Beoordelingen over Hotel Pension Kima

Wielandstraße 27, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10707 Berlijn, Duitsland

#435 van de 579 hotels in Berlijn

Zeer positief was wel het bijzonder vriendelijke personeel.

Wat pover hotel. Kamers nauwelijks ingericht, slechte ontbijtzaal, te klein voor het aantal gasten, matig ontbijtbuffet. Lift die zeer slecht werkte (2x vastgezeten)

Zeer positief was wel het bijzonder vriendelijke personeel. We kregen een zeer goede uitleg over hoe we het beste Berlijn konden bekijken.

aanrader voor wie van city trips houdt en graag logeert in een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

klein detail, omelet of licht gekookt eitje was welkom, alsook een lapje spek bij ontbijt. We zijn tenslotte in duitsland

prachtig ontbijt, veel keuze uit diverse vleeswaren, lekkere eitjes, cornflakes, fruit vruchtensap koffie, diverse soorten thee;;;;

zeer ruime kamer voor 5 personen.
    • Vijfpersoonskamer

wordt aangegeven gratis parkeren, maar mooi niet. Voor parkeervergunning €20 ,- neergeteld. Bedden geen 1 keer opgemaakt! Niet schoon! Groot stofnest onder de bedden

zeer ruime kamer voor 5 personen. Prima ontbijt. Dichtbij de U-bahn, binnen kwartier midden in centrum Berlijn.

Berlijn is ok, maar dan wel in een ander verblijf.

Na een verblijf van vijf nachten... Bedden werden. Niet opgemaakt, geen propere handdoeken Parkeren is gratis( zogezecht) want ik moest 25€ Extra betalen voor een parkeerkaart !! Hygiëne op de kamer liet te wensen over, Kortom een afstands hotel waar ze hier Zelfs geen asielzoekers zouden in huisvesten . niet voor herhaling vatbaar!!!

De locatie is perfect, en gratis parkeren.

Het ontbijt was wel voldoende maar het gehalveerde broodbeleg doet nogal karig aan. Bovendien was de ontbijtruimte nogal smoezelig. Heb maar 2x ontbeten ter plaatse en heb de volgende dagen buiten op de Ku’dam ontbeten.

De locatie is perfect, en gratis parkeren. Verder was de kamer schoon en voor mij was het gebruik van de een-persoonskamer prima.

Lage prijs, lage verwachtingen, goede keuze.

Er wordt aangegeven dat je een parkeerkaart krijgt, maar daar moet je dan toch voor betalen (niet veel, maar toch). De receptionist was chagrijnig.

Goede locatie, goedkoop en lekker ontbijt.

Redelijke accommodatie met praktische ligging

Vroeg wakker door veel daglicht vanwege niet-verduisterende gordijnen en enorm raamoppervlak van 2x3 meter Krappe afmetingen van kamer, geen plek voor twee koffers Krakende houten vloeren : Geluidsoverlast voor en door andere gasten Door defecte lift vier trappen omhoog naar hotel, en nog eens vier naar ontbijtruimte

Zeer gunstige uitvalsbasis voor het verkennen van Charlottenburg en westelijk Berlijn, op slechts 10 min lopen van S-Bahn station Savignyplatz Oud stadspand met karakter Rustige ligging in zijstraat van Ku'damm Parkeervignet voor helft van normale kosten Uitgebreid, smakelijk ontbijtbuffet in sfeervolle ruimte, vlot aangevuld door vriendelijk personeel

Goedkoop hotel met een goede ligging.

De ontvangst door de receptioniste was zeer matig. Er was geen parkeervergunning meer beschikbaar. Op mijn vraag waar ik het beste kon parkeren kreeg ik als antwoord: Daar waar het toegestaan is. Voor mindervaliden is het hotel ongeschikt. De receptie is op de tweede verdieping, de (ongezellige) ontbijtruimte is op de vierde verdieping. De lift werkte niet en dat was zo te zien al langere tijd het geval.

