Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Duitsland
  3. Hotelbeoordelingen Gelsenkirchen
  4. Beoordelingen van PLAZA Hotel Gelsenkirchen

Beoordelingen over PLAZA Hotel Gelsenkirchen Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Stadtgarten 1, 45879 Gelsenkirchen, Duitsland

#83 van de 121 hotels in Gelsenkirchen

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 81 beoordelingen over dit hotel

7,9

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    8,5

  • Comfort

    8,5

  • Locatie

    8,4

  • Faciliteiten

    8,3

  • Personeel

    8,8

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    7,7

  • Gratis WiFi

    8,6

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 25

  • Beoordeeld op: 24 juni 2026

    7,0
    Handige locatie
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Deluxe Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Airco werkt niet. Nog steeds verbouwingen. Rommelig terrein

    Handige locatie om van het ov gebruik te maken. Enkele minuten lopen van centrum

    Verbleven in juni 2026

  • Beoordeeld op: 15 juni 2026

    8,0
    Prima hotel
    • Gezin met jonge kinderen
    • Deluxe Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Warmte bij binnen komst van de kamer.

    Vriendelijk ontvangst de nette kamer en prima standaard ontbijt. Met de taxi makkelijk te bereiken Amphitheater wat ons doel was van deze reis,een concert bezoeken.

    Verbleven in juni 2026

  • Beoordeeld op: 11 juni 2026

    7,0
    Goed maar hotel is oud , dan kun je compenseren door bv vriendelijk ontvangst
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Receptioniste tamelijk onvriendelijk, waren online ingecheckt volgens haar niet gelukt volgens mij wel . Communicatie in onduidelijk Duits voor mij en geen woord Engels getracht . Airco buiten werking dus best warm maar toch volle mep moeten betalen .

    De kamer was netjes en schoon en redelijk stil

    Verbleven in juni 2026

  • Beoordeeld op: 27 april 2026

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Deluxe Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    Toilet vertoonde (rem)sporen van de vorige gast. Ik heb fotos genomen ter documentatie.

    Het ontbjt is uitstekend

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 12 februari 2026

    8,0
    Prima
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Deluxe Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Bed viel tegen en de airco maakte veel herrie

    Prima gegeten en gedronken..

    Verbleven in februari 2026

  • Beoordeeld op: 8 februari 2026

    9,0
    Fantastisch
    • Gezin met jonge kinderen
    • Deluxe Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Goed personeel

    Verbleven in februari 2026

  • Beoordeeld op: 14 december 2025

    8,0
    Fijn hotel, we komen terug
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Helaas was er een probleem met de verwarming, ( wegens renovatie) daardoor was het te warm op de kamer

    Goede bedden, lekkere douche, alles schoon

    Verbleven in december 2025

  • Beoordeeld op: 3 december 2025

    8,0
    Fantastisch hotel als renovatie klaar is.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Geen koffie op de kamer, gebouw krijgt momenteel grote renovatie. Binnen is fantastisch, buitenkant ziet er niet uit. Verwarming op kamer kon niet uit.

    Mooie kamers, dichtbij centrum, ontbijt erg erg goed, prima hotelbar.

    Verbleven in november 2025

  • Beoordeeld op: 26 oktober 2025

    8,0
    Prima hotel
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Kamer was erg warm, niet duidelijk of en hoe thermostaat werkte. Fohn werkte niet

    Luxe kamer en heerlijk ontbijt

    Verbleven in oktober 2025

  • Beoordeeld op: 5 oktober 2025

    7,0
    Middelmaat
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ik had 1 grote bed gereserveerd king Size nu had ik een bed wat de hele tijd door 2 ging dus echt gaar slaap je met je vriendin schuif die bed de hele tijd

    Klantvriendelijk

    Verbleven in oktober 2025

  • Beoordeeld op: 5 oktober 2025

    7,0
    Het was oké..
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Geen sfeer

    Ruime kamer

    Verbleven in oktober 2025

  • Beoordeeld op: 7 juli 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Betalen voor parkeren, was nergens vermeld en het restaurant was dicht, dat was een tegenvaller.

    Vriendelijk, netjes en schoon.

