Beoordelingen over Drei Loewen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schillerstrasse 8, Ludwigsvorstadt, 80336 München, Duitsland

#137 van de 366 hotels in München

Prima verblijf en ondanks deze twee missers komen we toch nog een keertje terug! Verder was het prim

Bij inchecken vroeg ik de receptionist van het hotel of er iemand was om mij te helpen met de bagage. (Mijn man was de auto aan het parkeren.) Ik kreeg als antwoord van de receptionist dat het geen 5 sterren hotel was en dat ik zelf mijn bagage moest sjouwen! Dit vond ik een enorme afknapper mede ook omdat ik op de kamer in de info van het hotel las dat er wel hulp was voor de bagage. EN bij het ontbijt kwam er iemand om 10.30 uur naast ons tafeltje staan en zei niets! Was voor ons een teken om te gaan! Ipv dat hij ons vriendelijk verzocht om te gaan nee hij stond naast ons en zei niets! Vonden we heel raar!

Perfecte kamers, goed ontbijt, goede ligging.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima hotel in centrum van de stad
    • Standaard Eenpersoonskamer

Eenpersoonskamer is tamelijk klein, vooral bed. Kamers zijn behoorlijk warm.

Hotel ligt op korte loopafstand van het station (Hbf). Het centrum (winkelgebied) bereik je binnen een paar minuten. Kortom, genoeg vertier in de omgeving. Kamerfaciliteiten zijn prima. Goede douche, kluisje en minibar.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Zeer warme kamers en slechte kussens. Parkeren bij hotel zelf niet mogelijk, nu in een parkeergarage in een (voor mij) niet veilige buurt... veel hangjongeren op straat en rondom garage. Geen fijn gevoel wanneer alle wintersportspullen in de auto liggen.

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Kamers waren schoon, ruim en mooi

Perfecte locatie om naar het centrum van München en naar de biertuin te wandelen.

Perfecte locatie om naar het centrum en naar de biertuin te wandelen. Uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Parkeren op 1 minuut loopafstand. Aanrader !!!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ontbijt is zeer uitgebreid

Ontbijt is zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Lokatie en ontbijt

Kamer grootte

Lokatie en ontbijt

Kleine kamer voor teveel geld.

Kamer grootte

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Ontbijt en de kamers waren top.

Ontbijt en de kamers waren top. Ligging is prima tov centrum en op 200 mtr afstand tramlijn en Hauptbahnhof.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Drei Loewen