Beoordelingen over Hotel Berlin, Berlin Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Lützowplatz 17, Mitte, 10785 Berlijn, Duitsland

#300 van de 579 hotels in Berlijn

Goede uitvalsbasis voor om het even welke trip naar Berlijn

ontbijt was goed maar eieren konden wel beter, al weze dit een detail. Kipballetjes dan weer erg lekker. Wij keren zeker terug.

Leuke kamers en correct ontbijt. Prima ligging en professioneel personeel.

prima verblijf in prima hotel centraal gelegen in de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

lange rij bij uitchecken, wachten duurde lang terwijl er vier balies open waren. enorm groot hotel, zo groot dat je kunt verdwalen.

op zich goede locatie als uitvalsbasis in Berlijn. Schoon hotel. parkeerplaats bij hotel is redelijk groot.

Mooi hotel ligt gunstig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking duur. Werkte niet met kaart, moesten steeds terug naar receptie . Weer in rij gaan staan , duurde dan heel lang. Vervelend als je 18 euro p dag betaald.

Kamers waren netjes en goede bedden.

behalve warmte en verkeerslawaai overdag op zich prima, prettig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco hielp ondanks kamer op het noorden onvoldoende. Dus warme nachten. Overdag vanaf 6u, behalve weekend, continu verkeerslawaai (verkeersader), wat gelukkig wel door aircogeluid deels onderdrukt werd.

Verukkelijk ontbijt, ruime keuze. Wel druk in ontbijtruimte maar die was groot, dus geen probleem. Kamer was ruim genoeg, badkamer was ook ruim en douche heel prettig in gebruik. Op loopafstand metrostation (500 meter), maar ook lopend was een en ander goed te bezoeken.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Heerlijk verblijf in een mooi hotel!

Geen aanmerkingen

De kamers zijn groot, net ingericht en schoon. Tevens zijn ze van alle gemakken voorzien: bureau, kluisje, mini-koelkast, enorme TV, etc. Het ontbijt is prijzig, maar zeker aan te raden door groot assortiment.

Zeer aangenaam.

N.v.t..

Goed ontbijt, goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijk personeel. Eigen fietsen konden 's nacht binnen staan. Centraal gelegen voor zowel Oost- als Westberlijn.

Perfect hotel op top locatie ten opzichte van de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is erg duur, in de omgeving is genoeg te vinden voor minder. Uitchecken is ook een drama. Reken daar minimaal een half uur voor uit. Duurt erg lang en dat terwijl je weg wilt.

De kamer was uitstekend. Airco op de kamer is ook top. Locatie is dichtbij een bushalte, maar ook op 10 minuten lopen van het dichtstbijzijnde metrostation.

Hotel is o.k. , alleen dit bewuste weekend slecht bereikbaar door afsluiting van het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De slappe hoofdkussens. Hotel slecht bereikbaar met de auto vanwege , onaangekondigd, wielerevenement in het weekend.Vele straten afgesloten!!

Ruime schone kamer en badkamer

Zéér lawaaiig en gehorig. Verbouwen aan kamers vroeg in de ochtend; totaal onacceptabel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gehorige kamer. Er werd vlakbij in het hotel een kamer verbouwd waardoor ze er zelf voor 09.00uur boorgeluiden en andere werkzaamheden te horen waren. Het enige wat ze er op te zeggen hadden was sorry en dat het inderdaad vervelend was. Totaal onacceptabel. Er werd beloofd niet meer vóór 09.00uur te verbouwen. Alsof 09.00uur wel prima is?!! Ben dan eerlijk en geef die informatie alvorens mensen boeken. Zo wordt informatie wel heel onbetrouwbaar!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Uitstekend centraal gelegen hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt, ruime kamer met uitstekend bed, grote eigen parkeerplaats. Heel groot hotel maar daar merk je alleen de positieve kanten van, zoals voldoende personeel en een eigen toeristische infobalie waar je bijv. fietsen kunt huren. Wij kwamen om 12.00 uur aan en konden direct de kamer in. Hop on hop off stopt praktisch voor het hotel. Enige nadeel is dat er in de directe omgeving niet zo heel veel gezellige eettentjes zijn te vinden.

Het is een goed hotel met aardig personeel en een uitstekend...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een goed hotel met aardig personeel en een uitstekend ontbijt. De kamers (wij zaten op de 3e verdieping) zijn modern en schoon. Het ligt op 5 tot 10 minuten lopen van de metro en is dus goed bereikbaar.

Zeer ontspannen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was geen ventilatie in de badkamer, waardoor het in de kamer duf rook af en toe

Fitness en sauna Leuke kamer met goede matrassen Mogelijkheid om bagage veilig te stockerenna uitchecken en later op te pikken voor vlucht

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prettig hotel op een goede lokatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In een hotel zou je verwachten dat als je wat minder goed Duits kan, er ook Engels kan worden gesproken, dit was enigszins moeizaam. Gelukkig was er soms ook een Nederlandse host beschikbaar (Sven). De lakens van de bedden zijn niet breed genoeg waardoor je snel deken tekort komt.

Fijn welkom bij check-in/check-out Vriendelijk personeel Mooie kamer (net gerenoveerd) en ook stil dus goed geïsoleerd Goede lokatie! Tip: Neem buslijn 100 tegenover het hotel, kom je langs bijna alle bezienswaardigheden. Of loop de straat uit en kom uit bij het Europa Center, winkels en restaurants genoeg.

Op zoek naar een centraal gelegen hotel? Hotel Berlin
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets tegengekomen dat ons tot negatieve commentaar zou dwingen

Een extra dikke duim voor de medewerkers van de receptie. Op elke vraag die we hebben gesteld volgde een kwaliteitsvol antwoord. Vergeet niet langs de cocktailbar te gaan :)

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Net, zakelijk hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gezelligheid ontbreekt in zo’n groot hotel. Ontbijt was uitgebreid maar alles had weinig smaak. Wellicht door het grote aantal gasten wordt alles lang vooraf klaargemaakt/ingevroren. Jammer.

Ligging, netheid.

Was super
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets grotere dekbed, voor twee personen aan de kleine kant. Bij het uit checken dat er niet werdt geïnformeerd of alles naar wens was.

De schonekamer en badkamer.

Mooie schone frisse kamer!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vindbaarheid van de 7 de verdieping was lastig. Ook niet iedere lift ging tot deze verdieping. De bestelde kop koffie was echt te duur aan de Bar.

Mooie schone frisse kamer!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Hele ruime kamer met nespresso apparaat en goed bureau.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Binnenplaats waar de kamer asn grenste heel lawaaierig. S ochtends vroeg waren er al vrachtwagens Ah laden en lossen

Hele ruime kamer met nespresso apparaat en goed bureau. Stijlvol ingericht

Mooie grote kamer, fijn ontbijt en goede ligging dichtbij...
    • Premium Tweepersoonskamer

Ik vond het een prettig hotel en heb geen minpunten. Het was er rustig. Fijne bedden.

Mooie grote kamer, fijn ontbijt en goede ligging dichtbij Kurfürstendamm en metrostation.

Prima hotel, aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

s'ochtens was het zeer druk tijdens het verder goede ontbijt

Goede ligging in het centrum, vriendelijk personeel. De hotel kamer was modern en zeer ruim. Ontbijt was goed

Superontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Slechte bedden! Kuil in het bed en synthetische topper waardoor te warm met slapen! Balie personeel was koud en afstandelijk. Totaal geen interesse in de klant.

Superontbijt

Heel veel gezien en lekker geshopt. Hotel ligt vlakbij metrostation (400 meter).
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine ruimte in de hal om te dineren, ongezellig en koud. Weinig keuze op de kaart. Raar voor zo’n groot hotel.

Het ontbijt was geweldig, erg uitgebreid en werd ook steeds aangevuld. Volop keuze.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

super
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er lagen maar 2 cupjes koffie, maar hebben ook niet om meer gevraagd.

de grote vd kamer , heel luxe badkamer , goede bedden, uitzicht is niks maar je bent moe van het lopen dus je kamer is het belangrijkste.

