Beoordelingen over Hotel & Gästehaus Krone Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kirchplatz 2, 96160 Geiselwind, Duitsland

#2 van de 7 hotels in Geiselwind

PRIMA OVERNACHTINGSHOTEL.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

UITZICHT VAN ONZE KAMER WAS NIET ZO MOOI, MAAR VOOR EEN OVERNACHTING NIET ERG. VERDER GEEN KLACHTEN.

BEDDEN WAREN GOED, SANITAIR GOED, ONTBIJT HEEL UITGEBREID-GOED. ETEN IN RESTAURANT WAS LEKKER, GEZELLIGE INGERICHT.

De 2e keer geweest voor een tussenstop richting huis. Puur voor het goede eten. Laatste keer.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

De badkamer had een vieze rooklucht. Het gigantische kabaal in de vroege ochtend van werklui. Tevens de diverse kerkklokken die 's morgens om 6:00 uur beginnen te luiden.

Restaurant is uitstekend. Goed en lekker eten voor een nette prijs. Locatie voor een tussenstop bij doorreizen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goede prijs- kwaliteit
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

Het gastenhuis kan een beetje opgefrist worden.

Het restaurant is is ons heel goed bevallen. We hebben lekker gegeten en gedronken. We verbleven in het gastenhuis, een simpele kamer met een goed bed. Het ontbijt was prima met lekkere koffie.

Matig, net voldoende voor een overnachting op doorreis. Zeker niet geschikt voor een langer verblijf
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Het pand is een doolhof, eerst met lift naar 2e verdieping. Door een ' wintertuin' een gang dus met veel ramen. Dan met de trap weer een verdieping naar beneden. Een keer rechts en links en eindelijk de kamer bereikt.

Badkamer was netjes, blijkbaar niet al te lang geleden gerenoveerd.

Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Gedateerde kamer en gangen, met wat aanpassingen kan er meer sfeer worden gecreëerd en hygiëne kon beter.

Vriendelijk personeel. Goed restaurant, schappelijke prijzen en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima verblijf voor reizigers op doorreis
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

Hoe er gereageerd werd op het uit draaien van een lampje ivm wat extra sfeer te creëren.

Eten in het restaurant was goed en de bedden inde kamer waren super. Dit hotel is een aanrader voor reizigers die op doorreis zijn

Gewoon een HELE goede aanrader.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Kan ik eigenljk niet echt iets voor verzinnen. Het enige (en zeker voor de jeugd) zou de wifi voor in het restaurant /drink gedeelte beter kunnen.

Het hotel /gasthof is gewoon goed. Goede sfeer, goed eten , kamers zijn gewoon goed en netjes en schoon. Het ontbijt is ook zeer goed. Ik ben hier al vaker geweest en blijf ook zeker terug komen.

Sfeervol verblijf tegen goede prijs
    • Eenpersoonskamer - In Hotel of Pension

Super sfeervol eigen restaurant met heerlijk eten, vriendelijke ontvangst, heel goed ontbijt, fijne kamer en goede badkamer! Ook kon ik mijn fiets zo in hun garage zetten.

een prima hotel en vriendelijke bediening.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

de duidelijkheid van de drank bij all inclusive.kregen alleen drank gratis tijdens diner(was een -punt)

het is een toplocatie.all inclusive was fijn.eenvoudige maar prima kamer.

Goed verblijf.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Meer vers fruit bij het ontbijt.

Mooie kamer met heerlijke bedden, fijne douche met hardestraal, balkon bij de kamer met zitje. Eigenaar is een Nederlander, erg vriendelijke man. Parkeren voor het hotel.

Een simpele vraag als hoe was uw reis was wel aardig geweest.
    • Eenpersoonskamer - In Hotel of Pension

Een simpele vraag als hoe was uw reis was wel aardig geweest. Zeer klant onvriendelijk personeel, iedereen werd na de maaltijd gevraagd of ze nog een toetje wilde, mij niet. Overigens ligt de locatie aan een kerk die behoorlijk slaat.. ook niet heel fijn als je heel moe bent. Behalve een medewerkster bij het ontbijt die was zoals het hoorde erg vriendelijk.

Rust in het hotel,prima verblijf op doorreis naar Nederland.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Niets prima hotel voor kort verblijf. Vraagje, heb tijdens verblijf 19 op 20 augustus kamer 18 mijn scheerapparaat vergeten. Misschien heeft u contact met Hotel Krone met de of zij het op kunnen sturen? Natuurlijk betaal ik de gemaakte kosten. J.W.Zwarts Medlerstraat 51 2531 HB Den Haag Tel 0621268055 of 070 3938692

Rust in het hotel,prima verblijf op doorreis naar Nederland.

