Beoordelingen over Hotel Haus Sonnschein

Uferstrasse/Kerwerstrasse 1-5, 56812 Cochem, Duitsland

#33 van de 39 B&B's en herbergen in Cochem

Gordijnen weg, hallo uitzicht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Moezel

Het uitzicht wat zo prachtig is, werd weggenomen door typische "Duitse" gordijnen. Wij schoven ze open om van het uitzicht te genieten en telkens werden ze door de schoonmaaksters weer dicht gedaan.

Het uitzicht op de Reichsburg, de moezel en Cochem. Vooral 's avonds was het een sprookje Dan was de Reichsburg verlicht en de lichtjes van Cochem weerkaatsten in de moezel. Het ontbijt was erg goed, met een gevarieerde keuze en heerlijke verse broodjes van dewarme bakker. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, de bedden opgemaakt en schone handdoeken opgehangen. Het hotel is op loopafstand van het gezellige Cochemmet zijn vele restaurants en leuke winkeltjes. De Reichsburg bezoeken is een aanrader, vooral de rondleiding.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Wij zouden er nooit een langere vakantie kunnen doorbrengen.

Men kan geen half pension meer krijgen, alleen à la carte. Om 18u is alles gesloten, men kan er niets meer eten, niets meer drinken. Dachten op terras nog iets te benutten, het was goed weer. De badkamer is veel te klein, geen venster om open te zetten, Men kan er niets in kwijt, de douche is heel klein en de kranen ouderwets (heel moeilijk om de gepaste temperatuur te hebben). Een 3-tal jaren geleden werden wij veel beter ontvangen door 2 oudere dames. (half pension, langer open en vriendelijker).

Het ontbijt was gewoon. De ligging is zeer goed.

tevreden

Het hotel is aan vernieuwing toe, echt een beetje afgeleefd, ook was er geen lift naar de derde verdieping.

Het ontbijt was perfect, alsook de ligging. alles was proper en net.

Fantastische week gehad

Enig min puntje.......restaurant en terras waren vanaf 18.00 uur gesloten...!!! Heel jammer. Want het is een prachtige locatie. Uitzicht op de moesel en vlak bij de moeselbrug.

Het ontbijt was heel erg goed. Ruim assortiment. En op een A locatie. Uitzicht op de moesel. Vriendelijk personeel.

Matig lokatie is goed maar ik boek er niet weer
    • Budget Tweepersoonskamer

De verlichting op het balkon en dat er nog geen tafeltje op de kamer is en s avonds naar 18.00 uur is het hotel gesloten je kunt dan niet meer kopen voor een kop koffie moest ik naar de buren

Het ontbijt was goed maar s avonds kun je nog geen kopje koffie kopen

Rampzalig!!!

Het is een erg verouderd hotel, onze kamer met 2 kinderen was meer een donker hol dan een kamer. Het was er heel erg smoezelig, dat begon al in het restaurant deel toen we naar het toilet moesten bij aankomst, dat was heel vuil met urine vlekken op de wc bril. Onze kamer rook onfris en er mankeerde van alles, het tafeltje wat aan het bed vast zat lag stuk naast ons bed (glas) de wc bril zat vast met een touwtje om de wc pot. De vloerbedekking was vuil, de bedden lagen vreselijk.. ik zou echt niemand aanraden daar te gaan slapen. We hebben voor 2 nachten geboekt en zijn daar 1 nacht gebleven, we zijn voortijdig weggegaan omdat het niet prettig was. We hebben iemand van het hotel gesproken en zij gaf ons een fles wijn en geld voor een keer ontbijt terug, verder konden we fluiten naar restitutie, helaas hebben wij vooraf betaald 300.- voor 2 nachten! Echt te gek voor woorden, gratis zou je er niet eens gaan slapen.

Er beviel echt helemaal niks aan de accomodatie..

- een te kleine badkamer - weinig plaats om natte handdoeken te drogen

- zeer propere kamer/ badkamer - dagelijks nieuwe handdoeken - prachtig uitzicht over de Moezel - zeer vriendelijk personeel

Personeel eigenaars heel vriendelijj
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Moezel

Alles gedateerd ik vond het voor de erg duur En na 18 uur onder in hotel alles dicht dus je kon er niets meer krijgen op terras etc

Het ontbijt was niet slecht het was verder allemaal goed geregeld en het parkeren was ook niet zo succes vol als je er met de auto op uit ging had je geluk bij het hotel in de buurt weer te kunnen parkeren

Prijs/ kwaliteit verhouding is prima.

De inrichting van de kamer (Familiekamer) is gedateerd. Familiekamer is verspreid over 2 verdiepingen (was voor ons geen problem maar kan met kleine kinderen niet handig zijn) Bedden kraken erg.

Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Fijn dat we ons nog mochten omkleden na onze wandeltocht op de laatste dag. Ontbijt is heerlijk en gevarieerd. Kamers zijn schoon. Mooi uitzicht op de burcht vanaf het terras.

De locatie, vanuit het terras een prachtig uitzicht over de...

De hotelbaas heeft na 40 jaar werken van de vroege uren tot de late uurtjes besloten om het rustiger aan te doen, daarom is de keuken en het terras om 18:00 uur gesloten. Als je aangeeft dat je in de avond gebruik wil maken van het terras dan laten ze het licht branden. Dus na 18:00 uur ben je verplicht om een andere locatie te zoeken om te eten en te drinken, gelukkig zijn er genoeg locaties waar dit kan.

De locatie, vanuit het terras een prachtig uitzicht over de moezel en Cochem. De auto parkeren kan in principe gratis via het hotel, je betaald €15 voor de parkeerticket maar je krijgt die €15 terug bij inleveren van de parkeerticket.

Ondanks de minpunten toch voor 1 nacht fijn verblijf gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer

We dachten dat de badkamer en wc bij de kamer waren, helaas wc op de gang en badkamer etage lager. Zo hadden we dit niet begrepen op de site. Beter even erbij vermelden dan hadden wij een andere kamer geboekt. Gordijnen konden niet dicht, net stof te min, maar op de bovenste etage was het geen noodzaak.

Ontvangst, ontbijt en uitzicht waren prima

ontbijt was zeer goed

Het was "uitzonderlijk" warm, er is geen aerco, wel een grote ventilator. Voor het hotel was dit een geval van overmacht.

ontbijt was zeer goed

mooi gelegen hotel,met een lekker ontbijt.

Jammer dat s''avond na 18.00 uur het terras gesloten was,maar je mocht wel zelf drinken pakken en het dan s'morgens betalen.

Het hotel lag net over de brug,je kon zo de stad inlopen.

Leuk hotel maar kom er zeker niet meer terug

Gehele gebouw is aan een grondige renovatiebeurt toe. Prijs / kwaliteit is ver te zoeken. Kamer en badkamer erg gedateerd. Ongeveer 70 er jaren stijl. Brandveiligheid trek ik ook in twijfel. Geen airco. wel een vin op de kamer maar ja die koelt niet af. Dus erg warme ( slaap )kamer.

Bedden waren goed. Kamer matig. Wel op z'n Duits ingericht maar prijs / kwaliteit is ver te zoeken. Het ontbijt was simpel maar matig / goed. Lokatie is erg goed. De brug over en je bent in het centrum. Gelukkig war er een vin op de kamer.

Simpel maar netjes

Alles in hotel gesloten vanaf zes uur. Geen mogelijkheid om wat te drinken

Ontbijt was matig tot goed alles wel heel erg schoon. Voor twee a drie dagen zeer goed te doen. Wij waren er zes. Dat is te lang

Fantastische locatie !

Geen ijskastje op de kamer.

Alles was proper en goed onderhouden. Koele kamer bij zeer warm weer. Prachtig uitzicht op de Moezel, het kasteel en Cochem stad. Uitgebreid lekker ontbijt en heerlijke koffie. Gratis parking. Vriendelijke en correcte ontvangst door gastheer en gastvrouw. Verder geen gedoe.

Fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Moezel

Het is jammer dat het hotel om 18,00 uur sluit. Maar als je het eenmaal weet is het geen probleem.

Leuk zo aan de moezel. Het ontbijt was lekker en ook het diner. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van iedereen.

Mooie ligging, maar te kleine kamer en te oude badkamer!

Te kleine kamer en te oude badkamer

Het uitzicht tijdens het overigens goede ontbijt. Kamers zeer klein en de badkamer oud! Een extraatje waarom we dit hotel gekozen hebben is omdat mijn ouders hier ruim 50 jaar geleden al kwamen.

Prima naar ons zoon gehad

Dat het restaurant na 18.oo dicht was en je buiten de deur moet gaan eten

De flexibele opstelling van denk ik de eigenaresse die ontzettend goed haar best deed

uitstekend!!

Vanaf 18 uur is het restaurant en terras gesloten maar er zijn zoveel andere locaties dat we het niet als minpunt hebben ervaren. Er is een koelkast waar je zelf drank uit kunt halen en op een alleen voor hotelgasten te gebruiken terras nog even gezellig kunt zitten.

Het is een super hotel met nette kamers en een fantastische ligging. Het ontbijt was héél erg goed. Vriendelijk personeel.

Heerlijk 2 dagen ontspannen in Cochem.

Parkeren op ca. 150m van het hotel.

Zeer vriendelijke ontvangst. Gratis parkeren. Goed ontbijt. Schone kamer, kleine maar mooie badkamer. Prachtig uitzicht vanaf het terras. Centrum via de brug in 10 min. wandelen bereikbaar.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Mooi appartement met alles erop en eraan.
    • Appartement met Terras

Parkeerplaatsen van het hotel waren mij te gevaarlijk wegens de smalle straatjes en voorbijrijdende auto's. Steeds plaats gevonden op de oever van de Mosel (wel betalend met parkeerautomaat).

We hadden het appartement geboekt in het bijhuis naast het hotel, met terras en zicht op Cochem. Mooi en ruim appartement met aparte living, keuken, bad- en slaapkamer. Ontbijt in het hotel zelf.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

We waren over t algemeen tevreden.

Het personeelslid dat de bediening in het restaurant deed was beleefd maar niet erg vriendelijk.

De kamers waren uitstekend en super clean. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De uitbaatster was heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij waren met 5 volwassen personen en hebben het geweldig naar ons zin gehad.

Badkamer van ons was wat klein maar wel schoon. Andere kamers van ons gezelschap waren groter en zelfs met balkon. Om 18.00 uur ging het restaurant dicht dus moesten ergens anders gaan eten.

Ontbijt en bedden waren goed. Kamers waren schoon en werden goed proper gehouden. Aardig personeel. Mooi uitzicht op de Mosel en het kasteel , vooral s'avonds.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

kan niet beter

alles was goed

het ontbijt was goed. kamers werden iedere dag gepoetst ,personeel vriendelijk twee personen hadden appartement weliswaar ontbijt niet inbegrepen maar konden in restaurant eten

voor herhaling vatbaar

eigenlijk niets

de ligging snachts heel stil toch licht de stad maar 15 min verder wil zeggen over de brug parkeren moet je doen op de oever vlak voor het hotel prijs 5 eur voor ganse dag wij hadden een kaart van het hotel gekregen dus wij parkeren gratis.....aan de anderre kant van de mosel kan je maar voor 2 uur betalen en moet je om de twee uur terug naar de automaat

Het verblijf was goed en rustig en geen lawaai van nachtbrakers die het onrustig maken

Koffie beter serveren en niet te lang in een kan laten staan eerdat de gasten beneden zijn voor het ontbijt Bovendien was de prijs voor diezelfde kwaliteit te duur op het terras

Het was matig en de koffie was niet warm

Oké voor 2 nachten

Restaurant dicht om 18.00 uur. Ook veel gelegenheden in het centrum sluiten dan..... Vóór 9 uur s'ochtends al iemand aan de deur om de handdoeken te wisselen...

Het uitzicht! De ligging aan de rustige kant van de Moezel en toch vlakbij het centrum.

Direct aan de moezel, mooi uitzicht met vriendelijk personeel

Weinig parkeergelegenheid, spek bij het ontbijt was welkom geweest

Ontbijt was prima, niet uitbundig maar voldoende. Kamer beetje gedateerd, maar groot en voldoende

Erg fijn en gezellig, voor herhaling vatbaar!

De horeca was s'avonds erg vroeg gesloten. Sommigen al dicht om 21.30 uur. (hoogseizoen)!

Het is een mooi rustig hotel, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijt was goed en ruim voldoende. Dit hotel is echt een aanrader!

Geweldig. lekker rustig en allemaal zeer vriendelijk.

misschien s'AVONDS iets langer open. 18 00 uur vinden wij wel erg vroeg dicht.

het ontbijt was uitstekend. kamers was ruim en schoon. elke dag schone badlakens en schoon beddegoed.alles bij elkaar uitstekend .GR.Adrie & sjoerdtje.

Uitzicht op de Reichsburg en de moesel en overal...

Kleine kamer. Maar was meer dan voldoende voor een nacht. En alles rook zo lekker. Ontbijt was zeer voldoende.

Uitzicht op de Reichsburg en de moesel en overal gezelligheid

Kamer was schoon en netjes, bedden waren goed.

Parkeergelegenheid viel tegen, als je niet aan de zijkant van het hotel kon parkeren had je pech dan moest je gewoon aan de weg betaald parkeren

Kamer was schoon en netjes, bedden waren goed. Ontbijt was niet bijzonder, een paar soorten broodjes, jam en beleg wel genoeg maar eenvoudig

wel geslaagd, heel vriendelijk en behulpzaam

restaurant en bar sloot al om 18 uur, spijtig, maar te begrijpen door de leeftijd van de uitbaters

Ontbijt was goed maar geen koffiekoek achterna( iets zoet na ontbijt altijd lekker)

Cochem is wel toeristisch en aangenaam.

De kamer onder het dak zonder zicht op de omgeving (dakvensters) en de veel te kleine badkamer. Ontbijt was voldoende maar niet zeer uitgebreid. Lawaaierige gasten (op terrasje op de 1ste verdieping van het hotel) tot na 1uur 's nachts. Bar en restaurant dagelijks reeds vanaf 18 uur gesloten.

De vriendelijkheid van de uitbaters

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Ik beveel deze locatie aan bij vrienden.

Alles prima.

Eenvoudig maar schoon hotel. Ontbijt eenvoudig maar prima. goede locatie en Goode Prijs / kwaliteit verhouding. Erg aardig personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Moezel

Heel erg vriendelijk personeel, goed ontbijt en prachtig uitzicht op de Moezel, Cochem en het kasteel boven op de berg. Dan moet je natuurlijk wel de juiste kamer boeken.

Zal er nog boeken als we Cochem zien willen .

Buiten iets te warm op de kamer alles prima

Mooie en nette kamer , met de warme dagen was het wel niet zo fris op de kamer . Morgen ontbijt , zeer verzorgd .

Aardige mensen maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

We hebben een hotel geboekt zodat we ons 's-avonds konden vermaken. Om 18.00 U. was restaurant gesloten er stond wel een koelkast maar je zat alleen op het terras. We moesten 2 trappen op en dat is niet normaal voor mensen op leeftijd en zeker niet met copd. We zijn ook een dag eerder naar huis gegaan omdat het veel te warm en er geen airco aanwezig was.

Het ontbijt was redelijk, broodjes volgens mij niet van dezelfde morgen. Kamers waren heel schoon.

doorreis vakantie

De bar en het restaurant zijn om 18:00 uur al gesloten. De handdoeken waren al uit de kamer gehaald voordat we hadden uit gecheckt.

ontbijt is goed en het personeel is bijzonder vriendelijk

Zeer schoon hotel en vriendelijk personeel

Jammer dat het restaurant om 6 uur sluit en je dus niet s'avonds nog even een afzakkertje kan nemen op het terras. Er was wel een gemeenschappelijk terras bij onze hotelkamer , maar dat is toch minder gezellig.

Ontbijt was voldoende . Verschillende soorten vleeswaren en zoetigheden . Yoghurt met fruit , eieren en zelfgemaakte salade voor op brood . Kamers en badkamer waren superschoon.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Mooie fiets mogelijkheden langs de Moesel met prachtige fietswegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Moezel

Wij zijn niet veeleisend maar het moet schoon zijn, de bedden goed en de mensen vriendelijk met een goede service en dat was zo dus wat dat betreft een aanrader. Bij het ontbijt een prachtig uitzicht over de Moesel wat wil je nog meer.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op de Moezel

Mooie kamer met terras dat uitkeek op de moezel fantastisch . Zeer goede matrassen en alles was heel proper . Vriendelijke bediening en lekker ontbijt .

Fijne en goedgelegen locatie voor een kortverblijf in Cochem.
    • Appartement met Terras

Wij hadden het gelijkvloersappartement gereserveerd met groot terras (die we met 2 stoelen afsloten om onze hond niet te laten weglopen). De accommodatie is proper, ruim en biedt uitzicht op de mooiste kant van Cochem aan de Moezel. Het terras geeft ook uit op een tuintje. Zowel voor ons als voor de hond was dit alleszins een ideale locatie. Om het centrum te bereiken moet je enkel nog de brug over (kleine 5 min wandele). Boottochtjes en winkels binnen handbereik, langs beide kanten van de Moezel een mooi pad om te wandelen of te lopen en dat alles vlakbij het appartement. Een mooie uitvalsbasis dus voor een toffe kortvakantie. Het hotel zelf biedt voor 10 euro een mooi ontbijtje aan en je kan er ook eten (zoals op zovele plaatsjes natuurlijk), maar er is tevens een keuken in het appartement waar je zelf kan koken. Wij hebben er alleszins van genoten!

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Bar en restaurant sloot om 18:00 uur. Locatie was perfect; aan het water en savonds in de zon, maar helaas dus maar kort gebruik van het terras kunnen maken. De gastvrouw was wel zo vriendelijk om het te rekken tot 18:30 uur zodat we nog even langer van de zon en een biertje konden genieten!

Vriendelijk personeel Top locatie Nette en schone kamers Ruimte om onze motoren te stallen (in de afgesloten achtertuin)

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

erg genoten van een paar dagen Cochem aan de Moezel, 95 euro per nacht is echt teveel betaald

ontbijt, alleen kaiserbroodjes, weinig keuze vleeswaren, gebakken eitje was niet gebakken, half rauw, koffie stond al in thermoskan op tafel en was bijna koud. De kamer had geen uitzicht op de moezel maar op een muur. Er werd aan de voorkant van het hotel aan de weg gewerkt waardoor er geen doorgang aan de voorkant was dat vond de eigenaresse heel vervelend. Daardoor was er weinig te doen, zat er niemand op het terras om koffie of een drankje te drinken kortom saai. Op de kamer geen waterkoker met de mogelijkheid zelf een kopje koffie of thee te drinken.

de bedden waren goed dus lekker geslapen, maar waren twee eenpersoonsbedden tegen elkaar aan terwijl er een groot tweepersoonsbed op de site stond, de maat van de kamer was aan de kleine kant en had niets bijzonders, heel sober ingericht, wel schoon beddengoed en elke dag schone handdoeken, badkamer heel gedateerd. er was een balkon waar je kon zitten met een beetje uiticht op de moezel

Vriendelijk ontvangst, goede lokatie, netjes gerenoveerde...

Badkamer wat verouderd en slecht te regelen douchewater temperatuur.. Wifi ontvangst in deze kamer (7) was matig. S 'avonds was bar/restaurant niet geopend. Ik weet niet of dat altijd zo is maar in de omgeving genoeg andere Restaurants/bar.

Vriendelijk ontvangst, goede lokatie, netjes gerenoveerde kamer (nr7) en goed ontbijt!

We verbleven in het bovenste appartement in een huis met...
    • Appartement

We verbleven in het bovenste appartement in een huis met meerdere appartementen. Woonkamer, twee slaapkamers, ruime eetkeuken met voldoende spullen om zelf te koken en een badkamer/toilet. Fraai uitzicht op de andere zijde van de Moezel, geen geluidshinder van andere appartementen en beschikbaarheid van WiFi. Een prima verblijf.

S avonds moest je naar t centrum om iets te eten of nog te drinken. Restaurant kan ik aannemen maar een koffie- en drankautomaten was wel een dikke plus

Rustige en toch centrale ligging. Vriendelijke ontvangst en bediening. Heel proper ondanks wat verouderd. Heel lekker ontbijt,alles was er.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Kamer was simpel, wel een prima bed

Als gezin, de twee kamers op verschillende verdieping Accomodatie gesloten om 18u, gezellig iets drinken met gezin uitgesloten, telkens iets zoeken, ook geen mogelijkheid om zelf iets drinken te nemen of automaat. Ontbijt gewoon standaard. Ondanks hotel rechtstreeks aan de Moezel, niet er van kunnen genieten, wat zeer spijtig was

Kamer was simpel, wel een prima bed

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Het weer 🙄

Onze kamer nr 1 was gewoon prima. Grote doucheruimte met toilet,kamer met goed bed en voldoende ruimte. Ruim balkon met zitje en prima uitzicht op de moezel en Cochem.uitermate vriendelijk personeel. Goed ontbijt ondanks dat wij de laatste gasten waren van het seizoen.Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Rustig gelegen zonnig hotel restaurant met vriendelijk personeel, maar met ouderwets sanitair.

Sanitair is oud, echt aan vervanging toe. Je kunt niet lekker warm/lauw douchen ivm ouderwetse douche-mengkraan.

Ligging ad andere (rustige) kant vd Mosel en zonnige terras met mooi uitzicht op de Mosel, bergen en kasteel. Korte (loop)afstand naar centrum.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Super relaxed en voor herhaling vatbaar

Het was geweldig om op het terras met uitzicht op de Moezel een drankje te drinken. Ook als het donker wordt en je ziet de verlichte overkant met de burcht is het daar prima vertoeven. En het ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Het uitzicht over de Mosel was prachtig.