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 28 juni 2025

    8,0
    Prima voor 1 nacht
    • Gezin met jonge kinderen
    • Superior Driepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Hotel is oud (wordt momenteel gerenoveerd) meubilair kamer beschadigd, deel van kamer zonder verlichting, vlekken op tapijt, geen airco.

    De ruimte vd kamer (3 persoons), prima bedden. Goed uitgebreid ontbijt. Kamer was schoon.

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 9 juni 2025

    9,0
    Zeer aan te raden
    • Vakantiereis
    • Reizigers met vrienden
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Bediening airco functioneerde niet. Open balkondeur dus.

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 6 april 2025

    8,0
    Toch wel lekker rustige kamer 13 hoog
    • Zakenreis
    • Individuele reiziger
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De kamer was erg warm 27,5 gr verwarming uitgezet en deur open. Midden in de nacht ging de verwarming weer aan vanzelf. Bar en restaurant waren op maandag gesloten erg jammer.

    Verbleven in april 2025

  • Beoordeeld op: 6 december 2024

    8,0
    Erg goed
    • Zakenreis
    • Groep
    • Deluxe Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    kamer incl. ontbijt geboekt via Booking.com maar achteraf zat het er toch niet bij en moesten we apart afrekenen

    De kamer

    Verbleven in december 2024

  • Beoordeeld op: 25 augustus 2024

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Standaard Eenpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niks

    Mooi nette hotel heel luxe

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 15 augustus 2024

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De bar stinkt naar de sigaretten Waanzinnige prijs van plus 800 euro per nacht tijdens Era’s tour hotel is dat totaal niet waard Personeel is niet geweldig gemotiveerd

    Nieuwe kamers zijn perfect

    Verbleven in juli 2024

  • Beoordeeld op: 14 augustus 2024

    7,0
    Mooi, fantastisch uitzicht, niet voor iemand met beperking
    • Gezin met jonge kinderen
    • Superior Driepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het is niet geschikt voor mensen met een lichamelijke beperking. Met de rollator moest ik door een gang met te smalle deuren, nadat ik eerst door een ruimte moest die kennelijk als opslagplaats diende. De andere keren ben ik door de voordeur gegaan en hebben anderen mijn tassen en rollator de trap op gedragen. Voor iemand in een rolstoel is dit hotel beslist niet toegankelijk.

    De kamers zijn niet heel groot, maar voor ons drieën voor 3 nachten goed genoeg. De kamer was mooi en schoon. Er is een ruim balkon en op de 11de verdieping een fantastisch uitzicht. Het personeel is super behulpzaam. Leek van buiten niet mooi, maar was binnen chique.

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 7 augustus 2024

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Wat gedateerd.

    Verbleven in juli 2024

  • Beoordeeld op: 31 juli 2024

    8,0
    Prima voor korte periode
    • Gezin met jonge kinderen
    • Superior Driepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Zeer verouderd qua meubilair en sanitair, matrassen kunnen beter en niet heel schoon.en veel kapotte lampen

    Ontbijt was super, vriendelijk personeel en goede locatie

    Verbleven in juli 2024

  • Beoordeeld op: 25 juli 2024

    8,0
    Prettig hotel met ruime eigen parkeerplaats
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Comfort Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De airco deed het niet. Helaas was het toen 30 graden. En we waren niet voortijdig hiervan op de hoogte gesteld. Het was aardig prijzig ivm concert bezoek. Hierin helaas niet tegemoetgekomen.

    Heerlijke locatie gelegen aan een park

    Verbleven in juli 2024

  • Beoordeeld op: 23 juli 2024

    7,0
    Prima hotel
    • Vakantiereis
    • Reizigers met vrienden
    • Superior Driepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Kamer was aardig aan vervanging toe Was best degelijk maar iets vernieuwing mag wel hoor

    Het ontbijt

    Verbleven in juli 2024

  • Beoordeeld op: 22 juli 2024

    7,0
    Goede, degelijke uitvalbasis
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten

    Dit is absoluut een vier sterren hotel. Als het 1984 zou zijn geweest. Beetje vergane glorie.

    Goed standaard hotel. Schoon en degelijk, gelegen aan een mooie locatie aan het park, op loopafstand van het centrum en met directe OV-verbinding.

    Verbleven in juli 2024

Resultaat 1 – 25

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!

Gasten beoordeelden ook deze accommodaties: