3. Hotelbeoordelingen: Baden-Württemberg

Gebaseerd op 6 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Geweldig!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Leuk, compleet, schoon appartement met prachtig uizicht! Mooie plek, prima uitvalbasis, prettig contact met de vriendelijke eigenaar.

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Prima verblijf in een mooi appartement met naar onze mening een paar minpuntjes. Wel een aanrader
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er is al eerder geschreven dat de badkamer niet zo groot is. Dat is inderdaad zo maar naar ons idee gaat het net. Wat voor ons wel een minpuntje aan de badkamer is dat het plafond vrij laag is. Ik ben 1,93 meter en kon daardoor niet lekker onder de douche staan. Gelukkig zijn er ergere dingen ;-) De kwaltiteit van de wifi viel tegen. Regelmatig was het signaal zwak of viel dit helemaal weg. Ook was de snelheid regelmatig zeer laag. Zelfs te laag om een website op de telefoon te lezen.

Modern ingericht appartement comleet met wasmachine, oven en uitgebreide en kwaltitatief goede keukeninventaris. Ruime slaapkamer met prima bed. Ruim privé terras direct naast het appartement. Eigen parkeerplaats. Zeer duidelijke communicatie via de booking.com app over de check-in procedure. Bij aankomst stond er een fles wijn, chocolade en een fles bronwater. Zeer attent.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

Heerlijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ik had het uitzicht mooier verwacht, maar ach, er zijn ergere dingen dan tegen bomen aankijken ;-)

Prima appartement, mooie plek, goede uitvalsbasis ook, goede bedden, kleine maar fijne keuken en badkamer, mooi terras. Zeer vriendelijke eigenaar.

• Beoordeeld op: 17 juli 2022

Prima plek, uitzicht kan beter.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het uitzicht, app zit ionder in het huis. Allemaal bomen voor je. Er was 1 gat in 'het bosje' gemaakt zodat je toch beetje uitzicht had😉 Badkamer is erg klein.

Vriendelijke uitbaters, doen alles voor je als je wat vraagt. Wij hadden e-bikes gehuurd, die mochten bij hen zelf in de schuur bv.

• Beoordeeld op: 4 september 2021