Het douchehokje: je kwam er amper in en uit, de douchebak was heel glad. Het warme water viel steeds uit. De kussens waren niks. Ontbijt kon beter: alleen witte harde broodjes. Geen lift in de het trappenhuis; koffers drie trappen omhoog; Voor mindervalide niet geschikt.

Het uitzicht over de Mosel was prachtig. In de ontbijtruimte was genoeg privacy en het was gezellig ingericht.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

6,0
    Hotel verouderd!!!

Kamer is te klein voor 2 oudere personen, er is maar ruimte voor 1 stoel. Er is geen lift aanwezig, dit is voor bejaarde mensen die slecht ter been zijn bijna niet te doen om op de tweede etage te komen..

.De omgeving.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Een prima verblijf voor een weekend of korte vakantie.

De slaapkamer was schoon maar sober. Het zeiltje in het bed was niet prettig slapen (erg warm). Helaas was er geen haarföhn. Op het buitenterras werd veel gerookt. Niet prettig als je daar eet. Naar het dorpje lopen was niet ver, je moest via een brug over het water lopen, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen.

Ontbijt was goed en voldoende keuze. We hadden alleen LO geboekt, maar toen we daar ook hadden gedineerd, zijn we niet bij een andere locatie gaan eten. De keuze was ruim en het was erg lekker. Vanuit het terras een prachtig uitzicht op het dorpje en de Moezel. Het personeel was behulpzaam en erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Goede locatie, basic ouderwets hotel!

Erg ouderwets, badkamer/wc ontzettend klein en absoluut niet van deze tijd! Allemaal erg basic, totaal geen luxe! Ontbijt eenvoudig, slecht bijgevuld, op=op

Locatie is super!

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Goed naar onze zin gehad.

alles was wel goed eigenlijk.

Er was bij de kamer geen balkon,maar wel een super terras aan de zijkant met uitzicht op de moezel ontbijt was goed en een ventilator op de kamer was heerlijk bij de 38 graden die we hadden. Wat ook fijn was dat we de motoren in de tuin mochten parkeren.

geen 2e keer

parkeergelegenheid, onpersoonlijk personeel, kamer

de ligging

Uitstekend ontbijt en zeer goede ligging.

Restaurant te vroeg gesloten.

Uitstekend ontbijt en zeer goede ligging.

Alles dik voor elkaar

Verlichting in het zitgedeelte

Goed ontbijt en voor mijn vrouw met een glutenvrij dieet was alles goed verzorgd

De omgeving was goed en mooi

'dat men s'avonds maar tot 18 uur konden eten

het ontbijt was goed De kamer was ook goedDat men s

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Goed en schoon hotel, vriendelijk personeel, goede bedden en...

Goed en schoon hotel, vriendelijk personeel, goede bedden en uitstekende locatie. In één woord geweldig.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Hygiëne goed

Om 18.00 uur restaurant dicht

Hygiëne goed

SUPER SERVICE , PRACHTIGE OMGEVING , PERFECT HOTEL MET...

SUPER SERVICE , PRACHTIGE OMGEVING , PERFECT HOTEL MET ROYALE KAMER .

Vlak bij centrum
    • Budget Tweepersoonskamer

Kleine kamer. Voor de prijs redelijk oke.

Op loopafstand van het centrum.

Verblijf was leuk en goed.

Donkere kamers,kamer in het algemeen, lagen uit elkaar via trap.

Het ontbijt was perfect, locatie was perfect, zeer vriendelijk.

Zeer goed

De ruimte van het appartement en de ligging

Vertrouwelijk

Deze kamer had geen balkon, maar stond ook niet erbij

Uitgebreid ontbijt / schone kamer / goed bed

Dat er geen parking is voorzien en TV die niet speelde was nog altijd kapot..

het was goed voor de prijs

het was veel te warm op de kamer en het was spijtig dat het om 18 uur dicht was en de tv deed het niet altijd

het ontbijt was perfeckt

Alles was super netjes .

Slechte WiFi bij ons op de kamer

Alles was super netjes . een zeer goed ontbijt en vriendelijk

de kamers het uitzicht

hotel was om 6 uur dicht en was er niets meer te drinken of eten

de kamers het uitzicht

De ruimte van de badkamer was veel te klein.

De ruimte van de badkamer was veel te klein. Ontbijt dag 1 niet goed, en dag 2 wel goed (?)

Goede ligging v.

De badkamer mocht wat groter zijn.

Goede ligging v.h. hotel. Naast het water. Vriendelijke eigenaars Kamer mooi proper. Bedden goed