Fijne overnachtingsplek dichtbij de snelweg.
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

Het hotel ruikt niet fris( vetlucht) Veel lawaai van mensen op het terras. Het hotel is een beetje verouderd. De prijs: heen 68 terug 84( vreemd dat verschil)

Het ontbijt was netjes verzorgd. De kamer was prima met een mooie ruime badkamer. Dicht bij de snelweg. Op een mooie afstand gelegen vanaf DenHaag voor een tussenstop naar Oostenrijk.

Goed voor een korte stop als je op doorreis bent.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

De bedden waren een beetje plasic achtig. Met warm weer zweet je erg snel in de bedden.

Het eten was onwijs lekker. Nog nooit zo goed en lekker gegeten.

Prima hotel voor overnachting op doorreis.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Ruime en schone kamer. Vriendelijk personeel. Gratis de auto in de garage mogen parkeren. Goed ontbijt. Rustige ligging en vlak bij de grote weg. Supermarkt en tankstation om de hoek. Dorp zelf valt niet zo veel te beleven.

Een prima tussenstop op weg naar Oostenrijk!
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

Vroeg in de ochtend veel lawaai van doorgaand verkeer, enorm luide kerkklokken op 50 m afstand.

Gastvrij, schoon, prima gelegen, uitstekend eten tegen aantrekkelijke prijs, uitgebreid ontbijtbuffet.

TOP!
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

Vriendelijk personeel, schone, ruime kamer en badkamer. Gezellige "stube" in het hotel. Prima ontbijt. We komen zeker nog eens terug :-)

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima hotel voor overnachting op doorreis
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

Er was WIFI, maar slecht bereik op onze kamer ((nr.57)

De gastvrijheid, de afstand van de A3, het restaurant en het ontbijt. Prima plek om te logeren op doorreis

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Bij een volgende trip naar Oostenrijk wordt dit ons vast tussenoveranchtingshotel
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

we waren zeer vroeg wakker door het geluid van de kerkklok en na een vermoeiende rit, was dit toch een kleine tegenvaller

Het ontbijt was zeer uitgebreid, en ondanks de grootte van het restaurant kon je toch heel rustig ontbijten. Je kon tot 22 uur 's avonds nog in het restaurant eten, wat aangenaam is als je door drukte op de weg later aankomt. Het hotel ligt op amper 1 km van de autosnelweg, en toch heel rustig , alleen jammer dat de kerkklok 's morgens om 6 uur uitgebreid en lang begon te luiden en vermits je letterlijk onder de kerktoren slaapt, ben je plots heel vroeg wakker. We betaalden voor kamer met ontbijt en avondeten in het restaurant voor 2 personen minder dan 90 euro! Wat dus zeer weinig is, ook bed zeer goed

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Prima hotel voor een overnachting op doorreis.
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

Etenslucht in hal en gangen. Gangen en badkamer toe aan renovatie. Bedden zijn zacht en matras heeft een plastic hoes die kraakt en zeer warm is. Doorgaande straat rumoerig.

Restaurant is sfeervol en serveert lekkere gerechten voor een kleine prijs. Ook ontbijt is goed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Gastvriendelijkheid en aandacht van de eigenaar.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Dit slaat op Booking.com. De Booking.com website gaf namelijk aan dat er geen 1 persoonskamers meer waren, terwijl dat wel het geval was. Hierdoor heb ik onnodig meer betaald.

Gastvriendelijkheid en aandacht van de eigenaar.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Een heel gezellig restaurant met heerlijk eten.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Wifi op de kamer. Kamers beetje toe aan moderniseren, maar ze zijn verder keurig.

Een heel gezellig restaurant met heerlijk eten. Kamers zijn ruim. Vrijwel direct bij snelweg, zonder last van geluid van de snelweg. Echt een hotel waar je gezellig kunt overnachten als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Prima plek voor een overnachting onderweg
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Het ontbijt viel wat tegen. De rauwkost was op toen wij kwamen, werd niet bijgevuld. Kiwi's waren te hard om te eten.