De ligging is uitstekend. Zeer dicht bij de Kurfurstendam. Bus en metro zijn dichtbij en er zijn meerdere restaurants in de directe omgeving.

Mooi oud pension in sjieke wijk van Berlijn.

De kussens, de lichtdoorlatendheid van de gordijnen en het feit dat de lift niet werkte (8 trappen is dan wel erg hoog). Koffie of thee op de kamer zou fijn zijn geweest (er stond alleen een waterkoker).

De ruimte van de kamer (4 hoog) en de stilte (heerlijk om te slapen). De ligging (om de hoek bij Kurfürstendamm).

Erg rustig, aangenaam pension/hotel dat iets meer beloofd dan ze waarmaken

We hadden geboekt omdat het hotel voorzag in gratis parkeergelegenheid in een nabij gelegen parkeergarage. Echter bij inchecken wist de balie van niks.. bij steviger doorvragen bleek dat er één pas was en die was vergeven...

Sfeervol Pension/hotel, mooi en ruim trappenhuis ( lift kapot).. mooi gipsen stucwerk op de hoge plafonds. Erg comfortabel bed. Een hele mooie plek vlakbij het mooiste ( en duurste) deel van de Kurfürstendam!! Badkamer had groter gemogen en personeel vriendelijker.

Prima lokatie met goede bedden en ontbijt.

Het sanitair was niet schoon toen wij aankwamen. Wij hebben, dat toen zelf gedaan en er melding van gemaakt. Daarna was het OK.

Kamers waren ruim, maar behoeven wel wat achterstallig onderhoud. De bedden waren ok. 1 stoel voor 4 personen was weinig. Een koelkastje op de kamer zou erg handig zijn geweest. Het ontbijt was sober maar prima. De lift was stuk en wij moesten naar de 4e verdieping. Dus wel veel traplopen.

Mooie locatie.

Te veel herrie vanaf de gang en andere kamers. Ontbijt goed maar eenvoudig. Lift deed het niet, bordje erop veranderde steeds met wanneer hij het wel weer zou doen.

Mooie locatie. Fijn dat je je bagage kan stallen terwijl je de stad in ging.

Het hotel is zeer mooi.

Helaas was de lift tijdens ons verblijf kapot, waardoor wij alle trappen op moesten lopen!

Het hotel is zeer mooi. Betreft een heel oud herenhuis in mooie stijl! Mooie trappen en grote hoge kamers. Prima kamer voor een stedentrip. Ligging/locatie van het hotel is uitstekend! Ontbijt is prima! Echter laatste dag (zondag) was alles ver op! Tip! Neem de S-Bahn naar hotel i.p.v. bus en U-Bahn. Dan hoef je niet over te stappen en bent veel sneller op bestemming!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Voor mijn doel voldoende
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Verwacht niets extra's van de receptie. Parkeerkaart was op, maar gelukkig geen probleem omdat je vanaf 's avonds tot 's morgen 8.00 gewoon mag parkeren. De mooie, antieke lift bleef hangen tussen verdieping 3 en 4. Heb maar even gewacht en uiteindelijk ging het toch verder en kwam het goed.

Locatie is prima als je in en rond de Kurfürstendamm, Zoo, Gedächtniskirche moet zijn. Ben hier in januari ook geweest. Had nu een 1-p kamer, nummer 7, op de 4de verdieping, met een gedeelde douche/wc. Dat is verder prima, basic, en klopt met wat je kan verwachten voor de kamerprijs in hartje Berlijn.

Karig, schoon & vergane glorie in mooi pand met onvriendelijke eigenaren die er weinig in steken.
    • Vijfpersoonskamer

Ik was 5 jaar geleden in ditzelfde hotel geweest, maar dit was de laatste keer. Echt intussen vergane glorie, te weinig hotel voor de prijs. Zeer onvriendelijke mevrouw bij de ontvangst die wel van alles van ons als gast verwacht (teken even dit, teken even dat) maar als je vraagt of je de kamer eerst mag zien zeer argwanend en onvriendelijk reageert. Niet ok.

