Beoordelingen over Hotel Niedersfeld Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Ruhrstrasse 50, Niedersfeld, 59955 Winterberg, Duitsland

#20 van de 51 hotels in Winterberg

Wij miste wel douchegel en handdoeken in de sauna. dat is wel een pré voor een sauna.

Ontbijt en diner was goed en uitgebreid. Het personeel was vriendelijk. De kamers waren netjes en schoon.

Prijs-kwaliteit boven verwachting en erg behulpzaam/vriendelijk personeel!!

Het personeel was zeer behulpzaam!! Wij wilden op zondag naar Winterberg om te skieen maar bussen reden niet. Personeel aan de balie belde taxi, echter na meerdere pogingen was deze niet te bereiken. Man bood ons aan dat een vriend van hem, welke ook in het hotel verbleef, ons weg kon brengen. Heeft ons, met eigen vervoer, weggebracht en wilde hier geen vergoeding voor! Echte service!!!!!!! Ps. Lekker ontbijt! :) En alles werd, vers, continu aangevuld.

Weekend skitrip met vrienden

Ontbijt was meer dan in orde! Uitgebreid ontbijtbuffet. Alles was meer dan voldoende aanwezig! Verzorgde tafels, rustige eetzaal. En zeer beleefd en behulpzaam personeel! Het ganse hotel is een grote aanrader!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goed ontbijt, nette kamers, vriendelijk personeel.

Het zwembad had warmer mogen zijn. Na een dag skiën is een warm zwembad comfortabeler. Maar zwembad was ideaal om de spieren los te maken.

Goed ontbijt, nette kamers, vriendelijk personeel. 's avonds een degelijke duitse menu kaart tegen een normale prijs. Op 10min rijden van de ski-accomodaties van Winterberg.

voor herhaling vatbaar

Het ontbijt was heerlijk, het diner was heerlijk, de kamers waren goed, goede parkeergelegenheid. Nog kamers beschikbaar in deze periode van vakantie, dicht bij leuk ski gebied.

Hele goede prijs/ kwakiteitverhouding en super...

Hele goede prijs/ kwakiteitverhouding en super vriendelijke Nederlandse eigenaar. Alles wat je nodig hebt is er. Alle skigebieden dichtbij en goed ingericht voor kinderen. Wij komen terug!

Prima hotel.

De kamer,die wij hadden, een basic ,was niet erg groot.En bij het half pension weinig groente.

De ligging t.o.v. pistes en de aanwezigheid van een zwembad.

Lekker ontbijt

De meeste vonden de schnitzel met peperssus niet lekker

Lekker ontbijt Goede ligging Heel schoon, wel ouderwetse inrichting maar juist wel leuk, beetje retro Super vriendelijk Leuke bierstube en gratis kegelbaan was ook leuk

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Mooi hotel voor een aangename prijs.

In de winter is een koelkastje op de kamer niet noodzakelijk maar in de zomer is dit misschien wel welkom.

Voldoende parkeerplaatsen. leuk zwembad met zalig warm water. goede voorziening van kleedhokjes en kastjes voor kledij en waardemateriaal. Alles was overal zeer proper. Mooie ontbijtruimte met meer dan voldoende aanbod.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Lichtpunt bij de tafel is wel aan te bevelen als je wilt lezen of werken aan de tafel. Dit is dan ook het enige minpunt.

Prima ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima keuken.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ontbijt was goed en uitgebreid.

Ontbijt was goed en uitgebreid. Kamer was groot genoeg en schoon. Hotel beschikt over skiruimte om skies op te bergen. parkeren voldoende plekken. In 10 minuten in Winterberg.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

zo goed kom je het in deze prijs niet vaak tegen!!

zie boven,niet gerenoveerde kamers een beetje oud maar wel brandschoon

goed ontbijt.nette kamers,warme douces,,warm zwembad. goede sauna en infra rood cabine. super beleefd personeel,ontzettend schoon alles,kegelbaan is aan renovatie toe en poolbiljard met maar 1 keu.

Prima hotel!

Prima hotel! Kamer waren ruim. Vooral groot, maar wel een hard bed. Dat is dan ook het enige minpunt. Aardig groot zwembad! Daarnaast een goed en uitgebreid ontbijt! Heel vriendelijk personeel!

