3. Hotelbeoordelingen: Mecklenburg-Voor-Pommeren
  4. Hotelbeoordelingen Trent
  5. Beoordelingen van Aedenlife Hotel & Resort Rügen

Beoordelingen over Aedenlife Hotel & Resort Rügen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Vaschvitz 17, 18569 Trent, Duitsland

#3 van de 9 hotels in Trent

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Aedenlife
    • Classic Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Avondeten was even duur als de kamer (120 euro voor 2 personen). Prijs kwaliteit klopte totaal niet voor het eten. Voelde niet ok.

Mooie, grote kamer. Heerlijk bed. Goede douche. Super uitgebreid ontbijt. Goede prijs.

• Beoordeeld op: 4 januari 2024

Rustig genieten van het hotel en de omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

De sauna was erg klein zonder rustruimte (maar voor 2 p) er was nergens aangegeven dat het buitendeel van het zwembad was gesloten waardoor het zwemmen niet interessant bleek. Erg vervelend. Diner duurde erg lang en was niet heel bijzonder voor de prijs. Personeel was aardig maar sprak geen Engels.

Het uitzicht, de ligging. Heerlijk rustig. Fijne bedden, ruime keuze in kamers, hele mooie lobby, geweldig ontbijt!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

Het weer af en toe

Mooie kamer, goed eten, prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 5 september 2023

Je komt er tot rust

Nihil

Hotel is zeer rustig gelegen in een natuurgebied. Ideale uitvalsbasis om de eilanden per fiets te ontdekken. De keuken is voortreffelijk. Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

• Superior Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Mooi hotel rustig gelegen met fantastisch zicht met uitstekend ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

• Classic Appartement (Huisdieren Toegestaan)

Dat het best afgelegen ligt maar de locatie is mooi

Ontbijt was super en lekker en alles aanwezig

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

spa hotel op zeer rustige plek met heerlijk eten
    • Superior Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

er is maar een kans voor eerste kennismaking: bij binnenkomst was er niemand bij de receptie: ze waren aan het pauzeren...!? dat vond ik heel vreemd. uiteindelijk bleek het meeste personeel heel service gericht.

bijzondere en beetje afgelegen ligging op eiland Rugen, met veel spa faciliteiten, maar ook eigen (kunstmatig) standje met de karakteristieke strandstoelen om 's avonds naar de zonsondergang te kijken. heerlijk gegeten voor prima prijs voor dagelijks wisselende dagmenu.

• Beoordeeld op: 11 juli 2023

Geweldig hotel, iets met personeel in de bar en het is top.
    • Superior Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Er was te weinig personeel in de bar. Een wachttijd van 15 tot 20 minuten voor een drankje op het terras, ook als je het drankje zelf gaat halen, was geen zeldzaamheid. En de dame achter de bar deed echt jaar best maar cocktails maken is erg arbeidsintensief!! Dus iemand achter de bar erbij die de tap / fris en wijn kan pakken zou veel efficiënter zijn en, niet geheel onbelangrijk, ook meer bar inkomsten geven. Meerdere malen hebben wij het drankje laten zitten omdat de wachttijd enorm was! Ook was het personeel onvindbaar voor het bestellen van een snack in de middag. Vriendelijke groeten, Marianne Gevers.

relaxte sfeer, eigen strand, inrichting hotel en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 juni 2023

Geweldig hotel om te ontspannen met alles erop en eraan
    • Classic Appartement (Huisdieren Toegestaan)

Eigenlijk niets maar om het helemaal perfect te maken zouden op het terras eigen relaxzetels en een parasol beschikbaar zijn en ook een muggenraam in het slaapgedeelte en daar ook iets meer verduisterende gordijnen.