Het ontbijt was matig tot redelijk hoewel op een van de dagen de broodjes op waren en er simpele boterhammen werden geserveerd. De mevrouw van het ontbijt was de enige die een vriendelijke uitstraling had.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

De locatie is prima.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gezien de prijs was alles uitstekend. Voor 2 nachten Euro 55.- betaald inclusief ontbijt, dus dan mag je ook niet meer verwachten. Ontbijt is basic, maar prima. Dus koffie, thee, jus, broodjes, beleg e.d. Ik had kamer 11 op de 4de verdieping van een kolossaal gebouw. De receptie zit op de 2de verdieping. Het zijn behoorlijke trappen, dus de antieke lift is fijn, maar wees geduldig. Kamer 11 is richting het eind van de gang en dus geen last van andere gasten gehad. Ik had een gedeelde douche/wc en deze zitten op de gang (dus geen tussendeur oid met anderen). Dit werkte voor mij prima en de wc was voldoende voorzien van toiletpapier, iets wat er bij dit soort gedeelde zaken wel eens bij inschiet. Verwacht van de receptie geen lach of aandacht. Zeer zakelijk. Parkeren krijg je een kaart voor. Je kan dan in zone 6 de auto parkere. Dit is in elke straat aangegeven met bordjes in welke zone je zit, maar let goed op. Er zijn ook vele stroken met parkeerverbod. Ik had geluk en heb telkens de auto in de straat van het hotel kunnen parkeren. Je moet een onderpand geven voor de parkeerkaart, dus neem meteen je rijbewijs of paspoort mee naar boven bij het inchecken, scheelt een keer heen en weer lopen. Hotel zit dus op de K'damm. Ik zou deze buurt zelf niet aanraden voor citytrips. Kies dan liever de meer gezellige , urban, buurten zoals je voor Berlijn kan vinden. Dit is echter persoonlijk. De 1-p kamer is ruim genoeg en heeft ook nog een wastafel (Kamer 11). Kussen was slecht, maar verder allemaal prima.

De locatie is prima. Je zit naast de Kurfürstendamm. Het is circa 1,5km naar de Gedächtniskirche en Bikini-mall. Daarachter zit weer de Zoo. Genoeg te zien en genoeg restaurants in de directe omgeving.

Drama! Al kreeg ik geld toe, kom er nooit weer!

Stijl van kamers was mooi, maar kamer absoluut niet schoon, wij troffen onvriendelijk vreemd personeel die tegen elkaar veel praten in vreemde taal, waarschijnlijk Russisch (waar je bij staat) koffie en broodjes bij ontbijt werden niet aangevuld, eieren en broodjes niet vers, slecht sanitair. Deze slechte recensie is niet om af te kraken, maar dit hotel, pension Kima is serieus nooit aan te raden!!! Dat ze wel op bekende boekingsites te boeken zijn biedt dus absoluut geen garantie...

Alleen de ligging was goed en het mooie oude gebouw, als het er niet vies was geweest.

Hotel ligt in het centrum aan Kurfürstendamm.
    • Vijfpersoonskamer

Niet heel veel. Voor deze prijs, op deze locatie en met ontbijt is het allemaal echt prima. Wij sliepen met onze kinderen in het appartement van het hotel, totaal 4 nachten. Wel hadden we een overstroming in de badkamer door een verstopping en werd snel opgelost.

Hotel ligt in het centrum aan Kurfürstendamm. Top locatie met veel leuke/lekkere restaurants in de buurt. Parkeren kan bij het hotel, het hotel geeft een parkeerkaart af, top! Ontbijt is prima, niet bijzonder maar gewoon goed. Met de lift (van BG naar de ontbijtzaal) is een bijzonderheid ;-). Met dit hotel ga je terug in de tijd maar is wel erg leuk vonden wij.