Goed verblijf in een vrij traditioneel hotel

Kamers zijn erg klein, echt twee bedden met een muur er omheen. Daarbij wel een ruim douche/toilet. Bedden zijn erg kort.

Goed ontbijt, schone kamers. Zeer aardig personeel

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zwembad vroeger dicht

Het zwembad de om 20 uur al dicht ipv 22 uur. Dit was van tevoren niet bekend maar het zwembad was wel de reden dat ik juist dit hotel geboekt had. Dit was voor de kinderen nogal teleurstellend.

De slaapkamer

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Matig, zeer kleine kamer eigenlijk geen plek voor 2 bedden.

Er stond zwembad, maar volgens ons was die avond alles gesloten, behalve de bar met cafe. En dan geen warm eten,zoiets dienen ze toch te vermelden. Binnen stond in hun kaart restaurant open van dinsdag t/m zondag.

We kwamen aan, waren moe en wilden graag warm eten. Helaas dinsdag keuken gesloten, stond niet vermeld ook niet in hun folder op de kamer. We moesten naar Winterberg. Hadden we dit geweten hadden we hier absoluut niet geboekt. De kamer was zeer klein en er stond 1 stoel voor 2 personen. Het ontbijt was prima en het was er schoon. Helaas prijs kwaliteisverhouding slecht.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Geweldig , even een paar dagen er tussen uit.

De kamer was wel ontzettend warm vanwege het ontbreken van een airco en dat er géén lift aanwezig was.

Het was een keurig verzorgd en eenvoudig ontbijt. De kamer is wat gedateerd maar wel schoon. Het diner was keurig verzorgd met vriendelijk personeel. Pluspunt is de Sauerland kaart waarmee je gratis activiteiten kunt doen.

Aanrader
    • Familiekamer (4-6 Volwassenen)

Leuk hotel net buiten Winterberg. Vlakbij Hillebachsee waar je super kan waterskiën en Wakeboarden. Zwembad en sauna aanwezig. Super ontbijtbuffet en ook het restaurant voor diner is prima.

Niet slecht, maar volgende keer zoeken we een ander hotel.

Oubollig hotel: heeft echt een upgrade nodig. De 3-persoons kamer was veel te klein voor 3 personen. Meubilair heeft onderhoud nodig. Het was warm, maar het dakraam kon de warmte niet afvoeren. Daarbij komt dat het hotel langs een nogal drukke verleersweg ligt, dus veel lawaai van verkeer.

Prima hotelpersoneel, heel vriendelijk en hulpvaardig. Ook het restaurant heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi zwembad.

Het is een hotel om aan te bevelen voor rust, wandelen en uitstapjes.

Alles was naar wens.

Het ontbijt was goed. Parkeren ruim voldoende en bewaakt. De kamer was netjes en ruim genoeg voor 2 personen. De eigenaar en personeel waren vriendelijk, behulpzaam en er is ook een kegelbaan, zwembad, sauna en evt.massages. Voor de kinderen een speelweide met schommel en trampoline en in het hotel een speelhoekje.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

De luchtafzuiging in de badkamer op kamer 44 kan een schoonmaakbeurt gebruiken. Voor de rest niks aan te merken!

Goede faciliteiten (o.a. zwembad, sauna, restaurant en kroeg bij het hotel), lekker eten (zowel diner als lunch) en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Volgende keer boek ik hier zeker weer.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Vriendelijk personeel.

Schnitzel als avondeten helaas erg taai. Gingen na het skiën naar het hotel om daar te overnachten en de volgende ochtend weer terug te reizen, kregen korting voor een dagkaart bij inchecken en dus niet te gebruiken helaas Werden later gebeld dat er nog spullen lagen, deze lagen er echter al toen wij aankwamen wat iets zegt over de schoonmaak die wellicht niet echt goed is geweest.

Vriendelijk personeel. Hotel gelegen aan de weg naar Winterberg

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Korte wintersport

Het is qua inrichting SOMS wat gedateerd maar geen last van gehad!

Goed en lekker ontbijt, lekker na genieten van de dag in het hotel is zeker mogelijk! Genoten van het verblijf en het personeel was super!

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Gewoon een prima hotel!

Vriendelijk personeel, fijn dat er een zwembad is, prima restaurant, goed ontbijt. Het ontbreekt aan niets. Ligt aan doorgaande weg richting Winterberg, maar is niet storend qua geluid. Ligt op slechts 10 minuten van de Skikarussel, waar je gratis kunt parkeren als je daar materiaal huurt.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Zeer knus en gezellig restaurant

Matrassen zijn echt aan vervanging toe, de veren waren duidelijk voelbaar en hoorbaar.

Ontbijt was perfect, dinner in restaurant geweldig (erg sfeervol). Kamer en badkamer in het algemeen waren goed. Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Leuke shortski in Winterberg gehad!

Hotel voelde wat verouderd aan, maar stoorde niet in deze setting, alles was netjes. Bier tappen in de bar kunnen ze wel niet al te best :-)

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, goed onderhouden wellness.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prima hotel met zwembad en sauna op 10 minuten rijden van Winterberg

Om de sauna in te kunnen is een sleutel nodig. Deze kun je ophalen bij de receptie. Lijkt me onnodig.

Lekker even plonsen en de sauna in na het skiën. Daarna bij de Bierstube ernaast die bij het hotel hoort lekker wat eten.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Heerlijk om te verblijven voor een paar dagen Winterberg.
    • Suite

Ontbijt had iets uitgebreider gemogen. Met name de keuze in broodsoorten was wat beperkt. Het hotel is niet heel modern, maar nog steeds echt prima.

Kamer en bed was heerlijk. Prima service! Konden na uitchecken onze koffers nog even laten staan en eind van de dag terug komen om nog even te zwemmen en om te kleden. Vrij ruim zwembad. Afstand naar ski pisten in Winterberg is prima, ongeveer 10 minuten met de auto.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Een prima hotel.Gastvrij en een goede prijs!

Douches werken niet helemaal goed.Met name het instellen temperatuur van het water.Echt

Vriendelijk personeel.Uitstekende maaltijden.Gezellige bïerstube.Prima locatie voor groepen.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

De douche cabine had iets groter gemogen! En de temperatuur was niet constant.

Het ontbijt was super! Vanaf half 8 konden we aan tafel zodat we voor de drukte uit in winterberg waren! Prima service! Ook gegeten in het restaurant hier werden we netjes geholpen en was een heerlijk diner!

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Vriendelijkheid personeel.

Op maandag was het niet mogelijk om in het restaurant te eten. Het eerstvolgende restaurant was drie km(dus geen wijntje bij het eten) verder, tenzij je genoegen neemt met een Pizza.

Vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Geweldig hotel!

De eigenaar doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken. Mijn dochter werd 18 en de hele kamer was versierd. Inclusief een kadootje. Zó bijzonder. Ligging is perfect vlakbij een rustige skipiste. Fijn zwembad, speelkamer voor kleinere kinderen. Echt perfect hotel

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Heerlijk en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar!

We hadden een kamer met 2 enkele bedden die niet tegen elkaar aangeschoven konden worden. Waarschijnlijk hebben we daar bij de boeking niet op gelet, volgende x dus wel een aandachtspunt

De ontvangst en het personeel was super. Ze deden echt hun best om voor je klaar te staan. We hebben 's avonds in het restaurant gegeten en dat was heerlijk evenals het ontbijt. Zwembad was voor de kinderen helemaal super en had royale openingstijden.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Kamers waren iets gedateerd maar daar werd ook al aan gewerkt

Kamers waren gedateerd maar super schoon Heerlijk gedineerd en een uitstekend ontbijt Maar vooral het personeel was zeer vriendelijk en bereidwillig om aan onze wensen e voldoen. Niets was ze teveel. Dikke pluim

een paar zeer fijne dagen.
    • Suite

geen nederlandse tv zenders.

goede gastvrijheid.je werd prima geholpen,in het nederlands.voor een vraag of advies kon je altijd terecht.super gewoon.ook restaurant prima.en ontbijt ook prima.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

wij komen hier al ruim 15 jaren en zullen dat ongetwijfeld blijven doen !!

geen op af aanmerkingen, alles was prima !!

wij hadden een verkeerde datum geboekt maar deze mensen hebben dat perfect opgevangen. het ontbijt was perfect zoals altijd, en de bar bere-gezellig !!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Het grootste gedeelte van het parkeerterrein bestaat uit grind, nou is dat voor de automobilist meestal geen probleem maar voor mij als motorrijder wel. En ze zitten dicht aan een drukke weg. (Lawaai)

Ontbijt was dik voor elkaar, prima bed, en ook het eten was goed. Garage voor mijn motor.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Niedersfeld een bescheiden hotel met NL tintje.

