3. Hotelbeoordelingen: Berlijn (deelstaat)
  4. Hotelbeoordelingen Berlijn
  5. Beoordelingen van harry's home hotel & apartments

Beoordelingen over harry's home hotel & apartments Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Alt Moabit 86A, Mitte, 10555 Berlijn, Duitsland

#48 van de 525 hotels in Berlijn

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer

Lift niet betrouwbaar en oude broodjes bij het ontbijtbuffet

Ontbijt was uitgebreid, alleen geen vers gebakken broodjes, jammer.

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Geslaagde oud & nieuw in Berlijn
    • Standaard Tweepersoonskamer

Dat er de tweede dag geen homemade gebak was, want dat was bij het eerste ontbijt erg lekker.

Harry's home is een erg rustig hotel in Berlijn. Heel goed bereikbaar met zowel tram, bus als metro. Het ontbijt was goed. De kamers zijn erg netjes en comfortabel. Leuk dat je een eigen balkonnetje hebt. Wij hebben een geslaagde oud & nieuw gehad in Berlijn!

• Beoordeeld op: 18 december 2023

Prima accommodatie

Lange wachttijd bij lift

De ontvangst bij de receptie was uitmuntend

• Beoordeeld op: 14 december 2023

Centraal gelegen, schoon, goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer

Centraal gelegen, parkeerplaats aanwezig(let op beperkt aantal plaatsen en max 180cm doorrijhoogte)

• Beoordeeld op: 14 december 2023

Prima
    • Standaard Tweepersoonskamer

Jammer geen bar voor ‘s abonddy

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Mooi hotel, proper.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Je kan stappen horen van andere kamers.

Zeer mooie kamer en goede bedden. Vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

Goed hotel maar voor lekker eten moet je in het centrum van Berlijn zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer

De buurt was wat achterstallig en weinig restaurants. Wel veel Turkse en Aziatische afhaalrestaurants

De kamers en het personeel.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2023

Heerlijk verblijf op top locatie!

Niets noemenswaardigs.

Heel fijne plek! De auto kan tegen 15 euro per nacht prettig geparkeerd worden in de beveiligde parkeergarage onder het hotel. Praktisch naast het hotel ligt een metrostation van waaruit je zo naar alle plekken in Berlijn reist. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben geen ontbijt gehad, dus daar kunnen we niet over oordelen. In onze ogen een ideaal hotel voor een city trip en om je terug te trekken uit het mogelijk drukke Berlijn. Op een paar stappen lopen ligt een heerlijk Vietnamees restaurant: Song Lam. Absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 9 september 2023

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Berlijn, vlak bij metro, netjes en ruim genoeg voor 2.
    • Standaard Tweepersoonskamer

De nespresso machine moest je bijboeken, dat was niet helemaal duidelijk en ook wel duur. Uitzicht op een soort binnenplaats, niets bijzonders maar wel rustig. Extra stoel in de kamer zou prettig zijn, nu de balkonstoel gebruikt als 2e stoel.

Goede locatie tov openbaar vervoer, winkelcentrum vlakbij voor boodschappen en ontbijt, nette kamer, goede badkamer. In bijgebouw, dus wel even tillen aan de koffers. Parkeren in het winkelcentrum was een prima oplossing. Airco was erg prettig in de tijd dat wij er waren.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2023

Perfect hotel als startbasis om Berlijn te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Wij vonden het jammer dat er niet echt een bar in het hotel was om even lekker wat te drinken.

Het was erg fijn om de auto veilig te kunnen parkeren in de parkeergarage. De metro en buslijnen zitten max.20 meter vanaf het hotel. Hierdoor ben je snel door heel Berlijn. Naast het hotel zit een winkel waar je ook 's morgens warme broodjes kan halen. Doordat wij een studio hadden, konden wij heerlijk rustig op de kamer eten.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Prachtige kamer mooi en nieuw
    • Standaard Tweepersoonskamer

Prachtige kamer, ruim en een fijne badkamer met mooie inloop douche We hadden een kamer niet op straat kant, dat maakte dat we heerlijk rustig konden slapen. Veel opbergruimte voor kleren en goede locatie Metro zit om de hoek

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Berlijn is een erg fijne stad om per fiets te verkennen, Harry's ligt heel gunstig

niets

Heerlijk rustig hotel met een fijne kamer. Balkon met uitzicht op een rustig park. Het is schoon en we konden de auto parkeren in de garage met ruime plekken. Tevens konden wij onze huurfietsen er stallen.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

De koffiemachines werkten niet goed

Mooie, rustige kamers

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Top!
    • Studio

Onze keuken had 1 normale pan en 1 kleine koekenpan. In principe kan je hier goed mee uit de voeten maar voor het maken van een simpele pasta bijv. mis je dus wel een pan. Het balkon heeft maar 1 buitenstoel, maar dit kan je oplossen door een stoel van de kamer buiten te zetten.

