Brennerstraße 20 , St. Georg, 20099 Hampuri, Saksa
# 69 yhteensä 366 hotellista – Hampuri
Asiakkaiden valintaPerustuu 95 hotelliarvioon
8,5Siisteys
8,9
Viihtyisyys
8,8
Sijainti
7,7
Palvelut
8,7
Henkilökunta
9,3
Vastinetta rahoille
8,6
Ilmainen WiFi
8,9
Todelliset asiakkaat. Todelliset yöpymiset. Todelliset mielipiteet.
Lue lisää- avaa viestiruutuArviopisteitä annetaan asteikolla 1–10. Näkemäsi kokonaispistemäärä saadaan laskemalla yhteen kaikki saamamme arviopisteet ja jakamalla ne arvioiden kokonaismäärällä. Käyttämämme painotettu arviojärjestelmä tarkoittaa, että mitä uudempi arvio on, sitä enemmän se vaikuttaa majoituspaikan arviopisteisiin. Lisäksi asiakkaat voivat antaa erillisiä alapisteitä keskeisistä osa-alueista, kuten sijainnista, siisteydestä, henkilökunnasta, viihtyisyydestä, mukavuuksista ja palveluista, hinta-laatusuhteesta ja ilmaisesta WiFistä. Huomaa, että asiakkaat lähettävät osa- ja kokonaispistemäärät erikseen, joten niiden välillä ei ole suoraa yhteyttä.
Voit arvioida alustamme kautta varaamasi majoituspaikan, jos majoituit siellä tai jos saavuit majoituspaikkaan, mutta et majoittunut siellä. Jos haluat muokata jo lähettämääsi arviota, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Työntekijämme ja automatisoidut järjestelmämme pyrkivät havaitsemaan alustallemme lähetetyt väärät arviot. Jos löydämme sellaisia, poistamme ne, ja tarpeen vaatiessa ryhdymme toimiin niiden lähettäjää vastaan.
Jos huomaat jotakin epäilyttävää, voit koska tahansa ilmoittaa asiasta asiakaspalvelutiimillemme, joka ohjaa asian petosten torjunnasta vastaavan tiimin tutkittavaksi.
Ihanteellisessa tapauksessa julkaisemme kaikki saamamme kuluttaja-arviot, olivatpa ne positiivisia tai negatiivisia. Emme kuitenkaan näytä arvioita, jotka sisältävät muun muassa seuraavia asioita tai niihin:
Varmistaaksemme arvioiden asianmukaisuuden saatamme hyväksyä vain arviot, jotka on lähetetty kolmen kuukauden kuluessa uloskirjautumisesta. Saatamme myös poistaa arviot, kun niiden julkaisemisesta on kulunut 36 kuukautta, tai jos majoituspaikka vaihtaa omistajaa.
Majoituspaikka voi vastata arvioon.
Jos arvioita on useita, uusimmat arviot näkyvät ensiksi. Sijoittumiseen vaikuttavat myös muut tekijät, kuten se, millä kielellä arvio on annettu, ja se, onko kyseessä vain arvio vai onko mukana myös kommentteja. Voit halutessasi lajitella tai suodattaa arviot esimerkiksi vuodenajan tai arviopisteiden perusteella.
Näytämme toisinaan arviopisteitä muiltakin tunnetuilta matkailusivustoilta. Kun teemme näin, ilmoitamme siitä selvästi.
Näiden ohjeiden ja sääntöjen tarkoitus on pitää Booking.comin sisältö asianmukaisena ja perheystävällisenä kuitenkaan mielipiteitä rajoittamatta. Ne ovat arvokkaita, olipa kommentin sävy millainen tahansa.
Kommentin sisällön tulisi liittyä matkailuun. Hyödyllisimmät kommentit ovat yksityiskohtaisia ja auttavat muita tekemään parempia päätöksiä. Ethän kirjoita kommenttiin henkilöihin kohdistuvia, poliittisia, eettisiä tai uskonnollisia mielipiteitä. Mainossisältö poistetaan ja Booking.comin palveluita koskevat asiat ohjataan Asiakaspalvelu- tai Majoituspalvelutiimille.