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben dit hotel speciaal uitgezocht omdat het airco heeft Zo stond het ook in jullie informatie aangegeven De airco was echter uitgezet We hebben de nacht badend in het zweet doorgebracht Bij aankomst vroegen we om een andere kamer Die werd ons niet gegeven. De dag erna weer naar de receptie gegaan en kregen we voor de resterende nacht een koelere kamer waar het raam open kon. Maar de eerste nacht was vreselijk.

De inrichting van de kamers

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Hulpvaardig en vriendelijk personeel, geweldige kamer!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was heel, heel heet op onze kamer. De airco werd omgeschakeld naar de winter (werd ons gezegd) waardoor die niet werkte. We hebben de ramen opengezet maar omdat we aan de kant van de weg zaten was dat té gehorig. Maar al met al, een geweldig hotel!

De service in het hotel is geweldig, zeer behulpzaam in het vinden van je weg in Berlijn. We zaten in een totaal vernieuwde kamer en dat zag er prima uit.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben drie avonden in het hotel gegeten wat ons daarbij opviel was dat het eten een lange weg had te gaan en daardoor misschien iedere keer koud werd geserveerd, jammer.

De kamers en ontbijt waren perfect, precies zoals omschreven.Zeer ruime mooie kamer, perfect sanitair etc

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

De faciliteiten in de kamer vielen tegen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was hard en de kussens juist erg zacht, dus ik heb slecht geslapen. Daarnaast was de kamertemperatuur nauwelijk te regelen. De badkamer was niet erg schoon, de kitranden om het bad waren beschimmeld. Er was geen mogelijkheid voor versneld uitchecken. Er zijn geen toiletspullen of minibar beschikbaar in de kamer.

De locatie van het hotel is prima. De fitnessruimte en sauna zijn aangenaam.

Heel fijn hotel, mooie kamer en op een goede locatie, een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was heel recent gerenoveerd en erg stijlvol gedaan. Alles nieuw en prima in orde. Climaat controle, groot flatscreen tv, boxspring bedden , een heerlijk nespresso apparaat op de kamer , onze complimenten. En de bushalte lijn 100 stopt voor het hotel 👍🏻

Propere kamer, vriendelijk personeel, mooie bar met terras,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- onze minibar was stuk en we kregen 3 verschillende antwoorden van het personeel. Het werkte op het laatste nog steeds niet. - 3 ochtenden is er gewerkt geweest op de bovenverdieping, waarvan 1 dag al om 7.15u - we waren verplicht om 50euro waarborg te betalen (kleine letters) en omdat we onze reservering niet met visa hadden betaald moest dit cash gebeuren. Nu vinden ze hiervan niets meer terug en kunnen we waarschijnlijk fluiten naar ons geld!! - dure privé parking, maarja dat wisten we eigenlijk op voorhand - mijn partner vond het een goed matras maar ik stond telkens op met rugpijn. het was redelijk hard en ik voelde de vering/naden waardoor ik op mijn donsdeken sliep

Propere kamer, vriendelijk personeel, mooie bar met terras, fijne lokatie om met de tram uitstappen te maken. Leuke buurt met fijne terrasjes waar je ook perfect kunt ontbijten.

uiteindelijk wel prima
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In eerste instantie kreeg ik een kleine kamer, die dicht bij de lift zat, maar dat was een onzinargument; de tweede kamer was zoals ik reserveerde ; goed en net zover van de lift als de eerste, want voor de eerste moest ik net zo ver lopen door een lange ruimte voor ik bij de lift was. Volgende keer moet men meteen geven wat ik reserveerde, n.l de standaard kamer.

Ontbeet er niet

Ontbijt was prima en zeer uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gevraagd om een rustige kamer, maar daar kon net raam niet open vanwege herrie van airco installatie op de binnenplaats. De airco deed het niet of nauwelijks, het was erg warm. Locatie is redelijk ver van Mitte etc, en omdat we fietsten zaten we vaak midden in het drukke verkeer en uilaatgassen om ergens te komen.

Ontbijt was prima en zeer uitgebreid.