Door het warme weer wat minder prettig kunststof bed-dek. Druk verkeer te duidelijk hoorbaar

Eenvoudig in meerdere opzichten, maar alles bij elkaar genomen goed. Royaal ontbijt.

perfect ontbijt, vriendelijke mensen, de kamer tamelijk...

---

perfect ontbijt, vriendelijke mensen, de kamer tamelijk klein, superleuke bar, een prima hotel maar voor toch een behoorlijke prijs.

De vriendelijke ontvangst en goede service.

De vriendelijke ontvangst en goede service. De garage die we ter beschikking hadden voor de motoren.

Heerlijk ontspannen

Personeel was zeer vriendelijk. Heerlijk gegeten.

Accomodatie
    • Familiekamer (4-6 Volwassenen)

Accomodatie

kamers schoon en netjes;

kamers zijn gedateerd

kamers schoon en netjes; vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Ski vakantie

Bar en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

We komen hier zeker terug.

Fruit was gedateerd.

Ontbijt goed, kamer goed.

Heerlijk genoten!

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam!

Redelijk

Het eten s avonds was minder

Rustig hotel

Alles was prima en schoon.

Voor herhaling vatbaar!

Kamers waren prima, locatie prima. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk!

wat kleine badruimte

Goed bed, lekker eten

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Top verblijf

Geen opmerkingen

Top ontbijt, gastvrijheid, personeel wat nog een stapje extra zet

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

heel vriendelijk personeel die Nederlands spraken. Goed ontbijt, simpel, maar netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Prettige vertoefing

Prima sfeer ligging oké behulpzaamheid

Prima verblijf met goede service

Goed ontbijt, nette kamer

Ontbijt en zwembad

Ontbijt en zwembad

Prima gelegen aan de doorgaande weg en goed te doen op weg...

Prima gelegen aan de doorgaande weg en goed te doen op weg nasr winterberg

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Aanrader als je gaat skiën in winterberg

Gehorig en hoorde s nachts een ventilator zoemen

Verzorgde uitstraling

Top lokatie en goed en mooi hotel

Mooi en lekker zwembad, sauna etc Mooie schone kamers.. heerlijk geslapen Zeer dichtbij de ski pistes Ik kom zeker terug

Leuke sfeer.
    • Suite

Leuke sfeer. Goed ontbijt. Goede uitvalsbasis om de skigebieden van Winterberg te bereiken.

Fijn gewandeld Jammer dat het weer tegenviel

Ontbijt eenvoudig maar goed Diner ter plekke genomen met uitstekende forel

Een nachtje geslapen, prima bed, lekker ontbijt, schone...

Een nachtje geslapen, prima bed, lekker ontbijt, schone kamer! Top!

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Zeer gastvrije bediening.

Zeer ruim ontbijtbufet

gezelligg

kamer wat gedateerd

gezelligheid

Aardige eigenaren

Aardige eigenaren

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Perfecte start van vakantie

Ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Gratis parkeren en maar 10 min rijden van de pistes!

Voor een weekend goed te dien

De omgeving

Prima hotel voor een weekend, vriendelijk personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Proma

Uitstekende uitvalsbasis om Winterberg te verkennen.

Gezelligheid, netheid en prijs van de kamer

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heerlijk!

Geweldig uitgebreid ontbijt en de kamers zijn prima.

heerlijk verblijf in stijl met de omgeving

perfecte receptionist

Meer dan een aanrader

Alles perfect, zeker voor motorliefhebbers. Ook lekker eten en tof personeel.

Het ontbijt en het personeel

Het ontbijt en het personeel

prima voor een leuk lang weekend

niks op aan temerken

schoone kamers en prima service vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

uitstekend

geen

kamers waren ruim voldoende en schoon. Ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.