoon en comfortabel. Fijne grote gemeenschappelijke ruimte. Goede keuken mogelijkheden ook.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

1,0
    BEDWANTSEN ZIJN COMPLEET ONACCEPTABEL
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Een hele kolonie van bedwantsen, bed bugs in het Engels. Ik ben minstens 35 keer gebeten. Dus het was een ernstig probleem dat bekend had kunnen zijn. Maar kop in het zand, snel geldgewin en kortetermijndenken zijn blijkbaar belangrijker. Bedwantsen zijn altijd en overal TOTAAL ONACCEPTABEL. Bovendien geen personeel: je moet alles zelf doen met een zogenaamde self check-in. Die self check-in is bovendien niet goed uitgewerkt met foutmeldingen en onduidelijke communicatie, dus veel extra stress om een simpele kamer te huren. In Kaiserstraße 158, kamer 404 zijn er bedwantsen, dus boek ergens anders.

De locatie was vrij centraal

• Beoordeeld op: 8 juli 2023

Heel onpersoonlijk allemaal.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer en gedeelde badkamer waren niet zo proper. Zeer onpersoonlijk check-in!

Goed bed.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen lift en kamer op 4e etage. Balkon zoals in beschrijving is er niet. De kamer is behoorlijk donker. Er is een airco maar die staat midden op de tafel. Een toiletgang kan riskant zijn daar hier recht boven een boiler hangt en het gevaar bestaat dat je je hoofd stoot. Aan je nachtrust kom je niet toe, er word vanaf ongeveer 23 uur tot 5 uur in de ochtend keiharde techno gedraaid in een vermoedelijk aanleunend pand. Je bed trilt daarbij en dit voel je ook absoluut. We hebben dus 2 nachten nauwelijks tot niet kunnen slapen. Het is een online hotel waar je alles zelf moet regelen. Je krijgt wel een telefoonnummer waar je een medewerker kunt bevragen maar als je dat doet geven ze er blijk van niet heel happy te zijn met je vragen. Het staat allemaal in de mail die u heeft gekregen werd mij toegebeten. Karlsruhe is best een leuke stad en een bezoek waard maar wel bij een ander hotel!! P.S. ontbijt hebben wij niet gezien maar wellicht stond het ook in de mail maar gezien de recensies hebben we er weinig aan gemist...

Het was schoon en daar is eigenlijk alles mee gezegd voor wat betreft de kamer. De ligging is prima in het centrum met veel leuke winkels en een prachtig park.

• Beoordeeld op: 18 mei 2023

Zeer teleurstellend.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen slaap tot 04.00 vanwege de disco ergens onder in het gebouw. Verschrikkelijk indringend lawaaai. Vijf verdieping met lange trappen en geen lift. Een ontbijt om van de huilen wat werd gebracht om 7 uur ‘s morgens. Dus weer geen slaap. Het ontbijt werd gebracht bij de kamer en bestond uit was voorverpakte supermarktbroodjes en koek. Daarbij een louw bakkie koffie to go. Dit alles zonder ons iets te vragen. Samengevat, een hele slechte keus.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2022

Oke in de winter, maar een no-go in de zomer
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

De capsules worden vee te warm. Zelfs met een hele lage temperaturen in de ruimte blijft het in de capsule +27 graden

Het is een mooi capsule hotel wat op een goede plek in de stad ligt.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2022

1,0
    Het was vreselijk
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Eigenlijk alles. Verschrikkelijk hotel, naast een techno club. Omschrijving booking en realiteit ver uit elkaar

• Beoordeeld op: 1 oktober 2022

• Eenpersoonscapsule - Vooringang

Het tweede gebouw was niet goed aangewezen!

Goed bedacht

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

Slecht
    • Eenpersoonscapsule - Vooringang

Luide muziek in dancing in het gebouw erlangs met hevige vibraties, slaapcabines ook niet geluidsdicht voor kamergenoten. Een hele groep ratten bevinden zich in en onder de afvalcontainer langs de ingang, waar het sterk ruikt naar urine.

• Beoordeeld op: 16 juni 2024

Verbleven in juni 2024