Het diner was heerlijk! De wijn ook!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

deze keer matig,voorgaande keer goed
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

de carnavalvereniging had een feestavond in het hotel.er werd ons verzekerd dat ze aan de andere kant van het hotel sliepen.dit was gelogen.ze sliepen naast ons en op de gang diverse kamers.geen oog dicht gedaan!!zingen ,schreeuwen.praten.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Goed met weinig slaap.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Jammer dat het hotel direkt naast een kerk staat. De klokken luiden elk kwartier met nog een extra voor het hele uur. Het begint om 06:00 uur met het inspelen van de klokken welke zeker 20 maal.geslagen hebben. Daarna elk kwartier en het hele uur tot 22:00 uur. Dit is echt de reden dat wij nooit geen gebruik meer zullen maken vn dit hotel. Jammer want als hotel was.het echt goed.

Restaurant was qua prijs kwaliteit echt goed.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Ontbijt was lekker en heerlijk.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Bij vertrek krijg ik rechnung voor 2x Ubernachtung im Einzelzimmer (fout) i.p.v. 1 zimmer / 1 nacht in tweepersoonskamer.

Ontbijt was lekker en heerlijk.Kamer was goed, schoon, stil en lekker warm. Wij hebben goed geslapen en goed uitgerust.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Het ontbijt, en het diner in het restaurant was uitstekend!
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

De badkamer is aan vernieuwing toe. Wij vonden de eigenaar een vreemde man. Vooral zijn opmerkingen over de huisdieren die de gasten meebrachten. Als je dat liever niet wil, sta het dan ook niet toe!!

Het ontbijt, en het diner in het restaurant was uitstekend!!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Uitstekend ontbijt,spiegeleieren werden op bestelling...
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Uitstekend ontbijt,spiegeleieren werden op bestelling gebakken zonder bijbetaling..goed internet,de welbekende snitzel gegeten,overheerlijk en gelegen 1km van autobaan

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Hotel ligt vlak bij snelweg
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Het hotel (dependance) is gedateerd. Je merkt dat met name aan de vloerbedekking en het meubilair e.d.

We hadden een ruime kamer. Tja, het hotel ligt vlak bij de snelweg. Dan heb je wat last van verkeersgeluiden. Voor één nachtje op doorreis prima. Snel ook weer op de snelweg.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prima hotel voor een goede prijs.
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

Wifi signaal in het bijgebouw had op de kamers beter gekund. Kamers waren erg warm omdat er geen airco was.

Vriendelijk personeel en goedkope eten/drinken kaart. Hotel is op 1 km van de snelweg goed bereikbaar Wij sliepen in het bijgebouw op 300 m en dat was ok. Ontbijt was keurig verzorgd.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima overnachtingsplek op dagreis van Nederland
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

-Beetje last van de snelweg. Neem oordopjes mee.

Goed overnachtingshotel op doorreis naar Oostenrijk of verder. Dagreis van Nederland. Vriendelijk personeel. Goede keuken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

ik kwam voor mijn nachtrust, maar met zulke slechte bedden lukt dat dus niet.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

vreselijke bedden, verouderde kamers en waren niet echt schoon. ontbijt: zet er geen grote potten pindakaas en nutella neer. dit is erg onhygienisch

geweldig diner!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

De prijs-kwaliteitverhouding is super!
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

De prijs-kwaliteitverhouding is super! De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Het ontbijt is uitgebreid en voor ieder wat wils. We hebben in Gasthof Krone geslapen op de terugreis van onze vakantie in Oostenrijk.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima overnachtings hotel
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

De deur naar onze kamer rammelde en maakte steeds een irritant geluid als de toegangsdeur van een andere (aangrenzende??) kamer werd geopend.

Prima ontbijt en goed bed.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

De kamers waren erg netjes en op het bureau lagen tips voor...

De kamers waren erg netjes en op het bureau lagen tips voor activiteiten in de omgeving. De inchecktijd was tot 23:00 uur, dat was erg prettig voor ons, dit i.v.m. file. De late uitchecktijd van 11:00 uur was voor ons erg relaxed.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Aangenaam met een vriendelijke Nederlandse eigenaar.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

We moesten meer dan een uur wachten op het diner omdat er een groep was gearriveerd. Dus maar ergens anders gegeten.

Een ouderwets ogend hotel midden in het dorp.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

de prijs voor een twee persoonskamer is hetzelfde gebleven...
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

de prijs voor een twee persoonskamer is hetzelfde gebleven als de gereserveerde 3 persoons. op hun verzoek in een 2 persoons gegaan maar geen compensatie.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Vriendelijke ontvangst
    • Driepersoonskamer - In Hotel of Pension

We verbleven in het gasthaus. Er was daar enkel een drankautomaat, geen bar. Niet echt aangenaam om nog iets te drinken 's avonds. Het geheel gaf een erg verlaten indruk. De receptie was niet bemand, de gasten kregen zelf een sleutel om de voordeur te sluiten, al weet je natuurlijk niet of de laatste dat gedaan heeft. Het hotel kan een opfrisbeurt gebruiken.