Verouderde kamer met een beschimmelde badkamer op een prima locatie!
    • Vijfpersoonskamer

Onderhoud van de kamer, hygiëne badkamer, Televisie zonderbeeld, Tweede bed is een slaapbank; géén bed!

De locatie, zijstraat van de Kurfürstendam nabij metrostation. Gratis gebruik parkeerkaart

prima hotel op een mooie locatie voor een goede prijs.

alleen op 1 ochtend waren de broodjes en jus-d'orange al op om 09:15uur terwijl het ontbijt tot 10.30uur duurde. geen croissants bij ontbijt. voor de rest standard.

De locatie en vrij parkeren in de straat van het hotel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prima locatie. Degelijk ontbijt. Super prijs kwaliteit verhouding

Kamer hygiëne laat nogal te wensen over. Als je alleen gaat om te slapen is het op zich prima.

Kamers prima grootte. Goeie locatie in mooie wijk en vlak bij centrum en metro.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

ondanks het een oud gebouw betreft was daar binnenin in de...
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

sloten van hotelkamer(s) zouden wel eens vernieuwd mogen worden (een paar keer problemen gehad bij het openen van de hotelkamer)

ondanks het een oud gebouw betreft was daar binnenin in de kamers weinig van te merken, de kamers hebben duidelijk een moderne look meegekregen.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Vies hotel , meer voor jongeren !!

Bedden kei hard, kopschot van een eenpersoonsbed vol met vieze plekken, douche steun afgebroken, veel lawaai bij doortrekken toilet, ontbijt karig , lauwe melk, jus orange met beestjes, etc etc

Voor de prijs betaald is het een prima verblijf geweest en beoordeel ik het met een ruime 8

Erg laag bed voor 50+ Geen horren/geen airco

Ontbijt goed en zoveel je maar wilt. Service bij ontbijt top. Kamer simpel maar schoon. Lekker bed alleen wat laag voor 50+ (als je met raam open wil slapen zorg voor muggenspul) geen horren en geen airco aanwezig. Parkeren was perfect met parkeerkaart van het hotel. Openbaar vervoer op loopafstand zowel bus tram als trein, voor €7,80 kun je de hele dag onbeperkt reizen met alle 3 de doensten(tageskarte ABC)wel even stempelen in machine (activeren dus).

Prima uitvalsbasis voor een Berlijn trip

Eigenlijk geen minpunten. Was even zoeken naar de receptie die zich op de tweede etage bevindt.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke medewerkers en behulpzaam. Schone kamers in oud gebouw. Kleine lift aanwezig. Prima locatie midden in Berlijn. Parkeren op straat in de buurt, hiervoor ontvang je een parkeerkaart van het hotel.

Prima hotel voor een goede prijs.

Hotel ligging rustig en toch alle belangrijke dingen zoals openbaar vervoer, winkels, restaurants en enkele beziienswaardigheden op loopafstand. Het hotel is iets wat gedateerd maar de bedden en ontbijt waren prima er werd dagelijks schoongemaakt en het personeel was erg behulpzaam. TIP: neem de Berlincard daarmee kun je in Berlijn reizen met al het openbaar vervoer en zo kun je snel naar alle bezienswaardigheden komen voor een goede prijs en zelfs verkrijgbaar bij de receptie van het hotel inclusief uitleg over werking en andere kortingen die je hiermee krijgt.

Eenvoudig hotel in een mooi oud pand met een fantastische...

Eenvoudig hotel in een mooi oud pand met een fantastische vooroorlogse lift, die niet altijd functioneert. De locatie is daarom niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De ligging is prima, centraal en toch rustig.

Leuk verblijf in Berlijn maar een teleurstellend hotel

Het hotel is een ratjetoe aan verdiepingen. Receptie bevindt zich op de tweede verdieping. Eerste en derde verdieping zijn niet van hotel Kima. Daarnaast hebben ze ook nog water kamers op de eerste verdieping die alleen via de tweede verdieping te benaderen zijn. Het ontbijt was op de vierde verdieping wat inhield dat we vaak van verdiepingen moesten wisselen. Je krijgt zo wel veel beweging. Daarnaast waren de kamers erg gedateerd en heb ik niet de geboekte kamers gekregen. Mijn tweepersoonskamer was een superkleine kamer zonder luxe. De geboekte driepersoonskamer heb ik niet gekregen omdat er maar twee mensen in sliepen. Daarnaast kreeg ik 1 kamer op de eerste en 1 kamer op de vierde. Erg handig.

De ligging van het hotel is perfect en het gratis parkeren was top

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goeie citytrip gehad.

Mijn kamer was na twee hele warme dagen erg warm. Misschien is en airco een goed Idee?

Het hotel was heeerlijk rustig. En vanuit het hotel sta je met een paar stappen op de Kurfurstendam. Geweldige locatie dus. Voor backpackers lijkt het me ook geschikt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima hotel om te slapen en ontbijten voor een relatief goede prijs.

Eerste kamer had beroerde bedden. Na aangeven een andere kamer met betere bedden gekregen. Geen balkon.

Goed ontbijt. Parkeren recht voor de deur met vergunning van hotel. Metro op vijf minuten lopen. Sfeervol pand. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

De kamer was klein, maar erg netjes.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was klein, maar erg netjes. De ligging was eigenlijk ideaal, vlak bij S- en U-Bahn en de Gedächtniskirche. Bij het ontbijt was het aanbod niet extreem groot, maar je had er wel goed en lekker mee gegeten.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Locatie, prijs/kwaliteit verhouding, charmant gebouw,...

Het is allemaal echt heel oud en "scruffy". Daardoor niet goed meer schoon te krijgen, alles ziet er smoezelig uit. Bedden voor de kids (uitgeklapte stoelen) waren niet goed.

Locatie, prijs/kwaliteit verhouding, charmant gebouw, goed dubbel bed

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

zeer centrale ligging, lekker makkelijk om vanuit 't hotel Berlijn te ontdekken!

niks, voor een paar nachten is de accommodatie prima evenals het ontbijt; niet heel bijzonder maar wel voldoende voor 'n paar dagen.

zeer centrale ligging, midden in het centrum maar wel in 'n rustig zij-straatje. goede service bij ontvangst, mogelijkheid om koffers e.d. achter te laten, ook na 't uitchecken, ideaal. vriendelijke ontvangst, zeer behulpzaam!

Top locatie en goed ontbijt.
    • Vijfpersoonskamer

Bed was erg hard. Badkamer is verouderd.

Ontbijt was prima, uitgebreid en niet gelimiteerd. De plek is uitermate gunstig tov rest van Berlijn, goed bereikbaar met auto en OV. De kamers zijn ruim, maar eenvoudig.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Prima lokatie, pal naast de Kurfürstendamm, auto kan in de...
    • Vijfpersoonskamer

Wc / badkamer is erg klein. We waren met 5 personen in een appartement op de begane grond, daarmee ging het nog maar net,

Prima lokatie, pal naast de Kurfürstendamm, auto kan in de straat direkt voor het hotel, prima prijs kwaliteits verhouding.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Trappen Slaapbank ipv bed 1 lamp - geen nachtlampje Keuken personeel zeer onbeleefd, na half 10 is t deels op. De tafels zijn veel te groot in de eetzaal waardoor er weinig bewegingsruimte is en mensen geïrriteerd zijn

Lichte kamer. Receptie : vriendelijk personeel Ontbijt was prima

Er was geen douchegel en shampoo aanwezig.

Er was geen douchegel en shampoo aanwezig. Wat in een hotel normaal aanwezig moet zijn. Het ontbijt was heel basic. Een wc vergruizer was ook niet zo tof. En er was geurhinder hierdoor.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

matig

kamers waren oud en oogde niet fris. slechte matrassen op de bedden badkamer: in douche was schimmel, wc trok niet goed door. geen ruimte om te zitten in hotel, je niets drinken ( misschien een drankautomaat voorzien) !

ontbijt was oké, alles was aanwezig. ontbijtruimte was ongezellig.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Top locatie en goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Vijfpersoonskamer

De dames bij het ontbijt waren niet erg vriendelijk. De kamers waren op zich wel schoon, maar erg stoffig. Komt ook door de 'leeftijd' van het (statige) gebouw. Wifi (en zelfs 4G) deed het niet.

De locatie was goed en het parkeren met vergunning bijzonder prettig. Receptionist was vriendelijk en de kamers waren mooi hoog en lekker ruim.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

goed budgethotel
    • Vijfpersoonskamer

véél trappen (hotel is in verschillende blokken ingedeeld) personeel heeft beperkte kennis van Engels

ruime, lichte kamer prijs/kwaliteit ruim ontbijt (maar zonder variatie)

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

goede prijs kwaliteitsverhouding

In de badkamer misten een paar tegels, deze waren vervangen door een stukjes karton welke waren vastgeplakt met tape... hopelijk is dit een tijdelijke oplossing!

Prima maar eenvoudig ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Eerder een jeugdherberg dan een hotel

We kregen eerst een oude vieze kamer toegewezen met vies tapijt op een gehorige plaats. De rest van het hotel is ook echt niet op orde. Tip: vraag altijd om een betere kamer op het vierde verdiep!

Het hotel is makkelijk bereikbaar en we kregen uiteindelijk een goede kamer. Het ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Voor een paar nachten is het wel geschikt. Niet langer. Er is bijv ook geen restaurant of een bar.

Hygiene kan veel beter. Bijvoorbeeld : veel schimmel in de badkamer. Bij aankomst stonden we voor een gesloten deur. Na een aantal keer op deurbel gedrukt te hebben werd er niet opengedaan.zelfs de telefoon werd niet opgenomen terwijl de receptioniste wel aanwezig was. Toevallig dat er iemand het pand kwam uitgelopen zodat we naar binnen konden gaan. Ontbijt kan ook wat beter en wellicht qat uitgebreider

Lokatie is heel goed

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Locatie vlak bij Kurfurstendam!

Iets meer variatie in het ontbijt.

Locatie vlak bij Kurfurstendam! Aardig personeel. Aardig gebaar van het hotel door een fles ''bubbels'' met Oud & Nieuw te geven. Parkeerkaart zodat je vlak bij het Hotel kunt parkeren.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Was ok voor een nacht die weinig mag kosten

Alles ziet er oud en afgeleefd uit. Verder leek het ook zeer inbraakgevoelig. De kamer was smal en heel hoog, niet zo gezellig dus.

Goeie locatie en voor een nachtje wel prima

Twee nachten in één kamer met gezin (kinderen 11 en 14 jaar).

Twee nachten in één kamer met gezin (kinderen 11 en 14 jaar). Eerste indruk was matig. Het interieur kwam gedateerd over. De lift is een ervaring op zich. Je waant je echt jaren terug in de tijd (alleen de piccolo ontbrak). Zelfde indruk bij de kamer. Later kwam de waardering: de kamer was schoon, de matrassen goed en de kamer was zeer ruim. Als je geen luxe verwacht, maar gewoon een goede accommodatie is dit een prima hotel.

Hotel valt behoorlijk tegen

Onaardig personeel

Gratis parkeren was niet mogelijk

Niks om aan te merken.

De WIFI werkt niet zo best. De lift is beetje antiek en krap.

Het onbijt en locatie.