Sisällön tulisi sopia maailmanlaajuiselle yleisölle. Vältä kiroilua tai vastaavaa kielenkäyttöä millä tahansa kielellä. Kommentteja ja muuta sisältöä, joka sisältää vihapuhetta, rasistisia kommentteja, uhkailua, seksuaalista vihjailua, väkivaltaista sisältöä tai laittomuuksiin yllyttämistä, ei hyväksytä.
Kaiken sisällön tulisi olla aitoa ja uutta asiakkaalle. Arviot ovat hyödyllisimpiä silloin, kun ne ovat alkuperäisiä ja puolueettomia. Kirjoittamasi arvion tulisi olla sinulta itseltäsi. Booking.comin yhteistyökumppanit eivät saa kirjoittaa arvioita asiakkaiden puolesta tai tarjota korvauksia arvioiden kirjoittamisesta. Booking.com ei hyväksy negatiivisten arvioiden lähettämistä kilpaiilijoille, jotta kilpailijan pistemäärä laskisi.
Kunnioita muiden yksityisyyttä. Booking.com poistaa sähköpostiosoitteet, puhelinnumerot, nettiosoitteet, maininnat sosiaalisen median tileistä ja vastaavat tiedot.
Arvioissa ja vastauksissa esitetyt mielipiteet ovat Booking.comin asiakkailta ja majoituspaikoilta, eivät Booking.comilta. Booking.com ei ole vastuussa arvioista tai vastauksista. Booking.com on ainoastaan välittäjä (ilman tarkistusvelvollisuutta), eikä näiden kommenttien ja vastausten julkaisija.
Arvostelut lajitellaan oletuksena päivämäärän ja lisäkriteerien perusteella, jotta löytäisit olennaiset arviot nopeasti. Voit myös etsiä arvioita kielen, tekstiä sisältävien arvioiden sekä nimellä jätettyjen arvioiden perusteella. Muita lajittelutapoja saattaa myös olla saatavilla (esim. matkustajatyyppi ja annetut pisteet).
Palvelu saattaa sisältää Googlen tarjoamia käännöksiä. Google kiistää kaikki käännöksiin liittyvät suorat tai epäsuorat takuut, mukaan lukien virheettömyys- ja luotettavuustakuun sekä kaikki epäsuorat takuut myyntikelpoisuudesta, sopivuudesta tiettyyn käyttötarkoitukseen ja loukkaamattomuudesta.
Sulje viestiruutuArvioitu: 20. kesäkuuta 2026
Kurvinen
SuomiSt. George alueena ei ollut miellyttävä ja kaduilla epäsiistiä ja paljon kodittomia tms. Tähän majoitus ei tietenkään voi itse vaikuttaa. Koimme turvallisemmaksi liikkua hotellille ja takaisin uberilla, kuin kävellen.
Mukava tunnelma ja siisti huone. Henkilökunta oli avulias ja kaikki tarvittavat palvelut olivat helposti saatavilla. Alue, jossa majoitus sijaitsee on lähellä bussi- ja rautatieasemaa.
Majoittui kesäkuu 2026
Arvioitu: 12. kesäkuuta 2026
Alina
SuomiHotellin sijainti oli hyvä sillä se oli lähellä juna-asemaa joten kävelymatka oli lyhyt. Toisaalta sijainti oli huono sillä St.georg on tunnettu huumeista, kodittomista ja prostituutiosta. Päivällä alue on turvallinen, mutta älä kulje yksin yöllä tai myöhään illalla.
Ystävällinen henkilökunta, moderni sisustus, paljon matkailijoita, huoneeseen sai musiikin huoneen kaijuttimista, ravintola ja baari hotellin aulassa, siisitit peseytymis tilat sekä vessat.