Nieuw ingericht hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kingsize bed besteld maar het waren 2 eenpersoonsbedden. De kamer mag ver verwijderd van de lift.

Heel vriendelijk personeel, tiptop ontbijt, nieuw ingerichte smaakvolle kamer, alles heel netjes.

Prima hotel, luxe en fijne kamer op een goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Om tóch iets te mopperen te kunnen hebben ... het weer viel tegen maar dat heeft zelfs een geweldige stad als Berlijn niet in de hand. Maar let wel, dat mocht de pret niet drukken.

De kamer was prima, groot en comfortabel. Het hotel groot met een gezellige bar en dito zitjes. Bereikbaarheid met de metro is prima maar ook te voet valt van alles te ontdekken.

Berlijn is top! Hotel Berlin, Berlin was een heerlijke uitvalsbasis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Als ik dan iets moet verzinnen was het misschien dat douchen in een bad misschien niet voor iedereen te doen is (ouderen en mensen slecht ter been). Maar voor ons was dat geen punt.

Het ontbijt is erg uitgebreid. Het is een groot hotel dus het zit aardig vol, maar er is altijd wel een plekje te vinden. De mensen zijn echt heel vriendelijk en behulpzaam. Alles is overzichtelijk en de kamer was ruim. Super leuk en modern hotel.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

was oke
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco maakte erg veel lawaai. Raam open betekende de aircomachine die de hele tijd te horen was. Het ontbijt, hetgeen ik niet heb gebruikt, koste 18.50. Dat vind ik belachelijk. 10 minuten lopen en je hebt een goed ontbijt voor 6 euro.

Het hotel ligt op een goede 5 tot 10 minuten lopen van U of S bahn en van winkels. Kamer was oke. Tweede kussen was nodig. Het was rustig op de gangen.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Een schitterend hotel op een schitterende plaats en met super mensen bij het personeel!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel, van de mensen aan de balie tot de mensen die onze kamer proper maakten, kortom iedereen was supervriendelijk. Bedankt om er te zijn voor ons. De ligging van het hotel was super, zowel voor bussen als voor metro. Echt super. Een aanrader voor iedereen die Berlijn bezoekt!

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Airco op de kamer deed het niet goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco op de kamer deed het niet goed. 's Avonds was het dan ook erg warm op de kamer! Het eten bij het ontbijt was goed. Echter het was er veel te druk. Bijna geen plaats vrij om rustig te zitten en je moet bij anderen aan de tafel gaan zitten.

Prima hotel, slechte bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Slechte bedden en platte kussens. Betaald parkeren terwijl er genoeg vrije parkeerplaatsen in de stad zijn. Weinig te doen in de directe omgeving

Gezellige bar Goed ontbijt Vlakbij U-bahn

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad in Berlijn, mede dankzij hotel Berlin.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De temperatuur op onze kamer was constant 25 graden, dat was voor ons te warm. We konden het ook niet omlaag krijgen met de thermostaat.

Het café was goed. Vriendelijke bediening en de drankjes waren lekker.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bovenstaande en dat er nog flink wat zwarte haren op de kamer lagen. Verder was het schoon en mooi

Ontbijt was goed. Min puntje. Mijn man had gezocht op een hotel incl. Ontbijt. Viel erg tegen dat het dus niet inclusief was. Jammer dat je er daar pas achter komt.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Goede nachtrust midden in de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De gerenoveerde kamer was nog niet voorzien van koffie/thee faciliteit, alhoewel die wel op de site vermeld staat.

We hadden een gerenoveerde kamer, erg mooi. Goed geslapen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Snelle afhandeling bij de receptie.

Was leuk .....maar de onbijt

Nou op booking.com zijn de foto's van de Junior Suite niet juist. De foto's laten de premium kamer zien. De onbijt prijzen zijn volop schandalig met 2 pers. 37.00 euro gelukkig was ons kind gratis. Het onbijt is echt geen 37 euro waard. Beter buitenhuis onbijten is lekkerer en kost 50% minder.

Ligging van het Hotel .