De locatie heeft een supermarkt letterlijk naast de deur of een grote kaufland aan de overkant van de straat. Hier hebben wij ons ontbijt gehaald, €18 voor ontbijt vind ik persoonlijk veel.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

Ik vond het ontbijt nogal prijzig. Eur. 18.00 p.p. maar misschien is dat markt conform reëel geprijst.

Geriefelijk en relaxte sfeer. Mooie accomodatie met meerwaarde doordat er een gemeenschappelijk terras aanwezig is.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Fijne plek in Berlijn

NVT

De juiste informatie (foto’s) op internet.

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Mooi, nieuw hotel op een gunstige locatie met prettig personeel en alles wat je zoekt in een kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer

De badkamer mist een plankje waar je spullen kwijt kunt en de airco ging snachts opeens aan of uit waardoor het soms te koud/warm was op de kamer. Wij zaten aan de achterkant van het hotel waar tegenoverliggende appartementen bij je naar binnen kijken.

De inrichting is nieuw en sfeervol. De kamer voldoet aan alle eisen. Het bed is comfortabel, er is prettige verlichting en voldoende nagedacht over ruimte om je spullen op te bergen op de hotelkamer. De ligging van het hotel is perfect als uitvalsbasis, je bent overal zo met de U-bahn. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en er is parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer

Een nacht ging ontruimingsalarm af, ze waren net open. Zaten nog in de testfase. Handdoeken werden ijna elke dag ververst, helemaal niet nodig en duur!

Alles perfect, alleen de buurt vond ik niet zo. Weinig goede restaurants, een goede Italiaan was er en goede Vietnamese restaurants

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Lekker centraal gelegen lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer

Nergens stond vermeld wat de prijs van het ontbijt was. Bij het uitchecken bleek dit €18.00 per persoon te zijn. Schandalig duur ! Het ontbijt was goed en uitgebreid maar geen €18.00 waard. Als dit netjes was vermeld hadden we dit niet gebruikt wij zijn geen grote eters nu hebben we 2x €18 voor 1 broodje en 2 koffie betaald. Dit is echt absurd. Vermeld je prijzen voorkom teleurstellingen.

De ligging was fantastisch pal naast de U-bahn. Plus we hadden deze accommodatie uitgezocht omdat deze een balkonnetje heeft.

• Beoordeeld op: 1 juli 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

Het tegenover liggende park was een pleisterplaats voor zwervers

Het hotel

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

zeer leuk hotel aan de rand van Berlijn met toffe restaurants in de dichte buurt

eigenlijk niets

de ligging aan metro station op 50 m zeer modern uitgerust hotel met grote badkamer en inloopdouche leuke ontbijtruimte, zeer gevarieerd ontbijt stil en rustig

• Beoordeeld op: 5 november 2023

Voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer

tv ging om 3 uur s nachts plots aan. kamer 108 zit tegen de ventilatoren van het gebouw aan en zoemen de gehele nacht erg hard. net als de wasmachines die hiernaast liggen.

nette kamers, net nieuw opgeleverd, goede hygiene.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Prima modern hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer

Niet alles was even goed schoon. Wel iedere dag schone handdoeken, ook als dat niet nodig was en we ze niet op de grond hadden geplaatst. Airco kun je niet zelf instellen. Laatste nacht viel hij ook nog eens uit met een storing (32°c buiten). Bedden heel hard, niet prettig naar onze smaak. Buurt waarin het hotel ligt is prima als je met auto bent. Te voet zou ik niet savonds en snachts doen...

Modern ingerichte kamers. Balkon lag aan de achterzijde. Geen fraai uitzicht, wel rustig. Receptie tot laat geopend. Ideaal dat er was/droogmachines aanwezig zijn. Parkeerplaats duur maar wel beschikbaar voor ons.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

• Studio

We haden gevraagd voor een bad en geen gekregen. Wel heel vriendelijk personeel deed ook de moeite om te kijken of er nog een kamer met bad was. In onze studio had je ook een keukentje maar niet echt een tafel om aan te zitten. Ook maar 1 stoel op het terras, geen tafeltje.

Een heel huiselijk gevoel, Gezellig! Dicht bij de metro en winkeltjes. Goed bed! Mooie studio!