Majoittui kesäkuu 2026
Arvioitu: 9. kesäkuuta 2026
Hanna
SuomiTäydellinen yhden yön yöpymiseen junamatkalla, mutta voisin hyvin yöpyä useammankin yön. Lyhyt kävelymatka päärautatieasemalle. Siistiä ja rauhallista, kaikki tarvittava löytyy ja henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta.
Majoittui kesäkuu 2026
Arvioitu: 3. kesäkuuta 2026
Elina
SuomiHostellin ympäristö oli vähän yllätys. Liikkuminen yksin ulkona ilta-aikaan ei hirveästi houkutellut.
Hostelli oli hyvin siisti. Omassa kapselissa oli myös vähän seisomatillaa sängyn lisäksi.
Majoittui toukokuu 2026
Arvioitu: 2. kesäkuuta 2026
Tiia
SuomiSijainti on lähellä rautatieasemaa ja päälinja-autoasemaa, mikä on sekä hyvä että huono puoli, sillä majoituspaikan ympäristö ja lähikadut ovat hyvin sotkuisia ja roskaisia eivätkä sovi kaikille matkustajille. En kokenut oloani turvattomaksi, mutta harkitsisin, mihin aikaan kulkisin kävellen alueella. Majoituspaikan aamiainen oli kallis laatuun ja vaihtoehtoihin nähden eikä esim. tee kuulu aamiaisvalikoimaan vaan on erikseen maksettava. Aamiainen oli "itsepalvelubuffetaamiainen", mutta kuitenkaan leipää tai kroisantteja ei saanut itse ottaa. Majoituspaikan henkilökunnan ammattimaisuus ja asenteet vaihtelivat huomattavasti. Kahden hengen kapsulissa oli hyvin rajallisesti tilaa matkatavaroille, mikä on hyvä ottaa huomioon. Selfiepeilin sijaan olisin toivonut kokovartalopeiliä, sängyn yllä olevan rekin lisäksi seinänaulakoita, joihin olisi yltänyt lattialta, ja olisin myös toivonut, että kapsulissa olisi ollut enemmän kuin yksi sähköpistoke.
Kapsuli oli siisti, lakanat ja pyyhkeet puhtaat sekä valaistus ja oven lukitussysteemi toimivat. Naisille ja miehille on omat wc- ja suihkutilat alimmassa kerroksessa, ja mielestäni nämä tilat toimivat hyvin ja niissä oli riittävästi lukollisia koppeja. Suihkuissa oli pieni pukeutumistila. Lisäksi oli kiva, että kapsulin kanssa samassa kerroksessa oli muutama naisten ja miesten wc. Majoitusaikanani oli hiljaista ja rauhallista. Majoituspaikka sijaitsee sivukadulla, joten liikenne ei kuulu sinne. Kahden hengen kapsuli on sopiva yhdelle yöpyjälle, jolla ei ole paljon matkatavaraa.
Majoittui toukokuu 2026
Arvioitu: 21. toukokuuta 2026
Inka
SuomiEnsimmäistä kertaa sänky yllätyksekseni katonrajassa, se ei ollut mieleeni, toivottavasti mahdollista jatkossa valita alhaalla oleva sänky..
Helppo paikka esim yhden yön yöpymiseen, monesti tullut käytyä. Mukava henkilökunta
Majoittui huhtikuu 2026
Arvioitu: 21. toukokuuta 2026
Johanna
SuomiLisäyön hinta nousi reilusti
Hiljaista ja siistiä, hyvät pesutilat, ihana henkilökunta
Majoittui toukokuu 2026
Arvioitu: 18. toukokuuta 2026
Hanna-maria
SuomiVähän turhan kompakti huone ja liian lämmin. Kylpytakit ihan liian pientä kokoa.
Siisti ja moderni! Sijainti lähellä rautatieasemaa oli kätevä. Nopea check-in. Aamupala vallan hyvä.
Majoittui toukokuu 2026
Arvioitu: 25. huhtikuuta 2026
Emilia
SuomiAsiakaspalvelu oli töykeää. Sisään vaikea mahtua matkatavaroiden kanssa, kun ovi aukeaa huoneeseen. Vessoissa todella hämärä valaistus, vaikea nähdä mitään.