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Goed hotel dat als perfecte uitvalsbasis dient.
    • Premium Tweepersoonskamer

We hadden een kamer met balkon geboekt. Balkon is echter zeer klein. Er kan geen stoel staan. Het is een slaapfabriek, erg groot wat ten koste gaat van de sfeer.

Prima hotel, met goede kamers. Ontbijt was goed verzorgd en de locatie is perfect om Berlijn te ontdekken.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

was zakelijk voor een beurs vanwege de beurs de prijzen in het hotel en de kamers extra duur !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

personeel ongezellig en chagrijnig niet flexibel Slechte oude bedden veel geluid aan de straatkant slechte isolatie daardoor slecht geslapen kamers zijn gedateerd al met al niet zo prettig

Niet veel positiefs

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

De ligging is prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel bestaat uit 2 gedeelten. Ik sliep in het oude gedeelte en de kamers zijn daar hard aan onderhoud nodig. Bijna al het chroom in de badkamer was aan het afbladderen. Daarnaast werkte de airco niet waardoor het enorm warm was in de kamer (januari).

De ligging is prima. Altijd taxi's voor de deur. Ondanks dat het aan een drukke weg lag heb ik daar weinig last van gehad.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Locatie & kamers perfect, ontbijt te duur
    • Premium Tweepersoonskamer

Ontbijt vonden we te duur (18€ p.p.p.d.), in de omgeving is ook genoeg te vinden voor minder!

Kamers waren top, locatie is zeer dichtbij bus 100 (deze bus brengt je naar alle hotspots in Berlijn). Daarnaast op 10 minuten lopen van de dichtstbijzijnde metrostations (U/S).

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Zeer goede locatie in de buurt van het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt helaas niet inbegrepen.

Zeer goede locatie in de buurt van het centrum. Zeer groot en mooi hotel. Elegante receptie met aanwezigheid van restaurant.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Al met al goede ervaring en locatie goed en prijs kwaliteit goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

in de ochtend kwam een personeelslid zonder aankondiging mijn kamer binnen om half 9 in de ochtend. Daarna om kwart over 9 werd op de deur geklopt met service terwijl ik die dag zou uitchecken!

Service van personeel, herkenning de 2de dag in de bar wisten ze wat ik wilde drinken. Ruime kamers en in mijn kamer goede matrassen.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Comfortabel en goede service
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is erg duur als je geen grote eter bent. Lounge, bar en restaurant missen een gezellige sfeer.

Groot maar rustig hotel op centrale locatie. Vriendelijke service en zeer schone en comfortabele kamers met alle faciliteiten. Kamers zijn goed geïsoleerd dus geen last van stadsgeluid en hotelgeluiden. Een goede nachtrust verzekerd. Prijs/kwaliteit verhouding is top!

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Value for Money
    • Premium Tweepersoonskamer

Ook zoals altijd, Ontbijt en Parkeren zijn BY FAR overpriced.... staat echt niet in verhouding tot de kwaliteit die het hotel bied. Jammer want anders zou het hotel wat mij betreft een dikke 10 zijn

Prima hotel... en zoals altijd Value for Money.. Kom hier al jaren en hotel, locatie, prijs is perfect.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Er zijn betere
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De standaard kamers zijn toch wel aan vernieuwing toe. Op de site worden alleen de 'dure' kamers in beeld gezet waardoor mijn verwachtingen toch wel redelijk hoog waren.

Mooie foto's op de website maar in werkelijkheid viel het een beetje tegen. Er zijn mooiere en betere voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Gewoon goed hotel.

Ventilatorgeluid op binnengebied..

Niet rokers kamer gekregen waar ook echt geen rooklucht was. Losse bedden, geen probleem. Heerlijke donzen wolk als dekbed.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Aangenaam verblijf in rustige omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parking en ontbijt - beide 18 euro per dag - was voor ons wat naar de dure kant.