Rest goed
    • Vijfpersoonskamer

Toiletten en douchebak zijn niet schoon. Te weinig wandcontactdozen.

Prijs kwaliteit

Geen enthousiast of vriendelijk personeel. Bedden te zacht. Vanille geur.

Prijs kwaliteit

Andere eigenaren hotel was kleiner geen ontbijtzaal meer op bgg dit is niet gemeld

kamer voldeed niet aan de verwachtingen voor 5 personen
    • Vijfpersoonskamer

Geen schone kamer en badkamer, douchekop kapot, 2 slaapbanken waren erg hard, we hadden bedden geboekt

ontbijt was goed

Voldoed aan verwachting

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Toppie

Er hing een vreemde geur in de kamer en badkamer.

Prima eenvoudig ontbijt. Leuke plek, prettige, grote kamer. Aardige mensen.

Leuk hotel, maar houd je spullen in de gaten en de kamer op slot.

Personeel reageerde bijna tegenwerkend te noemen op het nieuws dat er uit onze kamer werd gestolen.

Grote kamers

Het ontbijt en de ligging t.

Redelijk wat achterstallig onderhoud.

Het ontbijt en de ligging t.o.v het ov.

Goede plek en prima hotel

De badkamers heel klein voor 5 personen

Plek van het hotel is prima! Ontbijt eenvoudig maar goed

Prima locatie voor een paar dagen Berlijn!

Veel achterstallig onderhoud

Prima ontbijt, fles champagne met nieuwjaar, erg attent! Karakteristiek pand, mooie locatie!

Goede prijs in deze periode!

Goede prijs in deze periode! Schone kamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima hotel in Berlijn voor een korte stadsvakantie.

Wat kleine badkamer.

Prima ligging en accomodatie inclusief ontbijt.

Perfecte locatie om Berlijn te bezoeken, 25 meter van de...

Perfecte locatie om Berlijn te bezoeken, 25 meter van de Kurfustendam. Openbaar vervoer met dagkaart prima.

Ligging, prijs en kwaliteitsverhouding.

Geslaagd.

Mijn matras was niet zo goed meer. Ik voelde de springveren wel erg duidelijk.

Prima ontbijten nette, schone kamers.

Ondanks iets te hoge prijs/prestatie verhouding tijdens IFA messe zou ik volgend jaar zo weer terug

Top locatie 25 m van kurfusterdamm Met gratis parkeerkaart Keurige kamer met schone laminaatvloeren Geweldige authentieke lift Eenvoudig ontbijt

Centrale ligging, prima ontbijt.
    • Vijfpersoonskamer

Oud, gedateerd hotel. Slecht onderhouden sanitair, badkamer erg klein en ruikt onfris.

Centrale ligging, prima ontbijt.

Prima hotel op een perfecte locatie.

De locatie was perfect. Kamer was ruim.

Leuk
    • Vijfpersoonskamer

Gezinskamer Gedateerd., kan beter onderhouden worden

Locatie, bereikbaarheid

Eigen appartement met patio

Eigen appartement met patio

De ligging van het Hotel

Prettig verblijf gehad.

Het matras op het derde bed.

Het ontbijt was compleet. Kamer schoon, het derde bed had een matig matras

Berlijn kima

Koffie was niet goed

De plaats

niet voor herhaling vatbaar

kleine kamer, weinig comfort, gehorig, weinig sfeervol

de locatie, openbaar vervoer was dichtbij

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De Wi-Fi werkte slecht

De locatie. Het is een eenvoudig hotel, maar niet duur en schoon en dat is het belangrijkste.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

De hygiene viel tegen en de vloer kraakte!
    • Vijfpersoonskamer

De hygiene viel tegen en de vloer kraakte!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima hotel voor een stedentrip.

Beetje gehorig.

Prima locatie, sober maar goed ontbijt. Sfeervol gebouw.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Pension Kima