Hiljainen, siisti huone. Sänky mukava. Plussaa kylpytakki, kun suihkut alakerrassa.
Majoittui huhtikuu 2026
Arvioitu: 23. huhtikuuta 2026
Elias
SuomiAlueella välillä hieman epämääräistä väkeä mutta ei erityisen paljoa.
Todella siistit yleiset tilat kuten suihkut ja wc, en edes nähnyt siellä ketään koko oleskeluni aikana. Oma "hytti" on mukava ja tarpeeksi iso verrattuna esimerkiksi kapselihotelleihin.
Majoittui huhtikuu 2026
Arvioitu: 31. joulukuuta 2025
Ville
SuomiWC:itä voisi olla enemmän samassa kerroksessa kapseleiden kanssa. Välillä jonoa.
Edullinen! Hyvä sijainti lähellä Hampurin pääasemaa!
Majoittui joulukuu 2025
Arvioitu: 2. joulukuuta 2025
Eeli
Suomisijainti
huoneesta
Majoittui marraskuu 2025
Arvioitu: 12. syyskuuta 2025
Helinä
VietnamLähiympäristö rauhatonta, pariskunnalle kapselihotellissa täytyy puikkelehtia, että pääsee sisään tai ulos.
Pidin läheisyydestä juna-asemalle ja siisteys oli hyvä. Yläterassi oli mukava.
Majoittui syyskuu 2025
Arvioitu: 8. syyskuuta 2025
Liisa
SuomiSijainti varsinkin illalla on hyvin epämääräinen. Huumeita ja seksityöläisiä.
Helppo ja kompakti majoitus. Siistit tilat. Lähellä rautatie-asemaa.
Majoittui elokuu 2025
Arvioitu: 23. elokuuta 2025
Lotta
SuomiMatka hotellin ja juna-aseman välillä turvaton, en esimerkiksi lasten kanssa kulkisi tätä väliä. Tosi paljon huumeidenkäyttäjiä jotka käyttäytyvät levottomasti ajoittain.
Hotelliin oli lyhyt matka rautatieasemalta. Siisti, hyvin pidetty paikka. Runsaasti fasiliteetteja yhteisissä tiloissa. Kivasti sisustettu ja nopea check in/out. Lyhyen matkan päässä myös Lidl. Aamupala näytti suppealta, emme ottaneet sitä. Nukkumasukkulassa yllättävän hyvä vuode, niukat tilat mutta 2 ihmistä ja 2 rinkkaa sujahti ongelmitta. Äänieristys kohtalaisen hyvä, en herännyt mihinkään kesken unien ja uni tuli helposti.
Majoittui elokuu 2025
Arvioitu: 12. elokuuta 2025
Heini
SuomiEi mitään moitittavaa.
Siisti, mukava sänky, hyvä ilmastointi, palvelut 24/7, lyhyt matka rautatieasemalle. Erinomainen henkilökunta. Hinta-laatusuhde kohdallaan.
Majoittui elokuu 2025
Arvioitu: 7. elokuuta 2025
Aino
SuomiMajoituspaikka sijaitsi hieman epäilyttävällä alueella. Henkilökunta kuitenkin ihanasti neuvoi, miten päästä majoituspaikalta turvallista reittiä pitkin palveluiden äärelle.
Majoituspaikka oli erittäin siisti, trendikäs, moderni ja kaiken kaikkiaan viihtyisä.
Majoittui elokuu 2025
Arvioitu: 29. heinäkuuta 2025
Kia
SuomiSijainti epäilyttävällä kadulla ja ilmastointia ei pysty säätämään. Huoneessa tosin hyvä ilma.
Majoituspaikka oli moderni ja uusi. Majoituspaikassa oli iso suihkutila ja paljon vessoja. Huoneessa sai kuunnella musiikkia Bluetoothilla. Siisti ja freesi tuoksu käytävillä. Ystävällinen henkilökunta.