Aangenaam verblijf in rustige omgeving. Uitgebreid ontbijt, voor iedereen wat wils.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Parkeerfaciliteiten zeer goed, wifi ontvangst uitstekend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Meest onpersoonlijke hotel ooit in gelogeerd. Housekeeping beneden peil. Kamer was niet schoongemaakt, na klacht hierover werden wel schone handdoeken gebracht maar werd de kamer niet schoongemaakt. Bijvullen van zeep werd niet gedaan, ook niet na klacht hierover.

Parkeerfaciliteiten zeer goed, wifi ontvangst uitstekend

• Beoordeeld op: 29 september 2016

de wifi, balkon aan de kamer ( voor rokers )
    • Executive Suite

Wij sliepen in een executieve suite, voor die prijs mag je wel wat verwachten, maar helaas was het echt oud en toe aan vernieuwing, zo kloppen de plaatjes dus ook echt niet met de werkelijkheid ( tv was vaker kapot dan dat die het deed ) daarnaast was er maar 1 lift die je naar de 6e verdieping kon brengen Waar wij sliepen dit durde iedere keer erg lang

de wifi, balkon aan de kamer ( voor rokers )

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

De premimium kamers waren schoon en naar tevredenheid.

Weinig kastruimte in de kamer. Het was druk bij ontbijt waardoor je af en toe enkele minuten moest wachten voor een zitplaats.

De premimium kamers waren schoon en naar tevredenheid. Hotel is centraal gelegen dicht bij U-baan, buslijn 100 en winkelstraten.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Uitstekende ligging hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, moderne en frisse inrichting
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren schoon, netjes en functioneel maar ietwat uitgeleefd. Maar de locatie en de prijs maken dit allemaal minder relevant.

Uitstekende ligging hotel (15 min. K'dam / U-bahn, bushalte voor de deur), vriendelijk en behulpzaam personeel, moderne en frisse inrichting. Leuke bar. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Te ver weg van de leuke wijken!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Te ver van de leuke wijken! In omgeving niet veel te beleven - Erg warm in het hotel - Geen ontbijt genomen, erg duur. In Berlijn veel leuke eetplekken. - Personeel was 'aardig' maar niet erg enthousiast - Geen tweepersoonsbed, maar 2 losse bedden aan elkaar (zoals vaker vermeld in de recensies).

- Fijne, ruime kamer - Elke dag schoonmaak - Ongeveer 5 minuten lopen van metrostation - Fietsverhuur in de straat voor maar 8 euro per dag (dus niet bij het hotel)

Prima voor zaken, wel heel groot en kantoor gevoel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Net geen aandacht inde kamers voor extra's. Mini bar is leeg en föhn kapot.

Kamers waren groot

Dure parkeren

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De koffie cups werden niet elke dag aangevuld.

Kamers zijn heerlijk ruim!

Locatie, rolstoelvriendelijk en lekkere bedden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen bad, haar in bed en vlees in het vegetarische gerecht bij ontbijt

Locatie, rolstoelvriendelijk en lekkere bedden.

De airco deed het niet

De airco deed het niet

Hart van Berlijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers waren ruim, de tv was groot, de douche goed. De locatie van het hotel was prima. zowel richting oost als west.

kamer ontbijt locatie

kamer ontbijt locatie

Dat we fietsen konden huren aan de bali van het hotel

Dat we fietsen konden huren aan de bali van het hotel

Comfortabel hotel nabij de Gedächtniskirche.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Grootschalig en wat onpersoonlijk hotel. De drankjes aan de bar waren erg duur.

Prima bedden, ‘s nachts was het stil.

Schoon, modern ingericht hotel

Schoon, modern ingericht hotel

Prijs

Prima verblijf gehad
    • Premium Tweepersoonskamer

Prima locatie, mooie kamer (premium)

Geweldige kamer, goede service, goede ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

(Te)harde bedden, ontbijt goed maar erg druk

Geweldige kamer, goede service, goede ligging.

Aanrader

Zeer schone (bad)kamer

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Rustgevende plek na stadsbezoek. De hygiëne van het hotel en de kamer. Goede bedden en hoofdkussens.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De comfortabele kamer en badkamer.

Mooie ruime gerenoveerde kamers, nespresso op de kamer

Mooie ruime gerenoveerde kamers, nespresso op de kamer