Vriendelijke ontvangst

Alles was in orde

Alles was in orde

Locatie en prijs-kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Gehorige kamers en gehorige omgeving

Locatie en prijs-kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goede locatie voor een doorreis naar italie!
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Goede locatie voor een doorreis naar italie!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

goed overnachtings hotel met ligging vlak bij autobahn.

goed ontbijt , vriendelijke mensen

Klant vriendelijk hotel

Gezellig hotel

• Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Lawaai in de nacht. Schreeuwende mensen. Maar daar kan het hotel uiteraard niets aan doen!

Goed eten!!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

een goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

weet het niet, alles was goed

het ontbijt was goed de kamer ook

Vlak bij de snelweg
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Alles was dik voor elkaar.

Vlak bij de snelweg

• Beoordeeld op: 26 april 2018

De tussenstop van een nacht was prima

Het bed

De prijzen

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima, eenvoudig hotel voor op doorreis naar volgende bestemming tegen een normaal tarief.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Alles onder één dak, slapen en eten voor een keurige prijs.

Goed hotel zeker gezien de prima prijs!

netjes en gezellig

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

alles is voor mij goed

alles is voor mij goed

goed ontbijt

goed ontbijt

Een bezoek aan IWA Nürnberg is Hotel Krone een ideale tussenstop meer dan waard !
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

The Place to be zowel voor een doorreis als voor zaken.

Super verblijf
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Er is maar 1 zin nodig, het is een super locatie met zeer vriendelijk personeel en een zeer uitgebreid ontbijt en gezellig restaurant.

Goed (en goedkoop) overnachtingshotel voor onderweg.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Goed (en goedkoop) overnachtingshotel voor onderweg. Ligt dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Dicht bij de snelweg.

Dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goed voor weinig geld

Kleine doucheruimte

De prijs kwaliteit verhouding klopt prima.

prima verblijf op doorreis naar Oostenrijk en prima ontbijt
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

goed ontbijt en mooie kamer

lekker onderkomen,vlak langs de autobhan

het is zoals het 20 jaar geleden ook was.niks mis mee

is prima overnachtingsadres als tussenstop naar de wintersport vacantie

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Goed geslapen op prima bedden
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Goede ligging en redelijke prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

• Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Wij zouden gratis ontbijt hebben maar moesten dit toch betalen

Helemaal goed
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Dicht bij autobahn, zeer goed en uitgebruikt ontbijt,worden de eieren vers gebakken.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Vriendelijkheid , ontbijt, perfect voor doorreis.

Aan opfrissing toe

Vriendelijkheid , ontbijt, perfect voor doorreis.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Voor 1 nacht is het net te doen! Grote voordeel het ligt dicht aan de snelweg.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

De matrassen lijken wel van beton! En het hotel is erg gehorig!

Het eten en het ontbijt

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Gehorig

Gehorig

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Douchekop kwam bijna geen water uit

Douchekop kwam bijna geen water uit

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

1 km van de snelweg, ideaal voor onderweg.

2 kerken aan de overkant van de straat die hard luiden

1 km van de snelweg, ideaal voor onderweg. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

super goed
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

heerlijk hotel zo aan de snelweg super voor een doorreis en heerlijk eten

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Dicht bj de snelweg

Erg warm binnen

Dicht bj de snelweg

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima prijs-kwaliteit verhouding, voortreffelijke keuken ,...
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Prima prijs-kwaliteit verhouding, voortreffelijke keuken , royale kamer en badkamer, dichtbij de snelweg, prima adres om te overnachten.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Met alles tevreden

Het eten

Redelijke tussenstop

Toch erg veel lawaai van A3

Bediening is aardig en goed

Voor mij was het hotel een tussenstop op weg naar huis. Zeer goed te bereiken (1 km van de autoweg).

geen opmerkingen

Uiterst vriendelijke bediening. Uitgebreid ontbijt.

Heerlijk gegeten toen we aankwamen met en lekker Duits biertje!

Gezellig!! Heerlijk ontbijtje!!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Volgende keer weer!
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Schoon, goede bedden. Perfect diner en uitgebreid ontbijtbuffet. Goede ligging tov snelweg.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Gebruikelijk overnachtingsadres met uitstekende faciliteiten.
    • Tweepersoonskamer - In Hotel of Pension

Goed, uitgebreid ontbijt. We komen hier regelmatig