Majoittui heinäkuu 2025
Arvioitu: 11. heinäkuuta 2025
Suvi
SuomiErittäin hyvä konsepti, kaikki oli hyvin mietittyä. Yhteisissä tiloissa pääsi hieman hostellimaiseen tunnelmaan, kun vieraat kuljeksivat aamutakeissa käytävillä. Huoneessa oli juuri sopiva lämpötila, hiljaista ja pimeää, nukuimme hyvin. Asiakaspalvelija sai meidät tuntemaan itsemme todella tervetulleiksi. Ympäristö oli eläväinen ja sijainti todella hyvä. Monet ovat kirjoittaneet, että hotellin ympäristö on rauhaton. Me emme liikkuneet yöaikaan alueella, emmekä tunteneet oloamme turvattomaksi. .
Majoittui heinäkuu 2025
Arvioitu: 10. heinäkuuta 2025
Katri
SuomiKaikki sujui mainiosti, ja henkilökunta oli ystävällistä. Toimiva konsepti.
Majoittui heinäkuu 2025
Arvioitu: 2. heinäkuuta 2025
Elina
SuomiKaikki toimi erinomaisesti ja paikka oli erittäin siisti.
Majoittui heinäkuu 2025
Arvioitu: 1. heinäkuuta 2025
Essi
SuomiHampurin aseman itäpuoli on levoton, ei tekisi mieli kulkea yksin naisena. Kapselissa saisi olla paljon enemmän koukkuja seinillä tavaroiden ripustamiseen.
Täällä jo toista kertaa, loistava sijainti lähellä rautatieasemaa. Kapselissa on kaikki yksityiskohdat hiottuja ja alakerran wc- ja suihkutilat ovat erinomaiset ja järkevästi rakennettu. Tilat toki niukat, vietimme yhden yön.
Majoittui kesäkuu 2025
Arvioitu: 11. kesäkuuta 2025
Jamo
SuomiYmpäristö on levoton, kuten muissakin arvioissa varoiteltiin
Hyvin käytännöllinen majoitus, koska tarkoitukseni oli vain viettää yö Hampurissa rautatieaseman läheisyydessä
Majoittui kesäkuu 2025
Arvioitu: 7. toukokuuta 2025
Elina
SuomiIlmastointi riittämätön, sillä hytti oli kuuma ja tunkkainen aamulla. Aamiainen muuten hyvä, mutta lisämaksullinen kahvi teki siitä suhteessa hieman kalliin.
Oli puhdasta ja rauhallista. Nukuin hyvin. Hyvä hiustenkuivaaja.
Majoittui huhtikuu 2025
Tarjoamme räätälöityjä suosituksia, jotka perustuvat toimintaasi alustallamme. Voit halutessasi poistaa tämän ominaisuuden käytöstä. Huomaathan, että käytöstä poistaminen vaikuttaa vain tämänhetkiseen laitteeseesi – sinun pitää siis muokata asetus toiveidesi mukaiseksi erikseen kullakin laitteellasi.
Booking.com on osa Booking Holdings Inc:iä, joka on maailman johtava matkailuun liittyvien palvelujen tarjoaja internetissä.
Meillä on yli 70 miljoonaa asiakasarviota, ja ne kaikki ovat todellisten, vahvistettujen majoittujien antamia.
1
Voit jättää arvion vain, jos olet tehnyt varauksen. Siksi olemme varmoja, että arviot tulevat majoituspaikassa yöpyneiltä todellisilta asiakkailta.
2
Majoituspaikassa yöpyessään asiakkaamme panevat merkille esimerkiksi sen, miten hiljainen huone on ja miten ystävällistä henkilökunta on.
3
Matkan jälkeen asiakkaat kertovat meille kokemuksistaan. Varmistamme, ettei arvioissa ole asiattomuuksia ja että ne ovat todellisilta asiakkailta. Sitten lisäämme ne Booking.comiin.
Jos teit varauksen sivuillamme ja haluat jättää arvion, kirjaudu sisään.
Sulje viestiruutu