Zeer comfortabel en praktisch ingericht appartement, met zeer ruime badkamer en comfortabel bed. Groot muggenraam aan de zeer grote ramen. Veel mooier in het echt dan op de foto. Fantastisch ontbijt: zeer vers, kwalitatief en uitgebreid. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 juni 2023

Fantastisch verblijf, we hebben genoten
    • Classic Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

leuk zwembad, maar de sauna is klein.

wij arriveren al om 13 uur en bij aankomst werden wij heel vriendelijk ontvangen. We kregen zelfs een upgrade. De woning was al gereed en wij kregen meteen de sleutel. Het Apartment met een fijn terras is nieuw en zeer comfortabel ingericht. Fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

Wil je Relaxen. Dan is dit, the place to be.
    • Deluxe Appartement (Huisdieren Toegestaan)

Alles was okay dus beter kan het niet. de Locatie is wel ver van activiteiten af. Toch met een auto onder de hand geen probleem.

Eigenlijk is alles top. Een mooie locatie om eens goed te ontspannen. Mensen op locatie vriendelijk. Hier is de rust om bij-te-komen. heerlijk :-) Ontbijt is heerlijk en uitgebreidt

• Beoordeeld op: 16 september 2022

Compleet hotel
    • Classic Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Beetje ver van de bewoonde wereld, half uur rijden voor een (ander) restaurant

Mooi volledig hotel, aan het water, met zwembad

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

• Classic Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Geen airco op de kamer, de zon scheen er de hele dag op, slecht geslapen door de hitte. Bedden waren wat hard (persoonlijke mening) Geen koelkastje op de kamer, een gemis met dat hete weer. 2x hadden we geen nieuwe handdoeken gekregen en de schoonmaak op de kamers kon beter. De WiFi was niet constant van kwaliteit.

Prima ontvangst, mooie kamer, personeel bij receptie en in het restaurant zeer vriendelijk en behulpzaam, mooi zwembad maar wel wat koud. Garage om de fietsen te stallen! Supermooi terras. Wat ons vooral opviel was de rust die er heerste ondanks het grote aantal mensen in het hotel, de eetzaal en vooral de wintertuin waren ruim opgezet.

• Beoordeeld op: 12 juli 2022

in orde
    • Deluxe Appartement (Huisdieren Toegestaan)

rust

• Beoordeeld op: 20 juni 2022

Heerlijk verblijf op een prachtige locaite
    • Classic Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

dat er geen airco in het gebouw was

Een mooie locatie vriendelijk personeel top ontbijt en top buffet uitzicht op meer vanaf het terras 24 uurs receptie

• Beoordeeld op: 26 mei 2022

Super, mooi gelegen hotel dat enkele verbeterpunten heeft!
    • Classic Appartement (Huisdieren Toegestaan)

De zonwering in de eetzaal en de sofa zitplaatsen in de eetzaal zijn veel te laag!

de rustige ligging midden in de natuur, zonder verkeerslawaai en fijnstof, het zwembad zowel binnen als buiten.

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

heel aangenaam.

zie bovenstaande

Ontbijt was prima, Voor de allure van dit 5 sterren hotel had ik een wat uitgebreidere kaart verwacht, T.a.v. personeel zetten wij wat vraagtekens gezien hun gebrekkig communicatie mogelijkheden (taal) . Er waren veel mensen aangetrokken uit de oekraine, Georgie etc, Ondanks hun goede inzet was dat toch wel jammer en was een gesprek of uitleg van wat er op het bord lag niet mogelijk.

• Beoordeeld op: 5 september 2021

Modern verblijf met wellness, uitgebreid ontbijtbuffet en heel vriendelijk onthaald!
    • Classic Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Het enige nadeel was het ontbreken van een airco op de kamer. Wij waren er op een redelijk warme dag en dan kon je enkel afkoelen door het raam open te zetten.

Heel vriendelijke ontvangst met een glaasje prosecco. Mooie entree en moderne kamer, groter dan verwacht! Heel uitgebreid ontbijt, we hebben 's avonds ook buffet gegeten en ook hier was alles helemaal in orde. Zwembad en sauna zaten mee in de prijs. De accommodatie is niet heel modern, maar heeft alles wat nodig is. Comfortabele parking en heel vriendelijk personeel! Leuk dat je achteraan het hotel kan genieten van de zonsondergang op het terras.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2021

Een hotel om naar terug te keren!
    • Classic Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Twee tips: 1) plaats ook een hor bij de slaapkamer zodat het raam open kan zonder risico op muggen en vliegen. 2) laat personeel en gasten bij het ontbijtbuffet handschoenen dragen. Nu raakt iedereen alle tangen en opscheplepels aan. Niet hygiënisch in deze coronatijd. Daarom niet de volledige score bij hygiënisch. We kunnen niet oordelen over het dinerbuffet, maar vonden € 36 pp aan de prijzige kant voor een buffet.

De hotelkamer was een soort appartement. Grote slaapkamer met groot en goed bed en aparte woonkamer met eettafel, slaapbank, klein ingericht keukentje, koffie en thee. Hele ruime badkamer. Smaakvol ingericht. Rook allemaal nog gloednieuw. Wifi werkte naar behoren. We hadden een terras. Het was netjes schoon gemaakt. Niets op aan te merken. Goed verzorgd ontbijt. Mooi zwembad en toen wij er waren voldoende ligbedden. Supervriendelijk personeel. We hadden spijt dat we de 5 nachten op Rügen over 2 hotels verdeeld hadden. We waren graag gebleven maar konden andere hotel helaas niet meer annuleren.

• Beoordeeld op: 25 juli 2021

Geweldig
    • Superior Appartement (Huisdieren Toegestaan)

Je kon alles vragen, je werd altijd geholpen. We hebben er enorm van genoten. Vooral de cocktail molkequiri is aan te raden. Bedankt!!

• Beoordeeld op: 15 juli 2021

Leuk rustig hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Nogal onpersoonlijk niet geïnteresseerd personeel, behalve enkele uitzonderingen. Kluis werkte niet en zelf na melding werd het niet hersteld. Hoofdkussens zijn niet comfortabel.

De afgelegen ligging en de bijhorende rust. Keuken is top!

• Beoordeeld op: 18 september 2023

1,0
    Run Forest, run!
    • Classic Appartement (Huisdieren Toegestaan)

Het diner was ronduit slecht en veel te duur voor de portionering. Wij zijn gewend wat luxer uit eren te gaan, maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn. De bediening sprak deels geen Duits en had zichtbaar geen plezier in het werk. Er waren geen laadpalen voor EV’s en de schoonmaak was slecht. Overal spinnen en spinnenwebben, kruimels en vieze ramen. De welness is zeer gedateerd en klein. Het zwembad ook. Op een dag werd ik uit de sauna gestuurd - ik was daar alleen- omdat een paar Duitse kinderen erin wilden in hun badpakken en zwembroeken. Ik vond dat een onwenselijke situatie. De badmeester vond het de normaalste zaak van de wereld en reageerde laconiek dat hij dit vaker met kinderen deed. Hoe dan, zonder aanwezigheid van hun ouders?

De ligging aan het water en de ruime kamers

• Beoordeeld op: 12 augustus 2022

beetje afgelegen maar daardoor ook mooie rustige lokatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Nauwelijks stopcontacten op de slaapkamer wat best vreemd is voor zo’n nieuw hotel.

Mooie ruime kamers, prima buffet en ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2021

Heeft potentie, maar heeft goede sturing nodig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (Geen Huisdieren)

Diner was voor groot deel het zelfde. De uitvoerende miste duidelijke sturing vanuit de leiding en de (schoonmaak) controleronden waren niet volledig en bereikte niet de uitvoerende.

Het wellness was goed, al kan het zwembad meer voorzien worden van waterattributen. Het ontbijt, was zeer uitgebreid en voldoende keus voor een ieder.